XXL Nutrition

BB-er agressief als ze honger hebben

Moet jij weten wat je ervan vind, zelf weet ik beter.

Ga niet weer een discussie aan met een ecto'tje.

:coffeepc:zucht.

Geloof dat er een aantal wat moeten eten.

Moet jij weten wat je ervan vind, zelf weet ik beter.

Ga niet weer een discussie aan met een ecto'tje.

Ja, jij weet het beter. Daar zal iedereen het wel mee eens zijn. :rolleyes: Zie kuren pre 21-jarige leeftijd, racisme, algemene trainingsweetjes, ... .

Grappig trouwens, je bent niet eens zwaarder dan mij, doe eens niet zo uit de hoogte. Zonder je kuurtjes zat je waarschijnlijk nog altijd vast bij een miezerige 70kg na 5 jaar trainen. :rolleyes:

Geloof dat er een aantal wat moeten eten.

:roflol:

Nee hoor. Net 4 pannekoeken met confituur en een koffiekoek met een half litertje melk op. :) Ik haal arnoldfan en co gewoon graag het bloed van onder de nagels.

Hoe zwaar moet jij wegen dan bij je lengte ?

Ik word niet agressief, maar begin me wel ongemakkelijk te voelen :p

80kg droog bij 170cm vind in anders niet mis naturel

???

Ik? Ik moet gelukkig niets.

Al ga ik voor de 83-84 tegen eind april, ben weer wat serieuzer begonnen. Gelukkig groei ik als kool en moet ik niet aan kuren denken.

Okej, weeg je 1.68 dan ?

Respect dan voor jou !

En je moet mij in me waarde laten, als ik vroeg wil beginnen is dat mijn keus.

Ik eis een ban voor iedereen die zeurt over kuren die er geen verstand van hebben.
Het is nu wel duidelijk dat het gezeur puur uit jaloesie is,
Verder alleen iemand die kuurt of wil kuren helpen en niet afkraken want daar pak
je alleen jezelf maar mee nog meer jaloers te worden.

80kg droog bij 170cm vind in anders niet mis naturel

Dat is het punt, hij heeft al heel wat afgekuurd maar gaat tegen anderen gaan lopen roepen dat ze ecto's zijn.

Okej, weeg je 1.68 dan ?

Respect dan voor jou !

En je moet mij in me waarde laten, als ik vroeg wil beginnen is dat mijn keus.

Nee ik weeg geen 1.68, lijkt me best gek...

Als je in je waarde wilt gelaten worden moet je zelf maar anderen niet gaan afbreken. Doe een ander niet aan wat je zelf niet wil worden aangedaan was het toch?

Ik eis een ban voor iedereen die zeurt over kuren die er geen verstand van hebben.
Het is nu wel duidelijk dat het gezeur puur uit jaloesie is,
Verder alleen iemand die kuurt of wil kuren helpen en niet afkraken want daar pak
je alleen jezelf maar mee nog meer jaloers te worden.

Ja ik ben jaloers, je hebt me! :roflol:
Veel heb je hier niet te eisen trouwens.

Dat is het punt, hij heeft al heel wat afgekuurd maar gaat tegen anderen gaan lopen roepen dat ze ecto's zijn.

Nee ik weeg geen 1.68, lijkt me best gek...

Als je in je waarde wilt gelaten worden moet je zelf maar anderen niet gaan afbreken. Doe een ander niet aan wat je zelf niet wil worden aangedaan was het toch?

Ja ik ben jaloers, je hebt me! :roflol:
Veel heb je hier niet te eisen trouwens.

Ik vind gewoon dat niemand het recht heeft iemand af te kraken
omdat hij/zij kuurt of wil kuren.

Het is de kuurder zijn beslissing en als het iemand niet aan staat er gewoon helemaal niet over beginnen want daat schiet diegene helemaal niets mee op
behalve een topic vol gezeur. Daar zijn de mods en andere kuurders ook wel een keer flauw van.

Nog erge is dat er word gezeurd door lui die niets van kuren af weten of zelf nog nooit hebben gekuurd, die weten niet eens hoe het is om te kuren dus meepraten over kuren
is overrated voor dat volk

Arnoldfan = Luppie?

Het is de kuurder zijn beslissing en als het iemand niet aan staat er gewoon helemaal niet over beginnen want daat schiet diegene helemaal niets mee op
behalve een topic vol gezeur. Daar zijn de mods en andere kuurders ook wel een keer flauw van.

Nog erge is dat er word gezeurd door lui die niets van kuren af weten of zelf nog nooit hebben gekuurd, die weten niet eens hoe het is om te kuren dus meepraten over kuren

Misschien proberen ze te helpen?

Ik heb wel zoiets van k*t ik moet eten, maar ik word er verder echt niet agressief van

Wat een gelul. Ik heb enkel gezegd dat hij kuurt pre 21 jaar en ik dat niet verstandig vind. Staat dat gelijk aan gehele preken geven over hoe slecht kuren wel niet is en hoe dom hij daarom wel niet is? Ik kan het er alleszins niet uit opmaken.

Beetje gelul dat mensen die het niet doen er niet over mogen praten, alsof zij er niets over weten. Maar dat vind jij toch ook van mensen die werken, zij mogen ook niets zeggen over je add waardoor jij werkloos bent, toch?

Een k*tverhaaltje om het goed te praten voor jezelf vind ik het. Maar je doet verder wat je zelf wilt hoor, daar heb ik geen zaken mee. Wél mag iedereen daar zijn mening over zeggen.

Terug
Naar boven