Fitness Seller

bas: road to contest 2014

Bedankt,

net weer eens ruzie gemaakt :S...

Mijn vader: ''je bent ook altijd bezig met je lichaam, en je bent altijd in de weer met eten.

Als ik iets doe doe ik 110% met alles, dat irriteren sommigen mensen zich wel eens aan... kan ook wel beetje begrijpen

Moet je hem zeggen dat dat beter is dan elke week aan de alcohol of sigaretten of junkfood etc. toch :D

In.
Rot dat je vader daar zo wat moeilijker over doet, maar voor sommige mensen (lees: merendeel van de bevolking) blijft dit een vreemde hobby/passie en met negatieve bijklank. :)
Goede foto's trouwens!

Bedankt,

net weer eens ruzie gemaakt :S...

Mijn vader: ''je bent ook altijd bezig met je lichaam, en je bent altijd in de weer met eten.

Als ik iets doe doe ik 110% met alles, dat irriteren sommigen mensen zich wel eens aan... kan ook wel beetje begrijpen

Herkenbaar, hoorde ik m'n ouders ook steeds zeggen. Ze beginnen het nu wel meer te accepteren maar merendeel vindt het gewoon vreemd. Vooral omdat niemand gewoon snapt hoe consistent & gedisciplineerd je moet zijn in vrijwel alles dat je doet om beetje resultaat te krijgen....

Ben precies hetzelfde ga ook altijd helemaal ervoor maar laat het vooral je dagelijks leven niet overheersen.

Achja ouders, wat moet je ermee.. haha

Was een beetje aan het lezen hier, leuke log! Waar ik benieuwd naar ben, waarom doe je zo veel herhalingen? Je zit telkens rond de 12-15 reps zoals ik de laatste trainingen zie.

• Topic Starter Topic Starter
Was een beetje aan het lezen hier, leuke log! Waar ik benieuwd naar ben, waarom doe je zo veel herhalingen? Je zit telkens rond de 12-15 reps zoals ik de laatste trainingen zie.

Bedankt Klopt Heeft meerdere oorzaken waarom ik dit doe:

Mijn borst loopt achter omdat ik mijn schouders teveel gebruikte tijdens fly's, Bench press en incline BP
Heb gekozen om hoger in reps te gaan zodat ik een betere techniek krijg en een betere mind muscle connectie te beheersen.

Ook Heb ik een tijde last van me linker knie dus doe wat meer reps en minder gewicht. Ik ga over het al gemeen het beste op 8/12 soms 15 reps ligt natuurlijk aan de oefening zelf

Ben op het moment niet echt bezig met het gewicht zelf, meer dus met de techniek daarom zijn mijn training logs niet echt geweldig hoog in gewicht, maar wanneer ik alles weer onder controle heb, en ik nergens last van heb, ga ik de compound oefening weer doen met 5/8 reps

Onderhoud 2730/2770kcal

Kon me trainingen niet posten:S tedruk
Ga morgen ochtend me eigen wegen we zullen zien :(

Cut plan voor de komende 3 weken ( aanstaande maandag)

rustdag: 2400kcal carbs 250
en trainings dag 2600kcal carbs 300

Laaste 3 weken:

Rustdag 2300kcal carbs 200
training's dag 2500kcal training dag 300

Laaste week van mij cut:

Rustdag: 2250
training dag 2450

deze week

Dinsdag: rug/biceps 2601kcal -250 cardio
Woensdag: benen gedaan. 2630 kcal - 300 cardio
donderdag ( vandaag) rust 2600 kcal -150 onderhoud
Vrijdag 2610 kcal -300 onderhoud

Voeding morgen:

2s9or4h.png

Bedankt Klopt Heeft meerdere oorzaken waarom ik dit doe:

Mijn borst loopt achter omdat ik mijn schouders teveel gebruikte tijdens fly's, Bench press en incline BP
Heb gekozen om hoger in reps te gaan zodat ik een betere techniek krijg en een betere mind muscle connectie te beheersen.

Ook Heb ik een tijde last van me linker knie dus doe wat meer reps en minder gewicht. Ik ga over het al gemeen het beste op 8/12 soms 15 reps ligt natuurlijk aan de oefening zelf

Ben op het moment niet echt bezig met het gewicht zelf, meer dus met de techniek daarom zijn mijn training logs niet echt geweldig hoog in gewicht, maar wanneer ik alles weer onder controle heb, en ik nergens last van heb, ga ik de compound oefening weer doen met 5/8 reps

Ah oke dat verklaart een boel, ik dacht al hoe kun je zo'n dikke rug krijgen als je altijd 15 reps doet :P

Re: bas log ( road to become really buff)

Je voeding ziet er nog steeds netjes uit zie dat je er echt veel aandacht aan besteed. Ben benieuwd hoe waar je eindig aan het einde van je cut.

