MuscleMeat

bas: road to contest 2014

• Topic Starter Topic Starter
Hmm... cut gaat opzich goed, alleen kan weinig training heb best druk....

Voeding was vandaag niet top maar gaat op de kcal

wi35oh.png

Heb nu al hele lange tijd last van.mijn knietjes en nu weet ik wat ik heb `jumpers knee`
dit onstaat bij voetbal, squaten, springen, overgewicht of slechte houding

genezing: stoppe met belasting van je quads, en strech oefening doen. je kan ook een brace dragen.

denk dat ik maar ga doen. en geen 1 quad oefening meer ga uitvoeren.

Wil niet de rest van me leven met pijnelijke kniene lopen, vind ik.niet waard.tegen over spier massa.

Bij mijn werk sta ik.ook de heledag denk dat dit invloed had op de blessure

ga binnen kort naar de sport arts.

vind wel beetje jammer squate was mijn favorieten oefening...

morgen borst triceps en schouders

vandaag rust dag ( 2350kcal)

Laatst bewerkt:
Vind ik een slim besluit van je man! Als ik naar mijn vader kijk.. die kan niks meer met zijn knieën door overbelasting en blessures. Dat is het allemaal niet waard!

Slimme keuze kan het ook niet genezen op lange duur?

Dan maar goeie hamstrings,kuiten en sick bovenlichaam.

Re: bas log ( road to become really buff)

Ziet er niet goed uit man maar wel een verstandige keus om je quats dan te laten vallen. Je gezondheid gaat voor.

Slimme keuze kan het ook niet genezen op lange duur?

Dan maar goeie hamstrings,kuiten en sick bovenlichaam.

Meestal zijn dit blessures wel binnen een jaar verlopen, aangezien mijn quads voorlopen kunnen ze dat best hebben.

Alleen ga ik in de toekomst beter opwarmen en me hamstrings missen wat leenig heid

---------- Post toegevoegd 15 April 2013 om 20:00 ----------

Ziet er niet goed uit man maar wel een verstandige keus om je quats dan te laten vallen. Je gezondheid gaat voor.

Ja klopt, bodybuilding is naar je.lichaam luisteren daarom is het voor iedereen anders.
en gezondheid gaat boven alles, daarom ga ik.ook nooi AAS gebruiken want dat vind ik tegenstrijdig met de sport. je probeerdt juist mogelijk te eten enc.

nog ever over die 2kg proteine pancakes die had gewonnen van bodylab.

Nog steeds niet ontavangen en geen.reactie gehad beetje jammer...

zo zie je all dat xxl en.b&f beter zijn die reageren gewom

Re: bas log ( road to become really buff)

Meestal zijn dit blessures wel binnen een jaar verlopen, aangezien mijn quads voorlopen kunnen ze dat best hebben.

Alleen ga ik in de toekomst beter opwarmen en me hamstrings missen wat leenig heid

---------- Post toegevoegd 15 April 2013 om 20:00 ----------

Ja klopt, bodybuilding is naar je.lichaam luisteren daarom is het voor iedereen anders.
en gezondheid gaat boven alles, daarom ga ik.ook nooi AAS gebruiken want dat vind ik tegenstrijdig met de sport. je probeerdt juist mogelijk te eten enc.

nog ever over die 2kg proteine pancakes die had gewonnen van bodylab.

Nog steeds niet ontavangen en geen.reactie gehad beetje jammer...

zo zie je all dat xxl en.b&f beter zijn die reageren gewom

Bodylab reageert hier inderdaad niet veel de vorige fb winnaar van de 25 kg whey heeft zijn eind van de maand gehad dus denk dat hier ook wel een maand overheen gaat.

bas log ( road to become really buff)

Heb nu al hele lange tijd last van.mijn knietjes en nu weet ik wat ik heb `jumpers knee`
dit onstaat bij voetbal, squaten, springen, overgewicht of slechte houding

genezing: stoppe met belasting van je quads, en strech oefening doen. je kan ook een brace dragen.

denk dat ik maar ga doen. en geen 1 quad oefening meer ga uitvoeren.

Wil niet de rest van me leven met pijnelijke kniene lopen, vind ik.niet waard.tegen over spier massa.

