XXL Nutrition

Becoming a beast by bulking and HST

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je komt er wel :thumb:

Spierpijn, lekker he :D

Idd maatje, gewoon verder loggen en zoek gewoon het pad wat jou het sterkste maakt. Je bent nog niet volledig uitgegroeid, dus dat hele gewichtenverhaal is voor jou pas volgend jaar van toepassing.
Zoek eerst je weg en ga lekker door. Ik volg je graag.:)

Onzin.

Natuurlijk is sniperx nog niet uitgegroeid, maar waarom zou dat hem tegen houden om fatsoenlijk te trainen? En waarom zou het pas volgend jaar van toepassing zijn om zijn gewichten hoger te nemen?

Sla geen wartaal uit man. Ik heb genoeg adviezen aangenomen. Man, menig 14 jarige zou al 500x gestopt zijn door al deze zooi. Pech voor diegenen die dat willen: Ik wordt alleen maar gemotiveerder.

Oh ja, en ik herhaal het nog even, gewoon, omdat het kan:

Ik moest maar oprotten, gedrag veranderen, etc. Now I did so. En dan is het weer niet goed? Man, ik ben er zo ongelooflijk klaar mee.

:D.

Je laat je nogal op****en Snipe. :o

Ik ben even op zoek naar opheldering;
Je doet dus je oefeningen met 11 kilo, een lege stang.
Vervolgens lees ik ergens dat je stang maar 1,20 meter is.
Weet je zeker dat die lege stang 11 kilo weegt? Aangezien een stang van 1,50 bij bijvoorbeeld fitness-seller maar 8 kilo is.

Niet om je aan te vallen op het gewicht ofzo, maar het scheelt toch wel minimaal 3 kilo dan.

Weet je zeker dat die lege stang 11 kilo weegt? Aangezien een stang van 1,50 bij bijvoorbeeld fitness-seller maar 8 kilo is.

Niet om je aan te vallen op het gewicht ofzo, maar het scheelt toch wel minimaal 3 kilo dan.

Daar gaat sniperx' zijn 1rm.

• Topic Starter Topic Starter

Halterstang recht 30mm 120cm
€22.50

klik om te vergroten
Halterstang recht 30mm 120cm inbus

Gewicht Halterstang 120cm inbus
Ongeveer 11kg

Prijs en Verzendkosten halterstang 120cm inbus
Bovenstaande prijs is inclusief 19%BTW en exclusief € 9.00 verzendkosten. Na het plaatsen van uw bestelling gaan wij tot verzending per TPG Post over (u ontvangt ter bevestiging nog een e-mail), indien u niet aanwezig bent tijdens de aflevering kunt u de zending bij het dichtsbijzijnde postkantoor afhalen.
Indien u tijdens de bestelprocedure aangeeft dat u de zending in Hengelo ov wenst af te halen (alleen op afspraak) komen de verzendkosten uiteraard te vervallen.

Betaling
Tijdens de bestelprocedure op onze site kunt u kiezen uit 2 opties
1: onder rembours(contant aan de postbode)
2: vooraf

Bij afhalen dient er contant afgerekend te worden (nog geen mogelijkheid tot PINbetaling).

Yup, maar ik kan niet altijd alles maar aannemen he?

Tuurlijk wel.

Op jou leeftijd moest ik regelmatig verplicht met mijn pa 10-15km gaan joggen, en dat terwijl ik er een hekel aan had. :roflol:

Soms moet je gewoon tegen je zin iets doen of aanleren voordat je het zelf leert (appreciëren).
Hoppa, 20kg deadlift!

Meeste mensen doen juist meer gewicht dan goed voor ze is omdat ze te snel te veel willen, daar heeft sniper iig geen last van

Maar met alle respect je hebt de kracht om met gemak 45kg te deadliften (filmpje van gezien).. Voor hypertrophie zal 11 kg vrij weinig uithalen. Techniek is natuurlijk wel belangrijk, maar bij deadliften leer je die denk ik zelfs sneller met wat gewicht op de stang! Dat het wel echt naar beneden getrokken wordt! (Kun je ook geen rare fratsen doen om je schenen te ontwijken etc...)

Onzin.

Natuurlijk is sniperx nog niet uitgegroeid, maar waarom zou dat hem tegen houden om fatsoenlijk te trainen? En waarom zou het pas volgend jaar van toepassing zijn om zijn gewichten hoger te nemen?

Ik zeg dat om een liesblessure te voorkomen. Heb ik zelf gehad omdat ik in een jaar 25 cm groeide. Ik help mensen liever ellende te voorkomen als dat hij later een maand of 3 moet herstellen.:)

Wie zegt dat die liesblessure kwam door het trainen wat je erbij deed. Er is nooit bewijs geweest dat trainen in de groei nadelig zou zijn.

Ik zeg dat om een liesblessure te voorkomen. Heb ik zelf gehad omdat ik in een jaar 25 cm groeide. Ik help mensen liever ellende te voorkomen als dat hij later een maand of 3 moet herstellen.:)

Ja, stel je voor dat sniperx opeens 25cm groeit en ruim twee meter is. :rolleyes:

Als je schrik hebt van dergelijke gewichten voor blessures kan je beter gewoon niets doen. Hij gaat zich sneller kwetsen doordat hij de deadlift niet eens deftig kan uitvoeren met enkel de bar dan dat hij te zwaar gaat trainen denk ik zo.

• Topic Starter Topic Starter
Squat 2x15x11.5kg
Walking lunges 2x15x10kg

Bench Press 2x15x11.5kg

Deadlift 2x15x11.5kg

MP 1x15x11.5kg (Daarna pijntje in Bicep)

Tricep Dips 2x15xBW

Sit-ups 2x15

Zieke gewichten beest!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven