Fitness Seller

BB-er agressief als ze honger hebben

klinkt bekend helaas, ik wordt ook flink chagrijnig als ik honger heb maar ik reageer het niet af op andere mensen.

Wat een gelul. Ik heb enkel gezegd dat hij kuurt pre 21 jaar en ik dat niet verstandig vind. Staat dat gelijk aan gehele preken geven over hoe slecht kuren wel niet is en hoe dom hij daarom wel niet is? Ik kan het er alleszins niet uit opmaken.

Beetje gelul dat mensen die het niet doen er niet over mogen praten, alsof zij er niets over weten. Maar dat vind jij toch ook van mensen die werken, zij mogen ook niets zeggen over je add waardoor jij werkloos bent, toch?

Een k*tverhaaltje om het goed te praten voor jezelf vind ik het. Maar je doet verder wat je zelf wilt hoor, daar heb ik geen zaken mee. Wél mag iedereen daar zijn mening over zeggen.

Ik praat helemaal niets goed van mijzelf want er valt niets goed te praten. Ik heb zelf namelijk al het recht om te kuren. Daar heeft iemand anders totaal niets over te zeggen.
Maar probeer te zeggen dat het vaak word afgeraden zonder dat men eenig iets over de kuurder af weet stats ezv trainings verleden leftijd ezv

Kijk ik was zelf ook nog niet gaan kuren als ik minder dan 5 jaar heb getraind en de benodigde massa had gewonnen naturel. Anders is het in mijn oogpunt ook not done. Tenzij iemand echt het podium op wil in korte tijd.

En onder de 21J is het idd niet verstandig en dat mag best gezegt worden zolang de mening van de kuurder maar word gerespecteerd.

Door dit soort ongein zijn de mods in het aas forum ook niet zo blij

Dit topic gaat niet over kuren.

yap , niet dus gwn wat kopen. er is altijd food

Baalde vroeger wel altijd als mijn maaltijden niet goed geregeld waren, maar werd nooit aggressief:rolleyes: Tegenwoordig heb ik daar geen last meer van.

heb het ook :(

wtf zeg, geloof me je druk maken omdat je niet kunt eten is nergens voor nodig. zorg dat je aan je eiwitten koolhydraten en vetten komt op een dag. snachts eet je toch ook een hele tijd niks, dan raak je toch ook niks kwijt...

wtf zeg, geloof me je druk maken omdat je niet kunt eten is nergens voor nodig. zorg dat je aan je eiwitten koolhydraten en vetten komt op een dag. snachts eet je toch ook een hele tijd niks, dan raak je toch ook niks kwijt...

Precies, dat krampachtige gezeik om niks..

Heel herkenbaar voor mij. K word ontzettend kribbig bij low carb.

Ik word zwaar pissed off als ik erge honger of dorst heb en nergens eten of drinken kan vinden.

Typisch gevalletje psychische problemen als je je frustraties afreageert op anderen. Het feit uberhaupt al dat je gefrustreerd raakt doordat je eten 5 minuten op zich laat wachten zegt al genoeg.... symptoom van bigorexia (en slechte planning)..... en neem een koekje.

Wist jij dat ik geen horloge draag omdat m'n insuline spiegels prima weergeven hoeveel tijd er verstreken is?

nee niet echt

Ik ben altijd agressief, komt vast door de anabolen.

nee.

Yep, niet persé vanwege het feit, geen eten geen groei.
Maar omdat mijn energie nogal snel weg vloeit en later licht in mijn hoofd gaat worden. Trager denken, slechter zien, minder energie om te werken etc etc.

Een snelle verbranding hebben is niet altijd een feest.

Terug
Naar boven