Bij mijn werk sta ik.ook de heledag denk dat dit invloed had op de blessure

ga binnen kort naar de sport arts.

vind wel beetje jammer squate was mijn favorieten oefening...

morgen borst triceps en schouders

vandaag rust dag ( 2350kcal)

Das k*t man! Know that feel squat is ook mijn favoriet... Ben je wel al gewoon naar de fysiotherapeut geweest?

Nee ben nog niet naar toe geweest

Nee ben nog niet naar toe geweest

Zou ik wel doen, dit is niet een probleem wat zich plotseling heeft voorgedaan, dus het zal waarschijnlijk een fout in je beweeg patroon zijn en waarschijnlijk niet eens in je knieën liggen, dat is alleen waar je het voelt. Beetje goede fysiotherapeut zal je goed observeren en als het goed is kunnen zien waar het fout gaat.

Moet ook zeggen dat ik de diagnose ''jumpers knee'' met dan als advies rust of een brace zo waardeloos vind. Dat is het zelfde als zeggen dat iemand z'n arm gebroken is, of zijn enkel verzwikt is, maar dan vervolgens niet afvragen waarom. Als je nu rust neemt en niks aan je ''eigenlijke'' probleem doet zal het als je weer normaal gaat trainen hoogst waarschijnlijk gewoon weer terug komen. Het is immers een probleem in je motorisch patroon.

Moet ook zeggen dat ik de diagnose ''jumpers knee'' met dan als advies rust of een brace zo waardeloos vind. Dat is het zelfde als zeggen dat iemand z'n arm gebroken is, of zijn enkel verzwikt is, maar dan vervolgens niet afvragen waarom. Als je nu rust neemt en niks aan je ''eigenlijke'' probleem doet zal het als je weer normaal gaat trainen hoogst waarschijnlijk gewoon weer terug komen. Het is immers een probleem in je motorisch patroon.

Ben ik het helemaal mee eens , ga morgen afspraak.maken

Heb je bodylab al is gebeld?

Training: Borst triceps

Tijd: 8:25-9:20

Cardio:-

Motivatie: 8,5

Huidig gewicht: 72kg

vp: 11% misschien

Calorie: 2615

Info:

Ging super, bench press ga ik 5x5 doen dit schema ga ik nu 9 weken volgen
Ga volgende week op 5x5x70kg doen en dan week daarna 72,5kg elke week 2,5kg er bij proberen

Schouders dit keer niet mee gepakt vind dat overkill doe ik wel bij kuiten

Bench press:

Warming up:

15xstang
12x40kg
12x60kg

7x70kg
6x70kg

5x75kg ( 1 rep spotted)
4x75kg ( 1 rep spotted)
5x75kg

Incline dumbbell press:

12x16kg
12x20kg
12x22kg
10x24kg

Was geen spotter

Incline dumbbell fly's

13X14kg
12x16kg
12x18kg
9x20kg
9x22kg

''1sec hold'' beneden en dan schuin naar elkaar toe draaien naar boven.
Onder een hoek van 40 graden beneden

Dips:

12xbw
11xbw
10xbw

1 hand achter het hoofd tricep extensions

10x10kg
10x9kg
9x8kg
4x10kg

Hoe diep wil je net cutten? Want 11% is best droog & goed om te bulken, niet?
Sterke fly! Zeker in verhouding met je press :)

Ja ik ben van plan om over 7/14 dagen te stoppen, aangezien ik nog niet heel veel mass heb, en diep cutten moet je pas na jaren trainen doen.

eind april begin mei weer lichte bulk 3000kcal

Ja ik ben van plan om over 7/14 dagen te stoppen, aangezien ik nog niet heel veel mass heb, en diep cutten moet je pas na jaren trainen doen.

eind april begin mei weer lichte bulk 3000kcal

Mij werd altijd aangeraden cutten tot 8% en dan schone massa opbouwen. Dan tot vet percentage van 12% en dan weer terug naar 8% etc.

Heeft volgens mij onder andere Mack10 ofzo keer aangeraden, en nog andere hebben het ook als tip gegeven.

Terug
Naar boven