AndroidHealthClinic

Becoming a beast by bulking and HST

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik zit nu trouwens wat meer over HST te lezen. Op het eerste zicht zie ik geen verschil met klassieke periodisatie, behalve oefeningenkeuze en hogere repranges. Zie ik hier wat over het hoofd of zo?

Haha het blijven pubers heh, een grapje af en toe kan maar sommigen willen sniper idd liever niet helpen maar de grond in boren... ik hoop alleen dat sniper wel de mensen met het echt goede advies er uit filtert en daar wat mee gaat doen!

• Topic Starter Topic Starter
Haha het blijven pubers heh, een grapje af en toe kan maar sommigen willen sniper idd liever niet helpen maar de grond in boren... ik hoop alleen dat sniper wel de mensen met het echt goede advies er uit filtert en daar wat mee gaat doen!

Het goede advies neem ik wél zo veel mogelijk als het kan aan :). En elke tip die bruikbaar is apprecieer ik ook enorm, ookal blijkt het misschien niet altijd.

@ Keranos: Ik scheldt hier niet met ziekten, DAAROM zei ik klein kind.

Daar heb je gelijk in, kan ook neit tegen schelden met ziektes :(

Spierpijn hebben kan toch best?

@ Michaelstink: KSSSST klein kind.

Pff, rib doet eigenlijk nog meer pijn dan gisteren...

Sniper asjeblieft, bespaar me het gezeur. Ik loop verdomme al 2 jaar met een ijzere stang in me bast rond en het doet ALTIJD zeer. Ik train ook gewoon. Ga naar een gym, schrijf je in. Zeggen ze dat je te jong bent? Pak je leuter en geef ze een swaffel

Sniperx, ik wil graag weten wat je van Flying Fox zijn opmerkingen vindt. Reageer daar eens op.

Nog eens in verband met HST. Even enkele basisprincipes van haltertraining. Een absolute beginner kan trainen, herstellen en sterker worden binnen de tijdspanne van enkele dagen. Daarop is Starting Strength gebaseerd. Meer gevorderd zal het eerder een week gaan duren (zie texas method, bill starr ed).

Nog verder gevorderden moeten op weken of maanden gaan plannen (periodiseren). En dat is HST, periodisatie voor gevorderden.

Het komt er dus op neer dat je momenteel gewoon aan het aankloten bent, los van het feit dat je niet naar een gym gaat. Dus je kan wel "perfect" hst , zelfs in een sportschool met alle begeleiding die je wil, het zal altijd een gevorderde methode blijven, en je zal altijd beter af zijn met een schema ala starting strength.

Overigens, het probleem is nu ook het trainingsmateriaal. En als ik het geod begrijp doen je ouders moeilijk over naar de gym gaan.

Maar je kan thuis ook al flink wat bereiken, zeker voor een beginner zoals jij. Enkel een barbell met voldoende schijven en eender welke vorm van rack is genoeg. Dat hoeft geen funky EliteFTS collegiate power rack te zijn. Een zelfgemaakte houten constructie met 2 schragen als spotter is al genoeg.

Want het enige waar je je nu zorgen moet maken is de mogelijkheid tot deftige squatten, dat brengt al de rest met zich mee. Als je deftig kan squatten, dan heb je sowiso genoeg materiaal voor deadlifts, OH presses, cleans, rows, shrugs, ....

Ik heb ook het idee dat hij sommige posts gewoon totaal negeert, omdat hij weet dat ze oh zo waar zijn en zich daar niet onderuit kan lullen.

Spierpijn hebben kan toch best?

@ Michaelstink: KSSSST klein kind.

Pff, rib doet eigenlijk nog meer pijn dan gisteren...

MichealSkelet reageert zijn 'Ik-Ben-Gepest-Op-DBB-Tijd' even af op iemand die net zo was als hij zelf een jaar geleden.

Brutale grapjes weer:angstig:

@ Terror Hennep: Hoor je wat je zegt? Gepest op DBB?:p. hahahaha ja jij wel man gepest worden op het internet.

serious bussiness

Brutale grapjes weer:angstig:

@ Terror Hennep: Hoor je wat je zegt? Gepest op DBB?:p. hahahaha ja jij wel man gepest worden op het internet.

serious bussiness

Was allemaal wel ineens toevallig toen jij je foto op internet gooide en dat iedereen ineens overal die foto begon te quoten, zodra het over ecto's enzo ging.

Maargoed, ik zal je nog even in je waan laten.

Groeten, TH

PS: Het is 'business'.

Even los van alles zijn er toch maar weinig jongetjes van 14 die op internet zoveel aandacht krijgen!:D

Sniperx, lees eens de post van Fox door, imo een alles omvattend verhaal.

Flying Fox is mooiboy van dbb.

sniperx, durf je niet meer te reageren in je eigen log ofzo?
want je bent wel steeds online..

iig zullen de posts van flying fox net zo lang geqoute worden tot dat je erop reageert.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven