AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

'Ignore' is het enige heldhaftige wat Neet in zich heeft. Op mijn uitnodiging (via PM) om eens op de koffie te komen (schijnt vlakbij te wonen) is hij te laf om in te gaan.

Hij draait blijkbaar liever z'n hoofd om dan iemand recht in de ogen te kijken. Jammer....
Waar woon je. Ik ben gek op koffie:coffeepc: en gebak...:rolleyes:

Je hebt als ik je shape zo zie op je avatar een hoop kennis in pacht.. (al zegt iemands shape natuurlijk niet alles, voordat ik die discussie start)

Aan de kust, tussen DH en Noordwijk ;)

Kom op, volgens mij zijn jullie allebei goed volwassen om niet zo kinderachtig te doen. Ik ken eleiko niet, maar Neet helpt iedereen altijd en doet niemand kwaad. Hetzelfde geldt voor eleiko als ik zijn Posts in basma's zijn log zie.

Leg het er gewoon bij neer en ga verder.

Kom op, volgens mij zijn jullie allebei goed volwassen om niet zo kinderachtig te doen. Ik ken eleiko niet, maar Neet helpt iedereen altijd en doet niemand kwaad. Hetzelfde geldt voor eleiko als ik zijn Posts in basma's zijn log zie.

Eens.

Daarom heb ik neet (meerdere keren) uitgenodigd...

Ach, ik zit er ook niet mee. Vind het slechts een beetje flauw om niet te reageren op PM, ignore in te schakelen terwijl een echte kerel op een uitnodiging in zou gaan.

Dat neet dit niet 'durft' (imo) zegt mi veel over de persoon.

Wat mij betreft echter weer on topic, zo vervuilen we Bas z'n topic...;)

Potentie voor de vrijdag middag rel in @Basma zijn log:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.271
VRIJDAGMIDDAG REL IN 3.. 2... 1.... :D

Thx. Heb ze allemaal al eens doorgelezen :)

Hoe zit dat met een drugsverleden dan? Gewoon interesse.

Ehh.. Waar zie je mij voor aan? ;)

Thanks, toevallig kan ik die sinds deze week ook wel gebruiken :).

:thumb:

Dan zal het ook wel niet waar zijn. :p

Filmpjes bekeken : DL ziet er netjes uit, FSQ een beetje en OHP nogal een doorgezakte rug. Iets aan buikspierspanning doen? Of meer clenchen met de glutes....

DL en squats gaan goed nu. Ik probeer momenteel mijn obliques aan te sterken. Goede tip.

De OHP! Mijn grote vriend heeft er ook een mooi filmpje over:

Brian is een held :)

Ah, neet en Basma kennen elkaar!

Van Basma valt me dat dan tegen, van neet overigens niet....:D

ehhh ?

Dan zal mijn cursus instructeur van fitniss A het vast allemaal fout hebben, ik blijf toch lekker bij de theorie die ik heb geleerd, pas je geen plantairflexie toe dan val je toch echt naar achter, ookal zie je het niet het word wel degelijk toegepast. sterker nog als jij geen plantairflexie toepast zal je teen van de grond komen omdat je naar achter leunt en dus blijft de hoek van de voet hetzelfde tenopzichte van het zwaartepunt, pas jij plantairflexie toe dan komen je tenen niet van de grond en word de voet dus bij een ander zwaartepunt nogsteeds op de grond gehouden. overigens is het ook gewoon in anatomie boeken vermeld dat bij squat een plantairflexie word toegepast.

Makes sense bro :). En wat kan ik hier volgens jou aan verbeteren?

flauw grapje...gaat nergens over Neet...snel vergeten

Typisch.. :rolleyes:

Ah fijn, wat lees en luistervoer voor de ohp!

Altijd goed.

Mijn grote vriend = dikke lul? Ik begrijp het niet helemaal idd...

Ik wel!

Haat/liefde verhouding wat dat betreft..

Je mist een paar posts van je viend Eleiko, ik zou 'm eens van ignore afhalen....

INderdaad. Doe eens niet zo kinderachtig @neet61 :D

O die weer ....
Nee hoor die blijf ik lekker ignoren.

Nah...

'Ignore' is het enige heldhaftige wat Neet in zich heeft. Op mijn uitnodiging (via PM) om eens op de koffie te komen (schijnt vlakbij te wonen) is hij te laf om in te gaan.

Hij draait blijkbaar liever z'n hoofd om dan iemand recht in de ogen te kijken. Jammer....

Klinkt anders als een prima voorstel.
Ik kan sinds kort mijn BW pressen, dus nu ben ik een expert :trollface: Ik druk gewoon extreem mijn borst naar voren, zet mijn buik tegen de belt aan tot het pijn doet, hou mijn heupen op slot en span mijn quads keihard aan. Het vergde wel wat training om dat allemaal tegelijk te doen, moeilijk om dat allemaal tegelijk te doen.

Ik zal deze cues gebruiken! Heb alleen geen belt ;)
Wat is het verhaal van Neet en Eleiko? Lijkt me wel interessant :popcorn2:

Storytime..

Zoals ik het mij herinner...

Neet schreef dat hij op z'n slaapkamertje met flinke gewichten in de weer was, het betrof een squat. Ik vroeg of het een full ROM squat betrof en daar kwam geen antwoord op. Na nogmaals de vraag te hebben gesteld werd het mi Neet 'te heet onder de voeten'.

