XXL Nutrition

BB Talent Search Trainingsvideo's en foto's Rob S

Geweldig he...zo`n jongen die mee doet aan een talenten search... wint en binnen no time 2 sponsoren heeft.
Veel Pro`s dromen ervan en hij heeft er al 2 voor zijn eerste wedstrijd :D

Go Rob, Go Rob... echt hij krijgt een super begin van zijn wedstrijd carrière

Vet Rob, las je log af en toe wel eens. Dat je maar rustig aan ging doen en het zo wel prima vond! :D haha, succes man

Lekker bezig Rob!

Bedankt allemaal ;)
Vind het echt tof dat ik nu al 2 sponsors heb....en ik heb mezelf nog niet eens bewezen, misschien bak ik er wel helemaal niks van volgend jaar :D

Vandaag heb ik borst getraint. Heb ook een paar filmpjes gemaakt, zal ze straks wel even uploaden.

Benchpress
20 x 100kg (opwarmen)
8 x 140kg
6 x 150kg
3 x 160kg

Incline dumbbell press
12 x 40kg
10 x 55kg
7 x 60kg
6 x 65kg

Incline dumbbell fly's
10 x 26kg
8 x 30kg
7 32kg
7 x 34kg

Dippen
4 x 12 x BW

De kracht begint alweer redelijk terug te komen. Weet dat ik een x aantal maanden geleden op 6 x 160kg bankdrukken zat en 6 x 70kg incline dumbbell press. Ik wil sowieso eindelijk eens die 180kg gaan halen deze winter...dat is toch wel een mijlpaal ;)

Laatst bewerkt:
you lucky bastard! haha echt vet om zoiets mee te maken, niet? maar lekkere training, ik volg!

Ja tuurlijk is dat vet. Begeleid worden door Mascha, Robbie en een van je grote idolen is natuurlijk heel gaaf. Weet ook zeker dat ik nog veel van hun kan leren dus ben benieuwd wat dat voor uitkomst heeft op mijn fysiek.

t*ring, zelfs in zo een trui zie je er ****ing buff uit.

nice gek :d

haha heb gewoon me laptop gedraaid maar ziet er echt nice uit, 7x60kg:O

stoer!!! meer van die filmpjes!!!

Leuk man die filmpjes, moet je vaker doen;).

Kolere tot hoe zwaar gaan die dumbbell's daar wel niet?
:bow2:

Ziet er goed uit. :cool:

Alleen begrijp ik niet waarom je elke keer de gewichten probeert kapot te slaan bij je flye's ???

Geloof mij, ze komen heel zacht tegen elkaar aan maar de microfoon van mijn GSM laat het echt keihard lijken. Was ook het eerste wat me opviel toen ik het filmpje bekeek ;)

---------- Post toegevoegd Mon 17 Oct 2011 om 21:10 ----------

Kolere tot hoe zwaar gaan die dumbbell's daar wel niet?
:bow2:

Zo zwaar als je zelf wilt. Na 40kg maak ik ze zelf. De stangen zijn wel zo krom als een hoepel dus ik ga me binnekort zelf nieuwe halen.

Potverdomme dat zijn zware gewichten die je pakt, ff opwarmen met 100kg xD

Repsect brah!

Nice!

Maar...geen hardcore trainingsmuziek in je gym?:(

sterk gozert
Nette reps zoals altijd.
Benchpress filmpjes mag je hier ook altijd dumpen :)

Terug
Naar boven