XXL Nutrition

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Haha nee. Maar iedereen waarmee ik trainde deed split en dacht altijd full body is voor beginners split voor gevorderden. In die jaren veel gekeken naar video's op YouTube maar ging vooral over oefeningen. Achja nu sinds 3 maanden eindelijk het goede trainingschema! Bevalt super.
Ha ha, herkenbaar. En als beginner overschat je jezelf altijd en stapt binnen een half jaar naar een split programma, dat weinig effectief is :)

30 km is te ver, maar je kan allicht fietsen naar de bus/trein als je toch graag een vorm van cardio wil doen! ;)
Mah... Mijn auto staat 4 meter vanaf de huisdeur dus dat is ook niet de moeite:roflol:

Nice Training btw! Maar dit is toch geen FB.
Heb ik iets gemist? :grinny:

Ha ha, herkenbaar. En als beginner overschat je jezelf altijd en stapt binnen een half jaar naar een split programma, dat weinig effectief is :)
43495015.jpg

Mooie training.
Nog wat lekkers op het menu staan aankomende weekend? :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.905
Dag 1: Lower
Dag 2: Upper
Dag 3: Lower
Dag 4: Upper
Dag 5: Full-body
Dag 6: Rust
Repeat.

Ah so I see.
Je kan niet kiezen dus doet allebei maar. :D
Nice!

Ben benieuwd of dat 6x per week trainen veel extra oplevert.
Voor mezelf hou ik het echt bij vier.

• #1.908
  • #1.909
  • #1.912
nvm i got it. ;)

• #1.913
immobiele enkel dan wil je een grotere hak hebben. De powerlifts hebben juist een lagere hak tov de power perfects (en de algemene standaard zegmaar). Dus dan zou ik eerder de power perfects nemen

• #1.915
immobiele enkel dan wil je een grotere hak hebben. De powerlifts hebben juist een lagere hak tov de power perfects (en de algemene standaard zegmaar). Dus dan zou ik eerder de power perfects nemen

Alright. Thanks :D!

Lower Squat
squats
3 x 5

3 x 5 x 67.5
RDL
4 x 8

1 x 9 x 82.5
3 x 8 x 82.5 kg
Reverse lunges
3 x 20-30

24 x 22 kg VPR dood.
24 x 20 kg
20 x 20 kg
Leg raises
20 :o 15 10

Lekker weer. Hoe tel je die reverse lunges eigenlijk: 24x is: L-R-L-R.... tot 24? Of doe je 12x R + 12x L, dat laatste is een stuk zwaarder.
Geen mening over schoenen trouwens (bare foot crew...)

• #1.917
Lekker weer. Hoe tel je die reverse lunges eigenlijk: 24x is: L-R-L-R.... tot 24? Of doe je 12x R + 12x L, dat laatste is een stuk zwaarder.
Geen mening over schoenen trouwens (bare foot crew...)

12 keer links, 12 keer rechts. Fucking doodgaan :roflol:.

De eerste reps gaan altijd wat moeizaam trouwens. M'n heupen zijn dan heel stijf. Waarschijnlijk van de squats en Dl's daarvoor. Na 6-8 reps voelt alles echter ok en heb ik nergens last meer van :o Ik weet niet of dit normaal is..

Zijn reverse lunges wat ik denk wat het is? Achteruit lopen?:).

• #1.919
  • #1.920
Vanmiddag komen mijn ouders hier t/m maandag. Daarom heb ik vanochtend al getraind! Niet ontevreden over de training, zeker gezien ik gisteravond nog LB heb gepakt.

Upper Bench
Bench
5 x 3-5

5 x 5 x 72.5 Zelfde als vorige x gehouden ivm trainingen vrij dicht op elkaar. Voelde goed vandaag en volgende week gaan we verhogen :)
OHP
3 x 8-12

8 7 x 35
7 x 32.5
Pull-ups
3 x 8-12

10 8 7 5 Deze gaan best lekker nu ik ze om de dag doe :D
Kettlebell push-ups

3 x 8-12
13 9 9
Bent-over lateral raises
3 x 12-15