AndroidHealthClinic

bas: road to contest 2014

Tip voor je acné tetralysal, doe het zelf ook net voor de zomer (1a2 maand ervoor) heb er dan een periode van 4/6 maand geen last meer van :)

Goed georganiseerde log trouwens!

• Topic Starter Topic Starter
bedankt, is dat tekope bij de apotheek? of bij de huisarts

Pff op onderhoud eten vind al lastig maar onder ....heb echt veel trek .
vandaag refeed 50% carbs met 29% vet 21% ewit ( maandag is ook junk.dag nou ja 1 junk .maaltijd alleen , bestond uit 2 frikandelen en blikje energie drank met mayonaise ,

morgen borst schouders triceps 2775 kcal + 10/15minute cardio

Hoe vaak doe je refeed/hoe plan je ze precies?

Re: bas log ( road to become really buff)

Is volgens mij ook iets waar je even Abb moet wennen om het ineens met minder voeding te moeten doen. Maar je junk maaltijd lijkt me niks frikandellen en energiedrank met mayo samen in de blender of:p

Doe het elke week, tog om je glycogeen aan tevullen? plus je metebolisme omhoog tekrijgen, +20-% meer kcal 2860kcal

Ik weet ook allemaal nog niet zo goed het is me eerste cut :P

Als iemand goede site weet met info over refeed en cutte post hem dan eve :)

Laatst bewerkt:
Ja voor mij dus ook, ik hoopte wat informatie te winnen, je lijkt het allemaal zo goed voor elkaar te hebben met al die % enzo :p

Ga van de week wel ff goed kijken.

Ja voor mij dus ook, ik hoopte wat informatie te winnen, je lijkt het allemaal zo goed voor elkaar te hebben met al die % enzo :p

Ga van de week wel ff goed kijken.

Ja, probeer voeding beetje aftestemme om mij lichaam, ga morgen wat onderzoeken en artikels lezen ,
namelijk beetje jungel van informatsi

Refeed is toch niet verplicht? Moet je enkel doen als je het niet kan volhouden.
Zo heb ik het toch geleerd.

En als je gewoon wekelijks onder je onderhoud zit (met je eventuele refeed erbij) zit je goed :)

stick .to the basics

Training: Push borst schouders en triceps

Volume 85%

Motivatie: 7..

Preworkout: -

Tijd: 50 minuten

Cardio: 5 minuut 15 sec

Calorieën: 2976

Info:

Ging opzich wel lekker, maar wil echt beter weer want zit niet lekker in mijn wel.
Echt als de zon schijnt.. dan voel me stuk fitter

Voelde iets in me rug/ schouders niks ernstig maar deed daarom even 2 fly oefening

moest 10 minuten cardio zijn... en moest whey shake in ochtend zitten vandaar 20 eiwitten telaag.... vroeger opstaan eerder naar de gym gaan is de oplossing

Dumbbell Fly's:

15x12kg
12x14kg
12x16kg
9x20kg

Incline bp:

12x50kg
12x50kg
8x60kg
6x60kg

Mashine fly's

15x45kg
15x50kg
10x55kg
8x50kg ( no rest)

Latrial Raises:

13x7kg
12x8kg
12x7kg
10x8kg

Close bp

12x40kg
12x50kg
10x50kg
9x55kg
12x40kg

Perfect form

Triceps pul down (rope)

45kkg-> 5 setjes elke keer 10% minder Weinig rust

Voeding:
fon09e.png

Re: bas log ( road to become really buff)

Mooie training man lekkere incline bp voeding ziet er ook weer goed uit.

Goeie training.

Zou refeed gewoon er in houden, heb je wat om naar uit te kijken. Ik eet elke zaterdag twee junkmeals, zit elke week flink onder onderhoud en jij zo te zien ook dus dat maak niet zo veel uit. (Ik hou het iig langer vol zo, vind cutten maar niks :D)

Bedankt ja ik vind cutten ook niks voel me leeg van binnen :P na juni ga ik weer bulken kijk er weer naar uit

Paar dagen low cal. en dan een dag high carb (refeed) werkt het beste. Voorkomt meestal ook dat je je niet vermoeid voelt

ziet er goed uit man!
Chill dat je nog zoveel kcal's kan eten als ik 2700kcal eet kom ik al aan.

ziet er goed uit man!
Chill dat je nog zoveel kcal's kan eten als ik 2700kcal eet kom ik al aan.

Ik zit nu ook op onderhoud met cardio iets er af over andere halve week ga ik van 2775 kcal naar 2675 kcal n
2500 op rust dag

probeer met 2/3 weken met 100kcal teverlagen

Shoarma en suiker in de cut? Werkt dat goed? Geef je geen voorkeur aan andere producten :p?

Terug
Naar boven