XXL Nutrition

Bascross weet niet wat hij wil.

Waves zijn ook leuk om te doen, je kan veel afwisselen en het heeft mijn oh press kilo's omhoog ge'boom'd.

Al wat spijkers gekocht?

Succes beest.

• Topic Starter Topic Starter
Waves zijn ook leuk om te doen, je kan veel afwisselen en het heeft mijn oh press kilo's omhoog ge'boom'd.

Al wat spijkers gekocht?

Succes beest.
Waves? explain:eek:

Nog niet, is nu eigenlijk ook niet mogelijk, mag 3 maanden niet fietsen, dus kan niet ff snel dorp in.

Thx beest.

Succes weer basscross :D:D

Nog niet, is nu eigenlijk ook niet mogelijk, mag 3 maanden niet fietsen, dus kan niet ff snel dorp in.

Thx beest.

waves.thumbnail.jpg

Thx beest.

Voorbeeldje met een 1rm van 70kg:

1*3 40 45 50 55 60
1*2 40 50 60 70
1*4 35 45 55 65

13 sets in totaal, de eerste sets zijn puur voor snelheid, dan gewoon niet met gaye stappen omhoog gaan, maar met 5 of 10 kg elke keer erbij gooien.
Zorgen dat je niet wordt afgeleid; en jezelf ervan overtuigen dat het volgende setje net zo zwaar was als de vorige.
Zie mijn log van de afgelopen paar weken voor de resultaten (oh press) ; van moeizaam 65kg naar 71kg in 2 weken of zo.

Ah, ik snap hem, zal het eens proberen, thx:)

Waven is idd heerlijk. Leuke, andere manieren van trainen. Zou er zeker eens mee experimenteren. :)

Succes Bertebeest! 2008 wordt jouw jaar :D:D

Thx beast, laten we het hopen:D

Is goed, wat is je 1rm:D

Yess, weer een spannend "onderonsje" tussen dbb-ers. Ik ben zeer benieuwd hoe deze race gaat verlopen:D

Succes Bas hopen dat er snelle gains volgen en dat blessures achterwege blijven, ik volg je log!

Bascross weet heel goed wat hij wil.

http://images.google.nl/images?as_q=huge+c**k&um=1&hl=nl&output=images&svnum=10&btnG=Google+zoeken&as_epq=&as_oq=&as_eq=&imgtype=&imgsz=&as_filetype=&imgc=&as_sitesearch=&safe=off&as_st=y

kk kloon tyft eens op man.

Terug
Naar boven