Fitness Seller

Bea's log , reloaded

zo goed als niet=niets! Nice die 100kg pr! Goed bezig!

Heftig ochtendje :p Loopse voor straks!

• Topic Starter Topic Starter
zo goed als niet=niets! Nice die 100kg pr! Goed bezig!

Heftig ochtendje :p Loopse voor straks!

Thx Sue :'). Voelde vooral mijn onderrug s'ochtends , ben dan nog wat gaan lopen , ging ook weer heel lekker een 4tal km met een tijd tussen de 15-20 min ( ga weer eens mijn chrono moeten meenemen). En daarna gaan werken aan een zaaltje. En dat allemaal op mijn rustdag :(. Heb het wel weer gezien nu :'). Morgen weer trainen , UB of LB , waar ik het meeste zin in heb , de ander doe ik dan zowieso de dag erna.

Lukt het hardlopen nog goed bij jouw?

Sterke rug, sterke borst, sterke .....--> gewoon sterk bezig maat!

Sterke rug, sterke borst, sterke .....--> gewoon sterk bezig maat!

Thx kerel! , minder sterke benen :(. Nochtans vind ik dat er toch al wat massa op zit, ze meten rond de 62cm. En op veel oefeningen pak ik ook serieus wat gewicht , alleen die squat blijft echt mijn probleem..

UB gedaan vandaag , reden : Had tijd , UB duurt langer dan LB en heb morgen niet veel tijd dus morgen LB :).

BORST :

Flat BP

• 20*20
  • 10*60
  • 5*80
  • 4*90
  • 1*100
Incline BP :

• 8*60
  • 5*80
  • 1*90 PR
Dumbbell fly's : ( gewicht per hand )

• 8*14
  • 5*20
  • 7*26 PR
  • 2*28 PR
SCHOUDERS :

DB Press

• 8*20
  • 5*24
  • 5*28
  • 8*32 PR
  • 4*34 PR
Lekkerr, weer een trapje hoger :), 36 zou ook al lukken maar dan maar 1-2x.

Side raises :

• 8*13
  • 7*11
  • 8*9
  • 8*8
  • 7*5
  • 10*3
Front raises :

• 10*14
  • 10*16
Uptight row :

• 10*20
  • 8*30
  • 5*40
Rear fly's ( rug + schouders )

• 10*30
  • 7*40
  • 5*50

RUG :

Wide grip pull ups :

• BW*16 PR
  • BW*10 Semi-PR
  • BW*8
Deze gaan echt iedere keer beter en beter :). Na de 16x nog 10x kunnen doen, ook een ''soort PR''

Lat Pulley :

• 10*40
  • 8*60
  • 5*80
  • 3*90 Half , tellen eigenlijk niet mee , borst niet aangetikt , beetje geforceerd dus.
Lat pulley kleinere bar :

• 10*40
  • 5*60
  • 7*80
  • 4*95
Seated row :

• 10*40
  • 8*60
  • 5*80
  • 4*90
T-bar Machine row (wide grip) :

• 10*50
  • 8*80
  • 5*100
  • 5*115
Had geen zin om hoger te gaan.

BOR :

• 8*50
  • 5*80 PR
Deed hem vroeger hoger , en blijkbaar was dat een andere oefeningen, meer voor achterkant schouders , daardoor dus de PR :).

Hier had ik het wel gezien , heb ook de hele dag rondgefietst, interim bureau, fabriek , interim bureau , zaaltje van feestje , huis. Vakantiejob in september , 2 weken , 10 euro per uur en 80 uren = 800 euro :D. En heb om 4u gedaan = ideaal om te gaan trainen.

Comment :

Massa's blij met de DB press PR , daarom ook MP eruit gelaten , volgende keer doe ik die eerst en maak ik daar hopelijk een PR op :). Ook over het optrekken ben ik heel tevreden.

Morgen dus benen , buik en armen , aangezien ik armen vandaag niet gedaan heb.

Morgenavond : verjaardagsfuif van ik en mijn neef... :p

Nette fly's! Altijd leuk veel pr's!

lekker die db fly.
was die 28kg strict? :O

Nette fly's! Altijd leuk veel pr's!

Ben begonnen met optrekken, meteen PR, dat motiveert gewoon om er nog meer te maken :).

lekker die db fly.
was die 28kg strict? :O

Die was strict en ****ing zwaar , rechts ging het , links heb ik me toch wat moeten forceren , het heeft toch een klein uurtje pijn gedaan :'). Nu is het over , morgen zeker serieuze spierpijn op die plaats :p.

okee lekker man!

