XXL Nutrition

BB-er agressief als ze honger hebben

agressief niet maar zeker lichtelijk geïrriteerd. Overigens komt dat niet door dat ik me druk maak over verlies van massa enz. maar gewoon omdat mijn concentratie weg valt en gewoon zo snel mogelijk even wat wil eten. Overigens als dat honger gevoel dan eenmaal verdwijnt kan ik bij wijze van spreken de rest van de dag op een blaadje sla leven, beetje zo een gevoel na een nachtje drinken ;)

Ik word vooral agressief als ik gedurende een lange tijd niets kan eten door de schuld van derden en dit meerdere dagen aan een stuk (door bv school).

Ik heb wel eens tegen een medewerker van de lokale McDonalds moeten schreeuwen omdat er een augurk op mijn Bigmac zat.

Komop een half uurtje zonder eten kan toch wel. Als ik 4 uur niets gegeten heb, ja dat is wel klote. MAar het is echt niet zo dat je na 1 uur in een catabole staat terecht komt. Tuurlijk als ik echt honger heb raak ik wel een beetje geprikkeld, maar het is niet echt een reden om agressief te worden

Ik wordt ****ing agressief als mijn eten uit de koelkast wordt gestolen, alleen omdat een of andere mother****er honger had en niet tot doel groot wil worden. Op dat moment wordt het serieus zwart voor mijn ogen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wordt ****ing agressief als mijn eten uit de koelkast wordt gestolen, alleen omdat een of andere mother****er honger had en niet tot doel groot wil worden. Op dat moment wordt het serieus zwart voor mijn ogen.

+1

Op mn werk heb ik ook van die klaplopers, die soms een stukje van mn kipfilet/noten oid willen.

Haha dat moeten ze es flikken op mijn werk om aan mijn eten te komen. Vind ik echt zo asociaal he

Heel herkenbaar!
Of dat je er achter komt dat de kwark op is en dat de winkels net dicht zijn:(

Eten ben ik tegenwoordig wel relaxt in, maar ik kon net niet trainen... daar wordt ik pas agressief van.... (maar gelukkig, toen ik een bus kon snijden voelde ik me weer een beetje beter)

Herkenbaar!
Ik verander in een groen monster als HULK!

Ik wordt niet agressief (nooit eigenlijk) maar ik geraak wel geiriteerd, ik hou van eten.

Herkenbaar inderdaad. Wij eten altijd om 17:30u en daar deel in mijn dag dus ook naar in, maar het komt vaak voor dat er dan net mensen om 17:15u op visite komen, of dat iemand die normaal gesproken mee eet opeens niet komt opdagen zonder even te bellen, en ondertussen zit je maar te wachten.

ik ben zowiezo al een agressief mannetje maar als ik idd honger of dorst heb dan word ik meestal ook echt helemaal wild:o

@TS

inderdaad herkenbaar..

agressief niet maar zeker lichtelijk geïrriteerd. Overigens komt dat niet door dat ik me druk maak over verlies van massa enz. maar gewoon omdat mijn concentratie weg valt en gewoon zo snel mogelijk even wat wil eten. Overigens als dat honger gevoel dan eenmaal verdwijnt kan ik bij wijze van spreken de rest van de dag op een blaadje sla leven, beetje zo een gevoel na een nachtje drinken ;)

kan ik me in vinden

is het niet gewoon normaal? als ik door men werk men eten moet uitstellen word ik ook freaking chagerijnig en heel edgy... denk dat dat gewoon normaal is. als ik honger heb kan ik 10x minder hebben dan normaal

Ik heb net het tegenoverstelde.

Als ik honger heb voel ik me altijd k*t en word ik niet makkelijk kwaad, wel snel geirriteerd.
Als men voeding tip top in orde is veel ik me goed maar word snel opgefockt.

Terug
Naar boven