Sue
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo goed als niet=niets! Nice die 100kg pr! Goed bezig!
Heftig ochtendjeLoopse voor straks!
. Heb het wel weer gezien nu :'). Morgen weer trainen , UB of LB , waar ik het meeste zin in heb , de ander doe ik dan zowieso de dag erna.Sterke rug, sterke borst, sterke .....--> gewoon sterk bezig maat!
. Nochtans vind ik dat er toch al wat massa op zit, ze meten rond de 62cm. En op veel oefeningen pak ik ook serieus wat gewicht , alleen die squat blijft echt mijn probleem..
.
, 36 zou ook al lukken maar dan maar 1-2x.
. Na de 16x nog 10x kunnen doen, ook een ''soort PR''
.
. En heb om 4u gedaan = ideaal om te gaan trainen.
. Ook over het optrekken ben ik heel tevreden.
.
.
. Dan nog 2u zitten zingen met wat zatte maten.
. Redelijk zat. Maar kon nog goed denken etc. Dusjah ik en mijn beste maat gaan naar bouten , en iemand roept iets , een scheldnaam voor mijn maat, lang verhaal,maargoed. Snobs die bij ons in school zaten , die op school niets durven en dan nu dat roepen.Wij met 2 gewoon losgegaan , op 10man beginnen slaan. En dan gewoon door gelopen gaan pissen
.
.Tsjah, ik heb euhm vrijdag de benentraining niet meer kunnen doen. Bewogen weekend gehad..
Vrijdag heel de dag ons feestje klaargezet.Alles in orde ,6u, ouders komen ,9-10u de maten. 17 bakken bier , pasoa , pissang , nog wat vodka , drank genoeg. Om 12u staan er 2 maten wat te ''speelvechten'' , 1 vliegt tegen de dj-tafel , schraag kapot , dj tafel naar beneden. Gedaan met de muziek. Dan nog 2u zitten zingen met wat zatte maten.
Lekker klote dus...
En gisteren dan opgekuist , s'avonds naar een fuif. Het feestje verder zetten zeg maar. Redelijk zat. Maar kon nog goed denken etc. Dusjah ik en mijn beste maat gaan naar bouten , en iemand roept iets , een scheldnaam voor mijn maat, lang verhaal,maargoed. Snobs die bij ons in school zaten , die op school niets durven en dan nu dat roepen.Wij met 2 gewoon losgegaan , op 10man beginnen slaan. En dan gewoon door gelopen gaan pissen
.
Ondertussen weer binnen geweest , feesten , ff naar buiten. Komt er een kerel af naar wij , vraagt : Waar is X ( die scheldnaam van mijnbeste maat) , ik zeg waarom , hij zegt : Ik ga erop kloppen. Ik ben losgegaan :') , die kerel zijn hoofd gepakt en 3x keihard op zijn neus , wss zijn neus gebroken xD. En dan nog wat ruzie. Ik vecht normaal nooit , meestal de rust zelve. Maar nu had ik het echt gezien , snobs die denken dat ze beter zijn , het moest er een keertje uit...
Ik wou jullie dit even meedelen,beetje bewogen weekend , volgende week werken en dan weer keihard trainen.

Ghehe.. goed laten zien wat je in huis hebt.. zelf ook nog veel schade opgelopen ?
( en ze riepen T-jar), ei ma echt Glenn sloeg ook heel door, gewoon los op 10 gasten beginnen motten, twaren wel snobs , des te beter dus 
Wow makker, klinkt heerlijk eerlijk gezegt van dat gevecht..![]()
Respect dat je gewoon op zoveel man bent losgegaan![]()
) en hard trainen.

, op het einde ook nog een paar.bijzondere jongen blijf je ook, je blijft maar PRS halen met dit onzinnige schema.. het is insane..
17 setjes borst
13 setjes schouders
8 setjes borst
8 setjes armen
in 1 training..
, de verslaving is te groot...8 Pr's gvd!! Mij was er zelf geen 1 gegund!
Weer nette training neergezet Jonas!
, vooral dat optrekken gaat echt lekker de laatste tijd , kga denk ik eens mijn gewicht moeten checken , mss is er een beetje van en gaat het daardoor zo goed. Schouders gaan ook weer beter , volgende x de 36kg nemen
.
.
.