XXL Nutrition

BB-er agressief als ze honger hebben

rivelino

Ripped Bodybuilder
Waardering
73
Een gozer die in dezelfde gym traint als mij heeft heel veel last van agressieve buien als hij honger heeft. Bijv. als hij van werk komt en hij een trein/bus gemist heeft en op dat moment heeft hij al een uur niks gegeten en ook geen eten meer bij zich. Hij schijnt dan heel agressief en opvliegerig te worden. Zelf merk ik dit ook soms bij mezelf vooral nu in de wintermaanden.

Bijv. je hebt honger en je moet 20min wachten voor je iets hebt klaargemaakt en dan in de tussentijd agressief worden.:roflol:

Herkenbaar?:D

ja, ik word dan heel opgefokt en fel in woorden + daden..

Laatst bewerkt:
Zeker herkenbaar, als ik telang niks eet omdat ik niks kan eten word ik aggresief omdat dit ten koste gaat van mijn spiermassa, ik denk dat velen dit hebben.

Vaak ga ik dan ook met spullen gooien of tegen dingen aanschoppen, heb er zo'n 1 keer per week last van.

Lastig voor andere mensen maarjah, tis niet anders.

herken het wel een beetje maar als ik weg ga neem ik altijd wel wat extras mee

Gewoon rustig blijven jongens laat zien dat je een gedisiplineerde bb bent en rustig zonder maaltijd kan.:D

Zou het kunnen komen omdat hij in een kuurtje zit?

Zelf heb ik hier geen last van eigenlijk.

allemaal bigorexia hier. van 1 maaltijd overslaan of een half uur later eten ga je echt geen massa verliezen hoor :thumbs:

Als ik niet op tijd eet word ik een heel naar persoon.

allemaal bigorexia hier. van 1 maaltijd overslaan of een half uur later eten ga je echt geen massa verliezen hoor :thumbs:

Zo denk ik er dus wel over al is het niet zo, als ik 1 maaltijd oversla denk ik altijd dat ik een kilo kwijtraak en ben ik niet meer te genieten :D

Maar ik neem altijd food mee dus ;)

nope nooit agressief, ook niet als ik honger heb.

Zo denk ik er dus wel over al is het niet zo, als ik 1 maaltijd oversla denk ik altijd dat ik een kilo kwijtraak en ben ik niet meer te genieten :D

ik word gewoon sacho als ik honger heb niet omdat ik dan kleiner zou worden
honger hebben is k*t gevoel en raak ik geirriteerd :o

ik weet precies hoe je je voelt.

Ik had dat tot 1 jaar terug ook altijd. Nu denk ik alleen maar, ik word weer wat rippter!

Heel herkenbaar een weekje iets minder op mijn voeding letten en zo paar kilo's kwijt.

Ik denk dat elke mens hier wel last van heeft als hij honger heeft , het is gewoon een natuurlijke drift als je honger krijgt om agressief te worden .Vroeger molde ze dan een mamoet of 2.

na een uur niks eten aggresief worden :roflol:

Terug
Naar boven