Tsjah, ik heb euhm vrijdag de benentraining niet meer kunnen doen. Bewogen weekend gehad..

Vrijdag heel de dag ons feestje klaargezet.Alles in orde ,6u, ouders komen ,9-10u de maten. 17 bakken bier , pasoa , pissang , nog wat vodka , drank genoeg. Om 12u staan er 2 maten wat te ''speelvechten'' , 1 vliegt tegen de dj-tafel , schraag kapot , dj tafel naar beneden. Gedaan met de muziek :(. Dan nog 2u zitten zingen met wat zatte maten.

Lekker klote dus...

En gisteren dan opgekuist , s'avonds naar een fuif. Het feestje verder zetten zeg maar :). Redelijk zat. Maar kon nog goed denken etc. Dusjah ik en mijn beste maat gaan naar bouten , en iemand roept iets , een scheldnaam voor mijn maat, lang verhaal,maargoed. Snobs die bij ons in school zaten , die op school niets durven en dan nu dat roepen.Wij met 2 gewoon losgegaan , op 10man beginnen slaan. En dan gewoon door gelopen gaan pissen :).

Ondertussen weer binnen geweest , feesten , ff naar buiten. Komt er een kerel af naar wij , vraagt : Waar is X ( die scheldnaam van mijnbeste maat) , ik zeg waarom , hij zegt : Ik ga erop kloppen. Ik ben losgegaan :') , die kerel zijn hoofd gepakt en 3x keihard op zijn neus , wss zijn neus gebroken xD. En dan nog wat ruzie. Ik vecht normaal nooit , meestal de rust zelve. Maar nu had ik het echt gezien , snobs die denken dat ze beter zijn , het moest er een keertje uit...

Ik wou jullie dit even meedelen,beetje bewogen weekend , volgende week werken en dan weer keihard trainen :).

Ghehe.. goed laten zien wat je in huis hebt :D.. zelf ook nog veel schade opgelopen ?

Tsjah, ik heb euhm vrijdag de benentraining niet meer kunnen doen. Bewogen weekend gehad..

Vrijdag heel de dag ons feestje klaargezet.Alles in orde ,6u, ouders komen ,9-10u de maten. 17 bakken bier , pasoa , pissang , nog wat vodka , drank genoeg. Om 12u staan er 2 maten wat te ''speelvechten'' , 1 vliegt tegen de dj-tafel , schraag kapot , dj tafel naar beneden. Gedaan met de muziek :(. Dan nog 2u zitten zingen met wat zatte maten.

Lekker klote dus...

En gisteren dan opgekuist , s'avonds naar een fuif. Het feestje verder zetten zeg maar :). Redelijk zat. Maar kon nog goed denken etc. Dusjah ik en mijn beste maat gaan naar bouten , en iemand roept iets , een scheldnaam voor mijn maat, lang verhaal,maargoed. Snobs die bij ons in school zaten , die op school niets durven en dan nu dat roepen.Wij met 2 gewoon losgegaan , op 10man beginnen slaan. En dan gewoon door gelopen gaan pissen :).

Ondertussen weer binnen geweest , feesten , ff naar buiten. Komt er een kerel af naar wij , vraagt : Waar is X ( die scheldnaam van mijnbeste maat) , ik zeg waarom , hij zegt : Ik ga erop kloppen. Ik ben losgegaan :') , die kerel zijn hoofd gepakt en 3x keihard op zijn neus , wss zijn neus gebroken xD. En dan nog wat ruzie. Ik vecht normaal nooit , meestal de rust zelve. Maar nu had ik het echt gezien , snobs die denken dat ze beter zijn , het moest er een keertje uit...

Ik wou jullie dit even meedelen,beetje bewogen weekend , volgende week werken en dan weer keihard trainen :).

Haha dat had ik wel willen zien :D

Wow makker, klinkt heerlijk eerlijk gezegt van dat gevecht..:p

Respect dat je gewoon op zoveel man bent losgegaan:D

Ghehe.. goed laten zien wat je in huis hebt :D.. zelf ook nog veel schade opgelopen ?

Niets :') , dat is ook het grappige. Die snobs hadden het gewoon niet zien aankomen en die andere kerel nog minder.

Haha dat had ik wel willen zien :D

Ge kent Glenn he? Twas dus em :P ( en ze riepen T-jar), ei ma echt Glenn sloeg ook heel door, gewoon los op 10 gasten beginnen motten, twaren wel snobs , des te beter dus :D

Wow makker, klinkt heerlijk eerlijk gezegt van dat gevecht..:p

Respect dat je gewoon op zoveel man bent losgegaan:D

Het voelde echt goed man , gewoon eens al die agressie druit. Heerlijk gevoel , en allemaal een felle bek opzetten maar niemand die zelfs maar durft uithalen xD.

