MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Ik word vrolijk van je logtitel :D
Volg je weer ^^

Waar zit je vetpercentage nu ongeveer op Bas, ben ik wel nieuwschierig naar..na al die kg's die erop hebt geplakt. Hoelang denk je dit nog door te kunnen trekken? Of beter gezegd, hoelang wil je dit nog door trekken?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.284
Werkt ook zonder belt :)

Ik zou er toch maar eens eentje gaan kopen. Voor een paar tientjes heb je al een goede, gaat een leven mee.

Ok. Top!

Ik word vrolijk van je logtitel :D
Volg je weer ^^

Welcome back :)

Waar zit je vetpercentage nu ongeveer op Bas, ben ik wel nieuwschierig naar..na al die kg's die erop hebt geplakt. Hoelang denk je dit nog door te kunnen trekken? Of beter gezegd, hoelang wil je dit nog door trekken?

Goede vraag. ik zou het niet weten. Na dit weekend Texel wel een %je hoger waarschijnlijk :roflol:! Erg gezellige tijd gehad.

• Like
Waarderingen: cnh
#biergainz :D

Tijd voor een foto zou ik zeggen!

Waarom niet tevereden over de DL? Ik zie een goeie voorspanning + goeie uitvoering toch?

Misschien niet tevreden over het gewicht?

• #5.293
Je bent echt breed geworden Bas, goed bezig!:thumbs:

Je deadlifts zien er ook goed uit. Ik vindt je heupen anders aardig laag staan! Misschien voelt het voor jou dat ze lager moeten, maar omdat jij lange benen+ armen hebt, is het logisch dat je heupen wat hoger staan.

• #5.296
Ja, dat kan. Dan zijn je heupen meer in een positie om naar voren te drukken. Maar ik weet niet of het 'moet'.

Oke. We laten het hier eerst wel even bij! Ik heb geen pijntjes meer in ieder geval.

Je bent echt breed geworden Bas, goed bezig!:thumbs:

Je deadlifts zien er ook goed uit. Ik vindt je heupen anders aardig laag staan! Misschien voelt het voor jou dat ze lager moeten, maar omdat jij lange benen+ armen hebt, is het logisch dat je heupen wat hoger staan.

Tof om te horen man. Thanks! Less = more.

Bedankt. Je hebt gelijk inderdaad. Met mijn lengte en verhoudingen is het nou eenmaal lastig om in een ideale positie te komen. Nu met een wijdere stance gaat het al wel een stuk beter gelukkig!
Daarnet ook weer gedeadlift. Zal straks nog het een en ander posten.

• #5.297
Weer even een update.

Ik heb momenteel zo een last van mijn schouder dat ik slechts nog lichaamsgewicht oefeningen doe voor mijn bovenlichaam. Ik snap nog steeds niet goed wat er aan de hand is, maar het trekt allemaal kneiters hard en m'n schouder heeft de neiging om naar voren te rollen. Ik doe momenteel minimaal 2-3 x daags stretches, maar het wordt maar niet beter. Echt onwijs frustrerend.
Ik ga volgende week ook (weer) naar de fysio. 2 maanden terug bij zijn assistent geweest en die heeft mij toen naar huis gestuurd met de opdracht om met dumbells te trainen ipv barbells om zo het krachtsverschil in mijn schouders aan te pakken. Allemaal leuk en aardig, maar er lijkt toch echt wel meer aan de hand te zijn.

Ok. Genoeg gezeurd. Er is ook goed nieuws!

Low-bar squats willen nu niet ivm mijn schouder en daarom ben ik logischerwijs genoodzaakt om high-bar en front-squats te doen. Wel nu, dat gaat beter dan ooit tevoren!! Daar ben ik uiteraard erg blij mee.
Daarnaast gaat het buiten de gym om ook wel lekker :roflol:. Sinds ik vakantie heb zo een 5 x wezen zuipen en uitgeweest en dat bevalt best prima eigenlijk. Vannacht ook weer een donders goed feestje gehad. En, geloof het of niet, maar ik stond vandaag gewoon om 13:00 in de gym na gisteren rond 6:15 aardig lam m'n bed in te zijn gedoken :o. De training ging gewoon prima, he he!

Squat 5x5x85 (4e set filmpje)
DL 5x90, 5x105, 5x112 (filmpje)
Hanging leg raises 4x8-10

Balen van je ub, dan maar volle focus op de wheels.

Toch niks gescheurd in die schouder? Geen bloeduitstorting of zo?
Dan maar squatten idd :)
Drank is de duivel dat weet je, he? :D

Balen van je schouder. Mee oppassen want het is zo erger. Hoop dat het snel wegtrekt.
Dus benen slopen he! :D

Terug
Naar boven