- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit soort dingen zijn altijd balen, helaas kan het altijd gebeuren.....maar gelukkig hebben we een super team en hopen hem snel weer helemaal top te hebben...
Zaterdag gaan we aan de slag.....Berry, Robbie en ik kunnen niet wachten om hem onderhanden te nemen LOL
Heeft hij ook helemaal gelijk in...vanaf nu het ego dus maar even opzij en niet meer zo zwaar gaan (voor mijn doen). Beter dat het niks ernstigs is, blessures zijn k*t, ik kan het weten nu
Neem je zelf die db-stang mee na je gym? En zo doen er niet moeilijk mee?
Wil zelf ook namenlijk een stang gaan aanschaffen, vanwaar heb je jouwne. thx
En grats nog met het winnen van de Talent Search Rob![]()
hoeveel mm dan?
kan ik ook eens fatsoenlijk curlen met dumbelss

? 

Je vriendje belde me nog...hij zei dat ik te graag wilde en dat zo'n zware gewichten helemaal niet nodig zijnHeeft hij ook helemaal gelijk in...vanaf nu het ego dus maar even opzij en niet meer zo zwaar gaan (voor mijn doen).
Hoop wel dat het zaterdag wat beter gaat want ik ga hoe dan ook komen. Het is vandaag iig niet blauw dus er zit denk ik geen scheur in.

Goed om te lezen dat je blessure waarschijnlijk meevalt! Waarschijnlijk kom ik je zaterdag wel even tegen in Hillegom![]()
Daar is Rob S onder begeleiding van Mascha en Berry in Mascha haar gym. En Robbie hangt er een beetje bij B&J eten.

Daar is Rob S onder begeleiding van Mascha en Berry in Mascha haar gym. En Robbie hangt er een beetje bij B&J eten.
Ik heb ooit eens een atlete gesproken in Venice, die zei het volgende "You can't buy hapiness but we can Ben and Jerry icecream and that's close enough"![]()
Ik heb ooit eens een atlete gesproken in Venice, die zei het volgende "You can't buy hapiness but we can Ben and Jerry icecream and that's close enough"![]()
baas.Dat is Mascha en Robbie hun gym, dus als ze niet naar het buitenland zijn wel.