Fitness Seller

Becoming a beast by bulking and HST

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hoe bedoel je nog bezig..
je zou toch bij kins gym langs gaan?

waarom zou je niet naar kins gym willen dan?

heb je het er al over gehad met je ouders?

Appart dat je geen last hebt met tricep dips..

Ik geef het op. Volgens mij durf je niet bij een gym te gaan trainen, dus verzin je allerlei smoesjes. Zelf weten, als je over 2 jaar nog geen 5 kilo kwaliteitsmassa heb gegained moet je niet zeuren. Met dit soort lifts verdoe je je tijd man.

• Topic Starter Topic Starter
Ik geef het op. Volgens mij durf je niet bij een gym te gaan trainen, dus verzin je allerlei smoesjes. Zelf weten, als je over 2 jaar nog geen 5 kilo kwaliteitsmassa heb gegained moet je niet zeuren. Met dit soort lifts verdoe je je tijd man.

Smoesjes? Insinueer je nu dat ik een lulverhaal verzin over m'n rib? Je mag de pijn in dat geval hebben hoor! :(
Ik PROBEER alles om in een gym te komen man, ik wil zelf ook graag.

Dat heb ik niet gezegd..
Ik ben er überhaupt nog niet over uit naar WELKE gym ik wil.

Als je nog niet weet welke gym je wil joinen dan moet je langs verschillende gyms gaan om te kijken of het wat is. Op je luie reet zitten en niks doen kom je niet verder mee ;)

Smoesjes? Insinueer je nu dat ik een lulverhaal verzin over m'n rib? Je mag de pijn in dat geval hebben hoor! :(
Ik PROBEER alles om in een gym te komen man, ik wil zelf ook graag.

Ik geloof je verhaal over je rib best. Ga dan een keertje niet trainen maar ga langs verschillende gyms. :rolleyes:

man maak je niet zo druk om een uit de hand gelopen blauwe plek.

is met 2 dagen helemaal over.

man maak je niet zo druk om een uit de hand gelopen blauwe plek.

is over 2 dagen helemaal over.

Bij een 'uit de hand gelopen' blauwe plek duurt het geen 6 dagen al. + Wel gek dat ik dan bij bijna alles pijn heb? Ademhalen, Opstaan, Bukken, etc.

Als je zo graag naar een gym had gewild, had ik als ik jou was allang voor mezelf uitgezocht bij welke gym ik zou gaan trainen als ik dat eindelijk mocht...

Daar is het wachten ook op... :o

Ik zou het van tevoren uitzoeken, ervoor zorgen dat ik alles over de verschillende gyms wist, de prijzen, de apparaten, begeleiding enz. Ik zou mijn ouders een a4tje voorleggen waarin ik de voor- en nadelen van verschillende gyms uitleg, aangezien zij of moeten betalen of moeten gaan rijden (of allebei).

Afijn, ik denk ook (net als Mikeh18) dat je niet goed durft.

Ik durf het wel. Ik ga vanavond weer praten. Ik heb altijd wel argumenten klaar liggen. Zoals 'betere begeleiding', 'je wilt toch niet dat je kind zich kapot traint? :p'

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven