Fitness Seller

Bascross weet niet wat hij wil.

nette shrugs

• Topic Starter Topic Starter
Thx nog:D

Brutaal 3 maand niet getraint, o.a door operatie. Net weer begonnen. Ik train nu volgens de ''jesaja routine'' houdt in: zoveel mogelijk pr's + brutale groei, zonder iets te doen.

08-01
benchpress
15x20
15x20
10x40
5x50
5x50

chinnen
10xbw
10xbw
8xbw
8xbw

dippen
10xbw
10xbw
8xbw

coc grippers
10xtrainer (links+rechts)
5x1 (rechts)
1x1 (links)
3x1 (rechts)
3x1 (links, met hulp)
3x1 (rechts)
3x1 (links, met hulp)
2x1 (rechts)
2x1 (links, met hulp)

3x1 houdt gewoon in dat ik 3 reps met coc 1 doe. En 2x1 links, zonder hulp probeer ik zover mogelijk te komen en sluit hem dan met een beetje hulp van rechts.

Ondanks dat we elkaar niet vaak goed liggen, ga ik je toch succes wensen
Heb je trouwens een grote terugval gehad na je op?

Haha, thx spier.

Mwah eigenlijk niet, kwa bw iig niet. Ik ben gewoon dik nu. Kwa kracht wel wat en van mijn benen is niets over.

Benen zijn overrated, gewoon voetballen.
Succes ouwe de komende tijd, 100kg benchen moet toch een keer komen!

Succes, chins zijn wel nice!

Ah een nieuwe Bascross log, zeer goed, direct mijn waardering gegeven zodat je een ster meer hebt.

Haha, voetballen mag ik niet meer:roflol: Thx beest en 100kg bench mag nu wel een keer komen idd.
Succes, chins zijn wel nice!
Thx beest.
Ah een nieuwe Bascross log, zeer goed, direct mijn waardering gegeven zodat je een ster meer hebt.

Thx:D

Brutaal 3 maand niet getraint, o.a door operatie. Net weer begonnen. Ik train nu volgens de ''jesaja routine'' houdt in: zoveel mogelijk pr's + brutale groei, zonder iets te doen.

08-01
benchpress
15x20
15x20
10x40
5x50
5x50

chinnen
10xbw
10xbw
8xbw
8xbw

dippen
10xbw
10xbw
8xbw

coc grippers
5x1 (rechts)
1x1 (links)
3x1 (rechts)
3x1 (links, met hulp)
3x1 (rechts)
3x1 (links, met hulp)
2x1 (rechts)
2x1 (links, met hulp)

3x1 houdt gewoon in dat ik 3 reps met coc 1 doe. En 2x1 links, zonder hulp probeer ik zover mogelijk te komen en sluit hem dan met een beetje hulp van rechts.

Nogal een laag volume voor een training, vind je niet?
Wel nette chins :thumbs:

:roflol:

Nogal een laag volume voor een training, vind je niet?
Wel nette chins :thumbs:
ik train nu volgens de ''jesaja routine'' houdt in: zoveel mogelijk pr's + brutale groei, zonder iets te doen.

Thx

Ik mag trouwens alleen nog nordic walking, wandelen, fietsen, zwemmen en tennis.

Dus dat betekent dat ik over een paar maanden met 100kg zandzakken op mijn schouders rond wandel:D

08-01
benchpress
15x20
15x20
10x40
5x50
5x50

chinnen
10xbw
10xbw
8xbw
8xbw

dippen
10xbw
10xbw
8xbw

coc grippers
5x1 (rechts)
1x1 (links)
3x1 (rechts)
3x1 (links, met hulp)
3x1 (rechts)
3x1 (links, met hulp)
2x1 (rechts)
2x1 (links, met hulp)

ha hij is er weer en sterkte maar weer :D

The beast is back!:D

Succes en lekkere eerste training al.

Wederom thx.

Wat heb ik veel fans!:trio::bukkake:

Haha heel mooi. Dan kan het niet misgaan. Maak je niet druk als je een tijdje geen Pr's zet.. die komen opeens wanneer je ze totaal niet verwacht op een k*tdag.

Haha heel mooi. Dan kan het niet misgaan. Maak je niet druk als je een tijdje geen Pr's zet.. die komen opeens wanneer je ze totaal niet verwacht op een k*tdag.

Precies, en ik zal me geen zorgen maken, thx voor je goede raad beest!

Succes met trainen weer!
Is het niet slimmer om bijvoorbeeld op de bench iets lichter met iets meer herhalingen te pakken?
Veel minder kans op blessures en naar mijn idee ga je dan sneller vooruit.

Ik heb namelijk een tijd 80 kilo telkes 5 a 6 reps gedaan. Maar ben nu op 70 kilo meer reps aan het maken (eerst 14, dan 11,10 en 8 ofzo) maar heb op die manier veel meer spierpijn en ga snel vooruit in het aantal reps. Als ik straks 4 setjes op 10 herhalingen afrond pak ik gewoon 75 of 80 kilo tot ik die weer 10 reps kan 4 setjes.

Doe dit voort ook omdat mn schouders te vaak zeuren

Succes met trainen weer!
Is het niet slimmer om bijvoorbeeld op de bench iets lichter met iets meer herhalingen te pakken?
Veel minder kans op blessures en naar mijn idee ga je dan sneller vooruit.

Ik heb namelijk een tijd 80 kilo telkes 5 a 6 reps gedaan. Maar ben nu op 70 kilo meer reps aan het maken (eerst 14, dan 11,10 en 8 ofzo) maar heb op die manier veel meer spierpijn en ga snel vooruit in het aantal reps. Als ik straks 4 setjes op 10 herhalingen afrond pak ik gewoon 75 of 80 kilo tot ik die weer 10 reps kan 4 setjes.

Doe dit voort ook omdat mn schouders te vaak zeuren

Thx.

Mwah, powerlifters trainen ook vaak low reps en die zijn brutaal sterk. Maar ik weet nog niet wat ik precies ga doen met de reps.

Toen ik zo opbouwde:
15x20
3x40
zoveel mogelijk reps met 60
zoveel mogelijk reps met 50

ging ik van 3x60 naar 7x60 in anderhalve week, dus dat werkte wel goed, dus weet het eigenlijk nog niet.

Blessures met minder reps geloof ik niet in, behalve als je een te zwaar gewicht gebruikt, waardoor de uitvoering op niets lijkt.

Succes beest, race naar de 100kg bench tussen ons 2? :D

Terug
Naar boven