MuscleMeat

BB-er agressief als ze honger hebben

Ja hoor ik nog jongens die stoppen met trainen worden opeens vet.
ik niet zou op een jaar tijd meer dan 10 kilo verliezen dan denk. :(

Yep, en ik kan vreten wat ik wil, qua vvm kom ik maar heel geleidelijk aan, alles wat ik meet eet word opgeslagen rond mn middel.
Mss toch maar eens aan de cardio....

jep:o

dan wanhopig op strooptocht naar iets wat carbs en eiwitten heeft:p

Zo denk ik er dus wel over al is het niet zo, als ik 1 maaltijd oversla denk ik altijd dat ik een kilo kwijtraak en ben ik niet meer te genieten :D

Maar ik neem altijd food mee dus ;)

Heel herkenbaar een weekje iets minder op mijn voeding letten en zo paar kilo's kwijt.

Komt ervan he kerels als je gaat kuren zonder flinke basis. :roflol: :p

Ik heb maanden k*t gegeten en getraind... was amper een kilo kwijt. ;)

Maak me er helemaal geen zorgen over dus, de kilo's komen er wel bij eens ik goed (maar niet per se overdreven goed met schema's enzo) begin te eten, ook al mis ik eens wat maaltijden.

Agressief niet, wel chagrijnig als ik echt honger heb in ieder geval. niet omdat ik spiermassa verlies maar gewoon omdat ik honger heb

Nee, maak me niet druk, je kunt er op dat moment toch niets tegen doen, en als je, je druk gaat maken stijgt je cortisol level de pan uit....total control is the key.:yarly:

Honger hebben is zo'n typisch moment dat ik hoop dat m'n omgeving en de balletjes daarin gunstig vallen voor zolang m'n maag niet vol is. Want dergelijke irritatie kan bij mij als ik prikkelbaar ben door honger, zeer naar gedrag bewerkstelligen.

Maar de door de jaren heen heb ik er goed mee om leren gaan. Als bodybuilder ben je elke 3 uur bezig met een stap hogerop.

Typisch gevalletje psychische problemen als je je frustraties afreageert op anderen. Het feit uberhaupt al dat je gefrustreerd raakt doordat je eten 5 minuten op zich laat wachten zegt al genoeg.... symptoom van bigorexia (en slechte planning)..... en neem een koekje.

nee, ik hou het altijd rustig.

Honger maakt mij geïrriteerd, het wachten om te voldoen aan je belangen is nog irritanterrrrruurrrrr..

Een gozer die in dezelfde gym traint als mij heeft heel veel last van agressieve buien als hij honger heeft. Bijv. als hij van werk komt en hij een trein/bus gemist heeft en op dat moment heeft hij al een uur niks gegeten en ook geen eten meer bij zich. Hij schijnt dan heel agressief en opvliegerig te worden. Zelf merk ik dit ook soms bij mezelf vooral nu in de wintermaanden.

Bijv. je hebt honger en je moet 20min wachten voor je iets hebt klaargemaakt en dan in de tussentijd agressief worden.:roflol:

Herkenbaar?:D

Volgende keer je kostjes van het brood niet weg donderen

Komt ervan he kerels als je gaat kuren zonder flinke basis. :roflol: :p

Ik heb maanden k*t gegeten en getraind... was amper een kilo kwijt. ;)

Maak me er helemaal geen zorgen over dus, de kilo's komen er wel bij eens ik goed (maar niet per se overdreven goed met schema's enzo) begin te eten, ook al mis ik eens wat maaltijden.

arnoldfan zei:
eej idioot ! begin jij nu ook al :mad:

Heb iemand anders al moeten vragen om zijn achterlijk opmerking te verwijdereen en ga dit nu ook aan jou vragen, niet iedereen hoeft te weten van mijn gebruikt, zulke opmerkingne maak je maar in de aas sectie> mijn topic's.

arnoldfan zei:
Leg eens uit wat kilo's kwijtraken als je niks eet met kuren te maken heeft ?

Met je zwakke opmerkingen altijd, maar ik heb wel een antwoord voor jou....

Jij raakt niks kwijt omdat je niks hebt.

:roflol:

Niets verkeerd aan mijn opmerking. Iedereen mag weten dat je al 4x hebt gebruikt toch bij die brute massa van 80kg (dus nog minder voor je eerste kuurtje...)? Jij schept voor mensen het idee dat ze als natural snel massa kunnen verliezen aangezien ze niet weten dat je kuurt, ik zet de feiten op een rij. :rolleyes:

Klopt dat ik niet veel heb (20kg gepakt op 2,5jaar, voor mijn inzet ervoor best veel) maar dat doet niets af aan de juistheid van mijn opmerking. Als je als een wilde gaat lopen kuren moet je niet verbaast zijn dat je enkele kilo's verliest als je k*t gaat eten. Nou duidelijk voor adolffan?