Ik heb 'm destijds ook een PM gestuurd om een kop koffie te komen drinken zodat hij zijn grieven persoonlijk kenbaar kon maken, hij woont tenslotte schijnbaar hier om de hoek. Helaas ook hierop geen reactie, de 'ignore' stand was wat volgde. Mi een lafhartig kereltje....

Als dit daadwerkelijk de enige reden is, dan zet ik er ook mijn vraagtekens bij..

Waar woon je. Ik ben gek op koffie:coffeepc: en gebak...:rolleyes:

Je hebt als ik je shape zo zie op je avatar een hoop kennis in pacht.. (al zegt iemands shape natuurlijk niet alles, voordat ik die discussie start)

Koffie..? Gebak..?

BIJ! :D

Aan de kust, tussen DH en Noordwijk ;)

Mooi plekkie hoor.

Nee hoor, niks interessants.
Gewoon iemand die ik op ignore heb gezet omdat ik hem zat was....

:thinking:.

:D

Eens.

Daarom heb ik neet (meerdere keren) uitgenodigd...

:thumb:

Maar eleiko, als Neet dat niet wil, dan moet je zijn keuze respecteren.

Dan hoeven jullie niet nog zo tegen elkaar te doen :yes:.

Beide kanten overigens.

Ooit overwogen om aan de PABO te starten? :rolleyes:

Ach, ik zit er ook niet mee. Vind het slechts een beetje flauw om niet te reageren op PM, ignore in te schakelen terwijl een echte kerel op een uitnodiging in zou gaan.

Dat neet dit niet 'durft' (imo) zegt mi veel over de persoon.

Wat mij betreft echter weer on topic, zo vervuilen we Bas z'n topic...;)

Ach. Het is vrijdag..

Potentie voor de vrijdag middag rel in @Basma zijn log:thumbs:

Feest!

Naah ik zie het niet gebeuren

Nah.. :(

Terwijl jullie mijn log hebben vervuild was ik gewoon lekker aan het trainen. Dat ging weer van een leien dakje, he he! :D

Squat 5x100 PR 3x5x95 1x5x80 paused (schouder gaf het op)
Sumo DL 5x110 - 5x115
GHR 4x8
Incline bonks 2x8 x 55 2x6 x 55 Na lange tijd weer eens een bankdruk variatie.
Facepulls 4x12-15
Rope crunches 3x15-20

Uiteraard erg blij met deze squats! Nu onderweg naar Texel om een weekje met de familie door te brengen! (:eating: :zuip:)

Ik bedoelde meer in de zin of je hier ook dingen over had gelezen, wel interessant als iemand met zo'n verleden anders/minder goed zou herstellen van trainingen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.273
Ik bedoelde meer in de zin of je hier ook dingen over had gelezen, wel interessant als iemand met zo'n verleden anders/minder goed zou herstellen van trainingen.

Ik heb mijzelf hierover nog niet ingelezen. Echter is het natuurlijk zwaar afhankelijk van het type drugs dat je (hebt) gebruikt. Mensen die zwaar aan de heroine hebben gezeten zullen logischerwijs nooit meer hun volledige natuurlijke potentie kunnen benutten als gevolg van orgaanschade.

Leuk filmpje :hahaha:

Maar eleiko, als Neet dat niet wil, dan moet je zijn keuze respecteren.

Dan hoeven jullie niet nog zo tegen elkaar te doen :yes:.

Beide kanten overigens.
Ha, thanks.
Ik kom hier op het forum om op een gezellige manier met elkaar over een gezamelijke hobby te kletsen, en wat te leren en elkaar te motiveren. En als dat niet op een gezellige manier kan, om wat voor reden dan ook, vind ik het zonde van mijn energie. Vandaar de ignore knop.

Ha, thanks.
Ik kom hier op het forum om op een gezellige manier met elkaar over een gezamelijke hobby te kletsen, en wat te leren en elkaar te motiveren. En als dat niet op een gezellige manier kan, om wat voor reden dan ook, vind ik het zonde van mijn energie. Vandaar de ignore knop.

Daar heeft neet een punt, ik ben idd niet altijd gezellig omdat ik me niet met een kluitje het riet in laat sturen en het naadje van de kous wil weten als er iets wordt beweerd.

Wat is PABO?

Iets met generaal :cool:?

Zoals ik het mij herinner...

Neet schreef dat hij op z'n slaapkamertje met flinke gewichten in de weer was, het betrof een squat. Ik vroeg of het een full ROM squat betrof en daar kwam geen antwoord op. Na nogmaals de vraag te hebben gesteld werd het mi Neet 'te heet onder de voeten'.

Ik heb 'm destijds ook een PM gestuurd om een kop koffie te komen drinken zodat hij zijn grieven persoonlijk kenbaar kon maken, hij woont tenslotte schijnbaar hier om de hoek. Helaas ook hierop geen reactie, de 'ignore' stand was wat volgde. Mi een lafhartig kereltje....
Het zou mij ook wat te ver gaan om met elkaar onder vier ogen in gesprek te gaan (wat ook bedreigend over kan komen) om wat gelummel op het internet. De ignore knop is dan geen verkeerde zet..

Terug
Naar boven