- Waardering
- 23.844
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vaste oefeningen waar je progressie mee kunt blijven maken, en less is more![]()
Zo iets? Heftig hoor.
Less is more in wat voor zin? Volume per training of trainingsfrequentie?
. Heerlijk, vooral na een benentraining.
Zegt Rich Piana ook altijd
Je moet je nooit met dit soort hormoon apen vergelijken. Dat schopt compleet je eigen gevoel voor realiteit onderuit.
Was ook niet geheel serieusJe moet je nooit met dit soort hormoon apen vergelijken. Dat schopt compleet je eigen gevoel voor realiteit onderuit.

Ik was ook wel een beetje direct. Maar het is een feit dat heel veel mensen geen idee meer hebben wat een normale en goede prestatie is voor naturals door dit soort voorbeelden.
Ik was ook wel een beetje direct. Maar het is een feit dat heel veel mensen geen idee meer hebben wat een normale en goede prestatie is voor naturals door dit soort voorbeelden.
. Je boekt als beginneling sowieso wel een zekere mate van progressie..
Heb ik hierdoor vijf jaar mee getraindOp het internet en in magazines worden newbies doodgegooid met ondoordachte splitroutines en 2-hour arm workouts..

Heb ik hierdoor vijf jaar mee getraind
Klinkt goed dat stuk fietsen!
Zeker met de zomer.
Helaas is dit voor mij niet te doen..
Heb je nooit last op leg day van je lower body door het fietsen?
. 4500 cals op 1 dag [emoji33] zoveel eet ik in 2 dagen nog niet eens.
5 jaar?! t*ring. Was je geisoleerd van het internet of zo?
Met dit weer is het toch een stuk fijner dan het OV inderdaad.
Vanmorgen was t echter wel even pittig. Waarom kan jij het niet dan?
It is what it is...
Haha nee. Maar iedereen waarmee ik trainde deed split en dacht altijd full body is voor beginners split voor gevorderden. In die jaren veel gekeken naar video's op YouTube maar ging vooral over oefeningen. Achja nu sinds 3 maanden eindelijk het goede trainingschema! Bevalt super.
Fietsen is 30km enkele reis en vind ik teveel om dagelijks te doen. Miss dat ik dat later in de cut nog ga doen. Maar dan wel racefiets, heb je ook weer kleding die je aan moet en je zweet flink.. Vind het maar lastig.