- Waardering
- 29
Jij en rustig? Vraag me niet waarom maar heb Btje moeite om dat te geloven
heheVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heheWat een gelul. Ik heb enkel gezegd dat hij kuurt pre 21 jaar en ik dat niet verstandig vind. Staat dat gelijk aan gehele preken geven over hoe slecht kuren wel niet is en hoe dom hij daarom wel niet is? Ik kan het er alleszins niet uit opmaken.
Beetje gelul dat mensen die het niet doen er niet over mogen praten, alsof zij er niets over weten. Maar dat vind jij toch ook van mensen die werken, zij mogen ook niets zeggen over je add waardoor jij werkloos bent, toch?
Een k*tverhaaltje om het goed te praten voor jezelf vind ik het. Maar je doet verder wat je zelf wilt hoor, daar heb ik geen zaken mee. Wél mag iedereen daar zijn mening over zeggen.
Ik? Ik moet gelukkig niets.
Al ga ik voor de 83-84 tegen eind april, ben weer wat serieuzer begonnen. Gelukkig groei ik als kool en moet ik niet aan kuren denken.

wtf zeg, geloof me je druk maken omdat je niet kunt eten is nergens voor nodig. zorg dat je aan je eiwitten koolhydraten en vetten komt op een dag. snachts eet je toch ook een hele tijd niks, dan raak je toch ook niks kwijt...
Jij en rustig? Vraag me niet waarom maar heb Btje moeite om dat te gelovenhehe
Volgende keer je kostjes van het brood niet weg donderen

Typisch gevalletje psychische problemen als je je frustraties afreageert op anderen. Het feit uberhaupt al dat je gefrustreerd raakt doordat je eten 5 minuten op zich laat wachten zegt al genoeg.... symptoom van bigorexia (en slechte planning)..... en neem een koekje.
Nee ik ben geen anrnoldfan.
integendeel ik hou niet van racistme want heb zelf fam op
bonaire wonen en heb zelf donker bloed al is dat niet te zien