- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

die 85kg komt er wel ik zie zoveel lkkre foods voorbij komen op je insta dat ik er trek van krijg.
Ambitieus programma hoor, met 5 dagen en veel oefeningen. Je moet maar kijken of je wel aan voldoende rust komt.
Die (quasi) full body is wel goed voor je ontwikkeling volgens mij![]()
. Ik heb buiten mijn trainingen om nu meer rust, aangezien ik mijn werk op kantoor doe. Zelf zou ik met een dergelijk hoog metabolisme toch eens overwegen voor een less = more aanpak te gaan.
Al die verbrande kcals mag/moet je er namelijk ook weer aanvreten..![]()

En heb je een goeie gym gevonden in Brussel? Veel plezier/ succes daar!

. Ik hoop echt dat ik nu eindelijk eens wat serieus gewicht kan gaan verplaatsen op de squat. Je hebt wel goed nagedacht hoe je je training wilt opzetten
Ik vind de notatie van de gedane reps slecht leesbaar, dun is gepland en dik is daadwerkelijk gedaan of zo? Maar dat klopt ook niet helemaal....
. Dik gedrukt is inderdaad wat ik gedaan heb in de training.
. Heb je squats gezien op instagm, ziet er zeker netjes uit. Mooie diepte, rug stabiel. Kan uit deze hoek alleen niet zien of er een verschil tussen L+R enkel is. Verder is het een food blog zeg... mmmmm![]()
Er volgen meer filmpjes komende tijd. 
. Misschien dat iemand mij hier mee kan helpen.. Mooi toch?Al die verbrande kcals mag/moet je er namelijk ook weer aanvreten..![]()

Zegt me verder niet veel, maar wat was de reden dat je een bloedtest hebt laten doen?Labuitslagen
27-01-2016 16:07 Kreatinine 89 umol/l, eGFR 107 ml/min * 1.73 m2 ASAT 55 U/l, ALAT 29 U/l, Glucose 5.5 mmol/l
27-01-2016 16:07 Testosteron 29.12 nmol/l
Zegt me verder niet veel, maar wat was de reden dat je een bloedtest hebt laten doen?

!