XXL Nutrition

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Ach, nee. Je krijgt dat toch alleen maar zinloze reacties over weet ik uit ervaring.
Thanks man! Vandaag maximaal laden. :eating:

Absoluut. Ze gaan nu eindelijk goed. Ik kwam er een paar week terug achter dat ik ze heel lang fout deed, waardoor mijn schouderproblemen waarschijnlijk alleen maar erger zijn geworden. Enfin. We zijn op de goede weg nu.

Tricep press downs en dergelijke heb ik lange tijd gedaan, maar ik merk weinig verschil. In tegendeel, vaak zorgt deze extra verzuring alleen maar voor onnodige lange hersteltijd! Zo zie je maar dat ieder lichaam verschillend is en ik de isolatie veelal beter kan laten voor wat het is.

Opzich is het ook wel te herleiden naar mijn historie trouwens. Het is algemeen bekend dat mensen die in het verleden veel antibiotica e.d. hebben gehad over het algemeen minder goed herstellen van spierschade! Ik probeer hier mij de laatste tijd meer in te verdiepen, maar het is erg lastig om meer info over dit onderwerp te vinden.

Hoe zit dat met een drugsverleden dan? Gewoon interesse.

Opzich is het ook wel te herleiden naar mijn historie trouwens. Het is algemeen bekend dat mensen die in het verleden veel antibiotica e.d. hebben gehad over het algemeen minder goed herstellen van spierschade! Ik probeer hier mij de laatste tijd meer in te verdiepen, maar het is erg lastig om meer info over dit onderwerp te vinden.
Dan zal het ook wel niet waar zijn. :p

Filmpjes bekeken : DL ziet er netjes uit, FSQ een beetje en OHP nogal een doorgezakte rug. Iets aan buikspierspanning doen? Of meer clenchen met de glutes....

De OHP! Mijn grote vriend heeft er ook een mooi filmpje over:

Dikke lul

Van plantaire flexie is toch alleen sprake als de hoek tussen tenen en scheenbeen daadwerkelijk groter wordt? Of ben ik nou gek?
Bij de squat zal de voet van neutraal in dorsiflexie gedrukt worden omdat je knieen naar voor bewegen, al geef je op dat moment tegendruk in de plantaire richting, omdat je idd niet wil omlazeren.

Dan zal mijn cursus instructeur van fitniss A het vast allemaal fout hebben, ik blijf toch lekker bij de theorie die ik heb geleerd, pas je geen plantairflexie toe dan val je toch echt naar achter, ookal zie je het niet het word wel degelijk toegepast. sterker nog als jij geen plantairflexie toepast zal je teen van de grond komen omdat je naar achter leunt en dus blijft de hoek van de voet hetzelfde tenopzichte van het zwaartepunt, pas jij plantairflexie toe dan komen je tenen niet van de grond en word de voet dus bij een ander zwaartepunt nogsteeds op de grond gehouden. overigens is het ook gewoon in anatomie boeken vermeld dat bij squat een plantairflexie word toegepast.

Ah fijn, wat lees en luistervoer voor de ohp!

Ohp I miss you :(

'Ignore' is het enige heldhaftige wat Neet in zich heeft. Op mijn uitnodiging (via PM) om eens op de koffie te komen (schijnt vlakbij te wonen) is hij te laf om in te gaan.

Hij draait blijkbaar liever z'n hoofd om dan iemand recht in de ogen te kijken. Jammer....

Laatst bewerkt:
Ik kan sinds kort mijn BW pressen, dus nu ben ik een expert :trollface: Ik druk gewoon extreem mijn borst naar voren, zet mijn buik tegen de belt aan tot het pijn doet, hou mijn heupen op slot en span mijn quads keihard aan. Het vergde wel wat training om dat allemaal tegelijk te doen, moeilijk om dat allemaal tegelijk te doen.

Wat is het verhaal van Neet en Eleiko? Lijkt me wel interessant :popcorn2:

Wat is het verhaal van Neet en Eleiko? Lijkt me wel interessant :popcorn2:

Zoals ik het mij herinner...

Neet schreef dat hij op z'n slaapkamertje met flinke gewichten in de weer was, het betrof een squat. Ik vroeg of het een full ROM squat betrof en daar kwam geen antwoord op. Na nogmaals de vraag te hebben gesteld werd het mi Neet 'te heet onder de voeten'.

Ik heb 'm destijds ook een PM gestuurd om een kop koffie te komen drinken zodat hij zijn grieven persoonlijk kenbaar kon maken, hij woont tenslotte schijnbaar hier om de hoek. Helaas ook hierop geen reactie, de 'ignore' stand was wat volgde. Mi een lafhartig kereltje....

Terug
Naar boven