XXL Nutrition

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
Marvin en ik zouden denk ik weleens ecto willen zijn haha. Wat je in 4000kcals wel niet kan inpassen wauw haha. Snap dat het voor sommige mensen lastig is om veel te eten en aan te komen.

Zo heeft iedereen zijn voor- en nadelen!

Nu op naar de gym. 3x12 staat op het programma :D.

Denk zelf dat je op den duur meer progressie gaat boeken met een UB/LB of P/P/L ipv telkens fullbody. Zeker omdat je toch al een tijdje traint nu.

Denk zelf dat je op den duur meer progressie gaat boeken met een UB/LB of P/P/L ipv telkens fullbody. Zeker omdat je toch al een tijdje traint nu.

Denk dat dat wel meevalt, ik train nu 4-6x per week fullbody, maak nog steeds gains. Het ligt meer aan de specifieke planning dan aan de benaming fullbody/upper-lower. Denk dat er nog zat lineaire progressie in zit

Gaat goed man ! jammer dat je dan toch wat gewicht verliest .. herken mezelf hier ook in , eerst nooit moeite met aankomen maar laatste tijd steeds meer en moeite met eten en aankomen . ook rond 4k kcal nu ;) En dan toch weer kcal verhogen en hard trainen en dan hopen dat de volgende keer weer een hoger nummertje staat op deweegschaal :P

Ik train eigenlijk pas een half jaar serieus, haha. Ik merk dat het volume dat ik voorheen draaide te veel is voor mij lichaam. Het voordeel aan dit schema is dat ik gewoon 3-4 x per week alle compounds pak. Ik denk echt dat ik weer een grote stap kan zetten met dit schema :).

De training van daarnet:

Full-body 3 x 12

Warm –up
Stretches
Glute bridges
BW walking lunges
Goblet squats

Squat
10 x 20
10 x 45
4 x 12 x 67,5 (Max diepte) VPR

SLDL
3 x 12 x 70 kg

(Push-ups)

Bench press
10 x 20
10 x 45
3 x 11 x 52,5

Pull-ups
10
8
8

Incline Dumbell flyes
3 x 12 x 14 kg

Dumbell one-arm row
3 x 12 x 32 kg

Seated military press
12 11 11
16 kg

CGBP SS Lying lateral raises
3 x 10 x 40 kg SS 3 x 12 x 8 kg

Calves/Abs
3 setjes st. calf raises SS hanging leg raises

Training ging wel aardig. Geen isolatie voor biceps en abs ook niet uitgebreid getraind, want beide voelde ik nog behoorlijk van zaterdag.

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

Gaat goed man ! jammer dat je dan toch wat gewicht verliest .. herken mezelf hier ook in , eerst nooit moeite met aankomen maar laatste tijd steeds meer en moeite met eten en aankomen . ook rond 4k kcal nu ;) En dan toch weer kcal verhogen en hard trainen en dan hopen dat de volgende keer weer een hoger nummertje staat op deweegschaal :P

Precies. Ik heb mijzelf iig het doel gesteld om half april 80 kg te wegen.

Hmm, ik weet het niet hoor! Je ziet de laatste tijd wel veel over high frequency training. Dat mits goed verdeeld zeer goed schijnt te werken voor natty's

---------- Toegevoegd om 08:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:06 ----------

Nog steeds in voor de meet (qua eten+trainen?)

Hmm, ik weet het niet hoor! Je ziet de laatste tijd wel veel over high frequency training. Dat mits goed verdeeld zeer goed schijnt te werken voor natty's

Vooral om snel sterk te worden is dit de beste methode imo.
We gaan zien of het werkt de komende tijd! :D

---------- Toegevoegd om 08:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:06 ----------

[/COLOR]
[/COLOR]Nog steeds in voor de meet (qua eten+trainen?)

Meet..?

lkkre train bas.

Ha ha, er bestaat een basma en een basmca ..... :)

En over je schema: ben ook wel benieuwd of dit goed werkt, een full body programma een paar keer/week een tijd volhouden. Ik geloof er wel in. Misschien op letten dat je de actieve fase (concentrische beweging) lekker snel doet.

Zal linkje van een Zweedse coach opzoeken....

Deze: http://www.elitefts.com/education/training/reignite-progress-with-new-science
en vooral stukje over 'Train more often'; en 'The frequency project'

---------- Toegevoegd om 12:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:02 ----------

Ha ha, je was me te snel af ;) Maar idd.

Bedankt mannen. Dit stuk had ik nog niet gelezen :). Myo reps ga ik niet gebruiken, maar ik train de spiere vanaf nu inderdaad frequenter (om de 48 uur).
Ik vind het wel lastig om de gewichten goed in te schatten trouwens. Zo heb ik vandaag behoorlijke spierpijn in m'n hamstrings, wat ik morgen absoluut niet kan gebruiken :P. Hopen dat het dan beter voelt..

Hierbij de training van woensdag

Full-body 5x5

Warm –up
Stretches
Glute bridges
BW walking lunges

Squat

10 x 20
10 x 40
10 x 60
5 x 5 x 77,5 (Max diepte)

Sumo Deadlift
8 x 60
5 x 80
3 x 5 x 102,5 PR

Leg press (close stance)
3 x 12 x 155 VPR

Bench press/Dumbell press
10 x 20
10 x 45
5 x 5 x 65/ 4 x 4 x 30 kg – 1 x 5 x 28 kg Mehhh...

Wide-grip lat pulldown

3 x 8 x 66 zwaar

Overhead press
5 5 5 4 4
42,5 kg PR

Chin ups
3 x 8

Incline Dumbell press (45 graden)
10 9 8
26 kg VPR

EZ-bar curls SS EZ-bar incline CGBP
3 x 8-10 x 31 SS 3 x 8-10 x 31

Op naar de gym voor 4x8! Gisteren de hele dag in A'dam geweest (lees: Burgers, baguettes, friet etc..) Ik ben benieuwd :P.

Lkkre train bas.

Ben benieuwd vandaag ben zelf soms bere sterk na een cheatdagje

Ik doe mee met de half april 80 kg challange :D

Terug
Naar boven