SJ2
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 28
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 63kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op mn werk en ook thuis. Heb mn famillie al meerdere malen gezegd dat ze ervan af moeten blijven. Alleen zo kan ik maximaal groeien.
M'n zwagertje at altijd m'n noten op.
Ging ik s'avonds naar beneden om m'n noten te pakken, was het bakje weg of bijna leeg.
Nu verstop ik het in m'n kamer.

Hahaha no shit, zal je nog mooier vertellen. Ik heb hier een kartonnen doos in mn kamer staan met mn eten![]()

Waar ik chagerijnig van word is als je bv. bij iemand eet en die mensen van minimaaltijden leven.
Dan voel je je verplicht om niet de hele pan als avondmaal te nuttigen, schep je een even grote portie op als die anderen en verga je tenslotte van de trek terwijl de pan al leeg is!

Op school vragen ze wel eens of ze een boterham van me mogen, of wat nootjes. Dan zeg ik altijd; nee, kanker op anders kom ik niet aan mijn kcal.
Dan moet ik 's avonds weer gaan laaien om aan mijn behoefte te komen. Maarja, snappen ze toch niet, ****ers.

M'n zwagertje at altijd m'n noten op.
Ging ik s'avonds naar beneden om m'n noten te pakken, was het bakje weg of bijna leeg.
Nu verstop ik het in m'n kamer.
Dat had ik op school ook. ''Hey riv mag ik 2 sneetjes met kipfilet van je, je hebt er toch 8 ofzo''. Riv zegt: '' Ik ben verdomme de Kerstman niet...koop je eigen eten''
Is normaal, doordat de hersenen te weinig glucose aangevoerd krijgen gaan ze relatief minder dopamine produceren en meer adrenaline en cortisol. Bijgevolg word je humeurig, prikkelbaar en mogelijk zelfs agressief. Verder verschilt dit ook van persoon tot persoon.Een gozer die in dezelfde gym traint als mij heeft heel veel last van agressieve buien als hij honger heeft. Bijv. als hij van werk komt en hij een trein/bus gemist heeft en op dat moment heeft hij al een uur niks gegeten en ook geen eten meer bij zich. Hij schijnt dan heel agressief en opvliegerig te worden. Zelf merk ik dit ook soms bij mezelf vooral nu in de wintermaanden.
Bijv. je hebt honger en je moet 20min wachten voor je iets hebt klaargemaakt en dan in de tussentijd agressief worden.
Herkenbaar?![]()