Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Werkt ook zonder belt

Ik zou er toch maar eens eentje gaan kopen. Voor een paar tientjes heb je al een goede, gaat een leven mee.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Werkt ook zonder belt
Ik zou er toch maar eens eentje gaan kopen. Voor een paar tientjes heb je al een goede, gaat een leven mee.

Waar zit je vetpercentage nu ongeveer op Bas, ben ik wel nieuwschierig naar..na al die kg's die erop hebt geplakt. Hoelang denk je dit nog door te kunnen trekken? Of beter gezegd, hoelang wil je dit nog door trekken?
! Erg gezellige tijd gehad.
. Wie kan feesten kan ook trainen!Nou en of.
Net weer thuis en nog niet helemaal fit eigenlijk. Daarom ga ik morgen pas weer trainen.

. Waarom niet tevereden over de DL? Ik zie een goeie voorspanning + goeie uitvoering toch?

Ja, dat kan. Dan zijn je heupen meer in een positie om naar voren te drukken. Maar ik weet niet of het 'moet'.Wel? Ik heb toch het idee dat ik nog iets meer naar achteren moet hangen eigenlijk!
Ja, dat kan. Dan zijn je heupen meer in een positie om naar voren te drukken. Maar ik weet niet of het 'moet'.
Je bent echt breed geworden Bas, goed bezig!
Je deadlifts zien er ook goed uit. Ik vindt je heupen anders aardig laag staan! Misschien voelt het voor jou dat ze lager moeten, maar omdat jij lange benen+ armen hebt, is het logisch dat je heupen wat hoger staan.
. Sinds ik vakantie heb zo een 5 x wezen zuipen en uitgeweest en dat bevalt best prima eigenlijk. Vannacht ook weer een donders goed feestje gehad. En, geloof het of niet, maar ik stond vandaag gewoon om 13:00 in de gym na gisteren rond 6:15 aardig lam m'n bed in te zijn gedoken
. De training ging gewoon prima, he he!