Ik ga er nog van horen, zeiden ze ,laat maar komen :').

Laatst bewerkt door een moderator:
Goed , nieuwe week , werk ( echt tchill :P) en hard trainen.

Vandaag weer begonnen met UB , nadruk op borst en schouders , morgen LB , overmorgen ofwel rust ofwel weer UB , we zien wel , moet zeker 2x LB doen deze week.

UB :

1st wide grip pull ups :

• 17*BW PR
  • 10*BW
  • 9*BW
  • 7*BW+9 PR
  • 9xBW
Hehe , pr stond op 16 , ik moest gewoon die 17 halen :D

BORST :

Flat BP :

• 20*20
  • 8*60
  • 5*80
  • 5*90
  • 2*100 zuiver , 1x100 klein beetje hulp.
Incline BP :

• 8*60
  • 5*80 PR
  • 3*90 PR
Machine fly's :

• 13*30
  • 10*60
  • 7*85
  • 8*105
SCHOUDERS :

DB press :

• 8*20
  • 6*26
  • 5*28
  • 5*34 PR
:D

Side raises :

• 5*13
  • 5*13
  • 8*11
  • 8*9
  • 8*7
  • 10*5
  • 10*3
MP :

• 8*40
  • 5*50
  • 4*60 PR ( + 2 met legduwtje )
RUG :

Lat pulley

• 10*40
  • 8*60
  • 5*80
  • 3*90 ( 2x tot borst PR )
Lat pulley smaller handvat :

• 10*40
  • 8*60
  • 6*80
  • 5*90
Had niet veel tijd meer , rug volgende keer harder aanpakken wel veel pull ups gedaan :) , op het einde ook nog een paar.

Moest armen nog een keertje doen.

Biceps :

BB curl :

• 10*30 Wide grip
  • 10*30 Schouderbreedte grip
  • 12*30 Small grip
Cable curls :

• 10*20 ( per hand )
  • 10*30
  • 10*40
Triceps :

Double handed tricpes extension :

• 8*32
  • 5*36
Triceps pushdown :

• 10*30
  • 8*35
  • 8*40
  • 5*50 PR
Borst , schouders gingen goed , voor rug had ik niet veel tijd meer...

Vanavond weer Kasteelconcerten , niet drinken moet om 4u druit ( 5-1 u werken).

Laturzz

bijzondere jongen blijf je ook, je blijft maar PRS halen met dit onzinnige schema.. het is insane..

17 setjes borst
13 setjes schouders
8 setjes borst
8 setjes armen

in 1 training..

8 Pr's gvd!! Mij was er zelf geen 1 gegund!
Weer nette training neergezet Jonas!

bijzondere jongen blijf je ook, je blijft maar PRS halen met dit onzinnige schema.. het is insane..

17 setjes borst
13 setjes schouders
8 setjes borst
8 setjes armen

in 1 training..

Je vergeet rug ,maar die was wat minder ( wegens tijdgebrek ook). Nu ik moet wel zegge ndat ik bij UB omwissel , de ene keer begin ik met rug en e andere keer met borst + schouders en meestal haal ik ook de meeste PR's bij hetgeen ik eerst doe.

Ik denk dat ik dan wel eens zal overgaan op split , alleen heb ik er nu moeite mee omdat ik dan mss een halfuur bezig ben en alweer buiten moet :P , de verslaving is te groot...

8 Pr's gvd!! Mij was er zelf geen 1 gegund!
Weer nette training neergezet Jonas!

Hehe :D , vooral dat optrekken gaat echt lekker de laatste tijd , kga denk ik eens mijn gewicht moeten checken , mss is er een beetje van en gaat het daardoor zo goed. Schouders gaan ook weer beter , volgende x de 36kg nemen :).

Bedankt kerel.

Ben terug van werk , van 5-1 , wel pas begonnen om 6u :'). Was toch zwaarder dan gisteren , nu ff uurtje of 3-4 maffen, trainen en dan mss weer naar waregem :P.

LB vandaag , veel PR's zullen er wel weer niet inzitten :(.

Draait toch niet altijd om PR's, gaat om resultaat en effectief trainen toch?

Waarom begin je eigenlijk met dumbbell press en als laatste oefening MP?
Lijkt me logischer om het om te draaien en wat spanksta zegt ben ik volledig mee eens insane schema haha

Terug
Naar boven