- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd maatje, gewoon verder loggen en zoek gewoon het pad wat jou het sterkste maakt. Je bent nog niet volledig uitgegroeid, dus dat hele gewichtenverhaal is voor jou pas volgend jaar van toepassing.
Zoek eerst je weg en ga lekker door. Ik volg je graag.![]()
Sla geen wartaal uit man. Ik heb genoeg adviezen aangenomen. Man, menig 14 jarige zou al 500x gestopt zijn door al deze zooi. Pech voor diegenen die dat willen: Ik wordt alleen maar gemotiveerder.
Oh ja, en ik herhaal het nog even, gewoon, omdat het kan:
Ik moest maar oprotten, gedrag veranderen, etc. Now I did so. En dan is het weer niet goed? Man, ik ben er zo ongelooflijk klaar mee.
.
Ik ben even op zoek naar opheldering;
Je doet dus je oefeningen met 11 kilo, een lege stang.
Vervolgens lees ik ergens dat je stang maar 1,20 meter is.
Weet je zeker dat die lege stang 11 kilo weegt? Aangezien een stang van 1,50 bij bijvoorbeeld fitness-seller maar 8 kilo is.
Niet om je aan te vallen op het gewicht ofzo, maar het scheelt toch wel minimaal 3 kilo dan.
Yup, maar ik kan niet altijd alles maar aannemen he?

Ik ben even op zoek naar opheldering;
Je doet dus je oefeningen met 11 kilo, een lege stang.
Vervolgens lees ik ergens dat je stang maar 1,20 meter is.
Weet je zeker dat die lege stang 11 kilo weegt? Aangezien een stang van 1,50 bij bijvoorbeeld fitness-seller maar 8 kilo is.
Niet om je aan te vallen op het gewicht ofzo, maar het scheelt toch wel minimaal 3 kilo dan.
Ben even uit nieuwsgierigheid mijn stangetje van 1,50 gaan wegen.
Ben even uit nieuwsgierigheid mijn stangetje van 1,50 gaan wegen.
Weegschaal 1 gaf 7,5 kilo aan
Weegschaal 2 was het met nummer 1 eens.
Yup, maar ik kan niet altijd alles maar aannemen he?

Onzin.
Natuurlijk is sniperx nog niet uitgegroeid, maar waarom zou dat hem tegen houden om fatsoenlijk te trainen? En waarom zou het pas volgend jaar van toepassing zijn om zijn gewichten hoger te nemen?

Ik zeg dat om een liesblessure te voorkomen. Heb ik zelf gehad omdat ik in een jaar 25 cm groeide. Ik help mensen liever ellende te voorkomen als dat hij later een maand of 3 moet herstellen.![]()