Sterling
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2.645
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nette pullups weer! Gaat je zeker een hoop gains brengen als je die een paar keer per week doet. Doe je je bench trouwens paused of touch&go?
Ik doe ze nu ook een stuk rustiger/gecontroleerder dan eerder.Als je om de dag bencht een idee om de ene keer paused te doen en andere keer T&G? Kan je mee variëren, evenals de reprange..?Thx broIk doe ze nu ook een stuk rustiger/gecontroleerder dan eerder.
Bench doe ik momenteel T&G, maar ik heb overwogen om over te stappen op paused.
Deed zelf zowel 3x5 als 3x8 paused, zeker die 3x8 voelde echt heerlijk als je ze pauzeert. Merkte wel flink wat krachtwinst toen ik begon met pauzeren. Je zou het inderdaad ook gewoon kunnen afwisselen, is maar net wat je zelf lekker vindt.Thx broIk doe ze nu ook een stuk rustiger/gecontroleerder dan eerder.
Bench doe ik momenteel T&G, maar ik heb overwogen om over te stappen op paused. Wat zou jij aanraden om kracht te gainen? Ik bench om de dag, waarbij ik een dag zwaar ga op 5x5 en de andere dag wat rustiger aan op 3 x 6-8.

Als je om de dag bencht een idee om de ene keer paused te doen en andere keer T&G? Kan je mee variëren, evenals de reprange..?
. Afwisselen om de 4 weken bijv. zou wel een optie zijn natuurlijk. Deed zelf zowel 3x5 als 3x8 paused, zeker die 3x8 voelde echt heerlijk als je ze pauzeert. Merkte wel flink wat krachtwinst toen ik begon met pauzeren. Je zou het inderdaad ook gewoon kunnen afwisselen, is maar net wat je zelf lekker vindt.
Zegt je vriendin dit ook vaak tegen je?
Zonder dolle gaat lekker man. Ben benieuwd wat deze nieuwe aanpak voor jou gaat brengen!
Trainingen gaan weer lekker hier!
Wanneer krijg je je schoenen binnen?
Ben wel benieuwd of je erop vooruit gaat in kracht.
. Die schoenen zijn dus nog niet besteld..
.
. Lekker die deadlift! Maar het eten zag er lekkerder uit![]()
!!
. Ik ben zelf ook super blij met mn mobiliteit. Ok, ik heb die verdomde schijfjes nodig onder m'n hakken, maar dat is nou eenmaal niet anders met die verrotte enkel van mij!Had je nou al Adipowers? Sinds ik die draag had ik namelijk geen schijfjes meer nodigHaha. Ik ben zelf ook super blij met mn mobiliteit. Ok, ik heb die verdomde schijfjes nodig onder m'n hakken, maar dat is nou eenmaal niet anders met die verrotte enkel van mij!

Had je nou al Adipowers? Sinds ik die draag had ik namelijk geen schijfjes meer nodig![]()
) m'n ouders en zusje dat ik die schoenen niet besteld heb. Ik ga trouwens voor de power perfect op aanraden van @meaantjePrecies. Natuurlijk niet zodat het hele gewicht op de borst ligt maar de spanning erop houden (als je begrijpt wat ik bedoel). Van daaruit weer explosief uitdrukken.Hmm. Klinkt goed.
2 sec. pauze, waarbij de bar compleet stil ligt op de borst?
Nette squats en training hoor!~
Ramveel eten = altijd goed![]()
Precies. Natuurlijk niet zodat het hele gewicht op de borst ligt maar de spanning erop houden (als je begrijpt wat ik bedoel). Van daaruit weer explosief uitdrukken.
.
! Ik denk dat ik de 5x5 morgen ook maar eens op deze manier probeer.
!Besloten om deze training vanaf nu met OHP te beginnen. Mijn doel is om met dit schema naar de 50 kg toe te werken.
Daarnaast heb ik de bench vandaag met een korte pauze uitgevoerd. Meer controle, maar uiteraard ook wat minder gewicht! Ik denk dat ik de 5x5 morgen ook maar eens op deze manier probeer.
Upper OHP
OHP
3 x 5
10 x 20
6 x 30
3 x 5 x 40 kg
Bench
3 x 6-8
3 x 6 x 67.5
Pull-ups
3 x 8-12
10 8 6 6
incline dumbbell press (slow, controlled.)
3 x 8-10
9 PR? 8 x 26
7 x 24
Bent-over rows
3 x 8-12
3 x 8 x 60 kg
Face pulls
3 x 12-15
2 x 12 x 12.5 kg
12 x 10 kg
Kuit foam rollen.
Cardio: Daarnet t*ring hard naar mn werk gefietst, omdat ik mij wel fit voelde. Dat had ik niet moeten doen want ik kwam druipend van het zweet aan. Bovendien ben ik gisteren ben ik twee keer verzopen in de regen. Ach, je moet er wat voor over hebben!
Lekker bezig weer! Mooi doel die 50kg schouders.
Merk je dat schouders bouwen goed gaat met weinig reps?
Echt mooie squats man! Ik krijg wel altijd honger van je instagram
Zou die jongen die zo verveeld bij je bench stond te kijken, op tijd zijn om in te grijpen als het mis zou gaan?![]()
. Goede training weer man! Paused bench is een stuk zwaarder dan T&G..
Even op je IG gekeken ook...had ik niet moeten doen..![]()
. Geen gepomp meer in mijn trainingen en ik mis het ook totaal niet om eerlijk te zijn. Heerlijk dit.
.