De enigste die zwakke opmerkingen maakt ben jij? Een paar voorbeelden van de laatste dagen :

"Het is onmogelijk om 100kg te benchen binnen de 2 jaar trainen."
-> Reflecteer je eigen onkunde niet tegenover anderen kerel.
"Van slechte voeding krijg je blessures."

Idd massa raak je echt niet kwijt door af en toe een maatijd over te slaan of een uurtje
later je maaltijd op te eten. Ik denk dat je pas zorgen hoeft te maken als je een paar week minder kunt eten dan je gewend bent. Alleen val je dan nog niet eens trug als je door traind. Daar zijn maanden voor nodig.

Arnoldfan wat zijn je stats?

ben opgepept als ik honger heb... tja zal de aard vh beestje zijn...

:roflol:

Niets verkeerd aan mijn opmerking. Iedereen mag weten dat je al 4x hebt gebruikt toch bij die brute massa van 80kg (dus nog minder voor je eerste kuurtje...)? Jij schept voor mensen het idee dat ze als natural snel massa kunnen verliezen aangezien ze niet weten dat je kuurt, ik zet de feiten op een rij. :rolleyes:

Klopt dat ik niet veel heb (20kg gepakt op 2,5jaar, voor mijn inzet ervoor best veel) maar dat doet niets af aan de juistheid van mijn opmerking. Als je als een wilde gaat lopen kuren moet je niet verbaast zijn dat je enkele kilo's verliest als je k*t gaat eten. Nou duidelijk voor adolffan?

De enigste die zwakke opmerkingen maakt ben jij? Een paar voorbeelden van de laatste dagen :

"Het is onmogelijk om 100kg te benchen binnen de 2 jaar trainen."
-> Reflecteer je eigen onkunde niet tegenover anderen kerel.
"Van slechte voeding krijg je blessures."

Naturel raakte ik ook kilo's kwijt als ik een paar dagen iets minder moest eten, dus je lult gewoon uit je nek ventje.

Ik weet wel hoe het kan dat het bij jou niet gebeurd, simpel...je hebt geen droge massa :roflol: Ooit als jij droge massa hebt zul je begrijpen wat ik bedoel.

Verder hartstikke fijn dat je mijn 34 gewonnen kilo's belachelijk wilt maken maar bij die 20 kilo van jou zit zeker 10 kilo vet bij stakker.

Naturel raakte ik ook kilo's kwijt als ik een paar dagen iets minder moest eten, dus je lult gewoon uit je nek ventje.

Ik weet wel hoe het kan dat het bij jou niet gebeurd, simpel...je hebt geen droge massa :roflol: Ooit als jij droge massa hebt zul je begrijpen wat ik bedoel.

Verder hartstikke fijn dat je mijn 34 gewonnen kilo's belachelijk wilt maken maar bij die 20 kilo van jou zit zeker 10 kilo vet bij stakker.

Als ik jou was zou ik nu echt stoppen. :roflol:

Gezien mijn foto's zou ik toch wel stellen dat ik droge massa heb, ik zie het vet er niet echt afdruipen... :o Jou foto's heb ik echter nog nooit gezien, hoewel je reeds ruim 5 jaar schijnt te trainen...

Ik at de laatste maanden hooguit 3 maaltijden per dag en 2 trainingen per week dus kom niet aanzetten dat je goed opgebouwde massa in 1,2,3 verliest. Wat eerder het geval kan zijn als je gaat kuren, maar laat mij vrij dit even niet te staven, dat zou je zelf ook wel moeten weten.

Dat jij natural een aantal kilo's verliest op een paar dagen, dat gelooft niemand, hoe hard je het ook gaat roepen. :roflol: Factoren zoals vocht en wegen in de morgen of avond kunnen wel een grote schommeling in het dagelijks gewicht met zich meebrengen, maar dat moést je toch zelf al achterhaald hebben?

Gezien dat jij bij 46kg best uitgemergeld was en na 4 kuurtjes 80kg weegt na ruim 5 jaar trainen vind ik je prestatie van 34kg (bs dat daar geen vet bij zit uiteraard...) best k*t om er zo hard voor te trainen. Dat is 7kg per jaar en dat terwijl je bij je start thuishoorde in je geliefde Auschwitz-kamp. :rolleyes: Nee, jij bent hier wél een monster!

Beetje een de-pot-verwijt-de-ketel-spelletje, terwijl dit niet eens het punt van de discussie was. :rolleyes:

Terug
Naar boven