Training:push

week 3
Calorie: 2650

Info
Ging op zich goed, alleen beetje pijn in me elebogen/vingers polsen....

Kijk zo naar uit dat gewoon keer goed hard kan trainen zonder ergens last van te hebben

Ook standing military press gedaan al tijd geleden, alleen volgende keer ga ik hem zittend doen met rug leuning, want als je hoog gaat met staand voelt dat niet lekker in je rug.

triceps dumbbell extension, werken goed, hierdoor gebruik ik bijna geen schouders!, denk dat ik hiermee mijn triceps wel mee kan laten groeien

Voeding:

Voeding gaat goed!, vandaag weer kip op met basmati rijst.
Morgen met een vriend naar café, alleen 1 biertje ( junk meal) blijf wel binnen calorieën

Incline bp:

15x40kg
12x50kg
11x50kg
10x60kg
10x50kg

Dumbbell Fly's:

15x12kg
12x14kg
12x16kg
12x18kg
10x18kg
12x16kg

Form is nog niet optimaal miste ook een pomp

Standing military press:

10x30kg
10x35kg
9x40kg
8x40kg

(easy)

Dumbbell laterial raises:

13x7kg
11x8kg
10x9kg

Dips:

12xbw
10xbw
10xbw
9xbw

triceps dumbbell extension (1 hand, achter het hoofd)

8X10kg
6x9kg
6x8kg

18c3eh.png

Laatst bewerkt:
Ken het gevoel man, jij hebt ook altijd overal last van :( maar iig wel lekker getraind!

Lekkere training man voeding ziet er ook weer netjes uit.

Bedankt , heb .echt moeite met het cutte 2600kcal op.trainings dag vind ik al.moeilijk

Morgen ochtend bf meten plus gewicht denk dat het 71/72kg zal zijn:S op 11% kan nog aangezien me lengte ( morgen: rug biceps en traps!

Vandaag niet echt geweldige voeding ze hebben op school alleen frikandellen en friet aangezien ik avond school doe... maar broodjes kip gegeten
-2460 kcal op vandaag

Morgen ochtend bf meten plus gewicht denk dat het 71/72kg zal zijn:S op 11% kan nog aangezien me lengte ( morgen: rug biceps en traps!

Vandaag niet echt geweldige voeding ze hebben op school alleen frikandellen en friet aangezien ik avond school doe... maar broodjes kip gegeten
-2460 kcal op vandaag

Waarom zelf niks van thuis meegenomen dan? Welke opleiding volg je :D?

Gaat hier goed lees ik!
Mijn borst loopt ook achter, nu ik jouw verklaring lees van teveel je delts gebruiken & lager reps om een betere mind muscle connectie te krijgen ben ik benieuwd hoe dit uitdraait voor je :)

Goed bezig! Zeg nog even over dat myfitnesspall dat je gebruikt, hoe zet je dat op nederlandse taal?

thnx!

Goed bezig! Zeg nog even over dat myfitnesspall dat je gebruikt, hoe zet je dat op nederlandse taal?

thnx!

Als goed is ga dat automatisch, anders moet je rechts boven aan even kijken bij instellingen en dan kan je taal/land veranderen

---------- Post toegevoegd 8 April 2013 om 23:40 ----------

Waarom zelf niks van thuis meegenomen dan? Welke opleiding volg je :D?

Meestal neem ik ook wel wat kip en rijst mee, alleen zo ls gewoonlijk stel ik alles uit in de ochtend heb ik nergens tijd voor... :P

Doe de opleiding meubelmaker/scheepsinterieur bouwer niveau 3

---------- Post toegevoegd 8 April 2013 om 23:43 ----------

Gaat hier goed lees ik!
Mijn borst loopt ook achter, nu ik jouw verklaring lees van teveel je delts gebruiken & lager reps om een betere mind muscle connectie te krijgen ben ik benieuwd hoe dit uitdraait voor je :)

Ja gaat stuk beter, ja mijn front delts/schouders namen het werk over,en me borst kreeg zo weinig prikkels/scheurtjes, na cut zou ik eens oude foto opzoeken kijken of het geholpen heeft.

Laatst bewerkt:

Avond eten

Vanavond rug/biceps

10qb4he.jpg

Dat ziet er smakelijk uit bordje was zeker snel leeg?

Terug
Naar boven