AndroidHealthClinic

BB Talent Search Trainingsvideo's en foto's Rob S

Sterkte man, zal een kaarsje voor je branden!

hopelijk valt het mee!

Super fysio maarten in the rescue!!!!

Maak er 16-18 van en ik ben tevreden

zonde dat t nu fout gaat, nu maar hopen dat je snel hersteld

Dit soort dingen zijn altijd balen, helaas kan het altijd gebeuren.....maar gelukkig hebben we een super team en hopen hem snel weer helemaal top te hebben...
Zaterdag gaan we aan de slag.....Berry, Robbie en ik kunnen niet wachten om hem onderhanden te nemen LOL

Sterkte Rob!

Beter dat het niks ernstigs is, blessures zijn k*t, ik kan het weten nu:o
Neem je zelf die db-stang mee na je gym? En zo doen er niet moeilijk mee?
Wil zelf ook namenlijk een stang gaan aanschaffen, vanwaar heb je jouwne. thx

En grats nog met het winnen van de Talent Search Rob ;)

Dit soort dingen zijn altijd balen, helaas kan het altijd gebeuren.....maar gelukkig hebben we een super team en hopen hem snel weer helemaal top te hebben...
Zaterdag gaan we aan de slag.....Berry, Robbie en ik kunnen niet wachten om hem onderhanden te nemen LOL

Je vriendje belde me nog...hij zei dat ik te graag wilde en dat zo'n zware gewichten helemaal niet nodig zijn ;) Heeft hij ook helemaal gelijk in...vanaf nu het ego dus maar even opzij en niet meer zo zwaar gaan (voor mijn doen).

Hoop wel dat het zaterdag wat beter gaat want ik ga hoe dan ook komen. Het is vandaag iig niet blauw dus er zit denk ik geen scheur in.

Beter dat het niks ernstigs is, blessures zijn k*t, ik kan het weten nu:o
Neem je zelf die db-stang mee na je gym? En zo doen er niet moeilijk mee?
Wil zelf ook namenlijk een stang gaan aanschaffen, vanwaar heb je jouwne. thx

En grats nog met het winnen van de Talent Search Rob ;)

Thnx. Ik heb die een hele tijd geleden aan de eigenaar verkocht, maar die stangen zijn nu alweer zo krom als een hoepel. Ik ga me binnekort weer nieuwe halen op fitness-seller.nl oid...zijn iets van 60 euro per 2.

hoeveel mm dan?

kan ik ook eens fatsoenlijk curlen met dumbelss

• Topic Starter Topic Starter
hoeveel mm dan?

kan ik ook eens fatsoenlijk curlen met dumbelss

Je gaat me niet vertellen dat je tegenwoordig met meer dan 40 kilo curlt he?????????? :eek::eek::eek:

---------- Post toegevoegd Wed 19 Oct 2011 om 12:23 ----------

Je vriendje belde me nog...hij zei dat ik te graag wilde en dat zo'n zware gewichten helemaal niet nodig zijn ;) Heeft hij ook helemaal gelijk in...vanaf nu het ego dus maar even opzij en niet meer zo zwaar gaan (voor mijn doen).

Hoop wel dat het zaterdag wat beter gaat want ik ga hoe dan ook komen. Het is vandaag iig niet blauw dus er zit denk ik geen scheur in.

Ego lekker naast je jas laten hangen in de kleedkamer, er is altijd iemand sterker en zowiezo ben je geen powerlifter ;)
Ben blij dat het niet te ernstig is, wel nog steeds rustig aan ermee doen natuurlijk, oh vergeet je mascara zaterdag niet he???

Goed om te lezen dat je blessure waarschijnlijk meevalt! Waarschijnlijk kom ik je zaterdag wel even tegen in Hillegom :)

Congrats man!! (kom al tijd niet meer in de sportschool dan maar via deze weg :)).

Ben benieuwd.....

• Topic Starter Topic Starter
Daar is Rob S onder begeleiding van Mascha en Berry in Mascha haar gym. En Robbie hangt er een beetje bij B&J eten.

Ik heb ooit eens een atlete gesproken in Venice, die zei het volgende "You can't buy hapiness but we can Ben and Jerry icecream and that's close enough" :)

Enigste sportschool die er uit ziet als een net healthcenter met goede toestellen, maar waar wel flinken gewichten rond vliegen :)

Terug
Naar boven