MuscleMeat

Becoming a beast by bulking and HST

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
sniperx, durf je niet meer te reageren in je eigen log ofzo?
want je bent wel steeds online..

iig zullen de posts van flying fox net zo lang geqoute worden tot dat je erop reageert.

Ik heb niet altijd zin om te reageren, nu dus wel.

@ Flying Fox: De gym zit ik nog steeds te proberen, zodra ik de 31 kg aantik met de barbell oefeningen, en thuis dus vastzit, moet ik echt naar een gym toe. Dat is over 5-6-7 weken zo'n beetje. Ik heb gekozen voor HST omdat het me opzich prima leek voor zowel verhoging in gewichten als spiermassa. Vandaar dus géén keuze voor Starting Strength. Dit even kort samengevat omdat ik nu ga trainen. Enige probleempje met squatten wordt toch wel de rib, maar doorbijten helpt al wel iets.

ik denk niet dat het is dat je geen zin hebt imo...
maar wel dat de reacties die er komen gwn de waarheid zijn en je geen antwoord of uitvlucht kunt geven...

Ik heb niet altijd zin om te reageren, nu dus wel.

@ Flying Fox: De gym zit ik nog steeds te proberen, zodra ik de 31 kg aantik met de barbell oefeningen, en thuis dus vastzit, moet ik echt naar een gym toe. Dat is over 5-6-7 weken zo'n beetje. Ik heb gekozen voor HST omdat het me opzich prima leek voor zowel verhoging in gewichten als spiermassa. Vandaar dus géén keuze voor Starting Strength. Dit even kort samengevat omdat ik nu ga trainen. Enige probleempje met squatten wordt toch wel de rib, maar doorbijten helpt al wel iets.
Het probleem is een beetje dat heel je redenatie krom is. Om te beginnen zal geen enkel schema werken voor jou als je geen materiaal hebt (en geloof me, dat heb je niet).
Daar komt nog eens bij dat je redenen aanhaalt om HST te doen en niet HST die geen reden zijn.

Het enige wat je nu doet, en laat ik nu heel duidelijk zijn, is wat rommelen met gewichten. Je hebt voor HST gekozen, maar je doet het niet. Je kan geen HST doen. Net zoals je eigenlijk ook geen starting strength kan doen nu. Je kan alleen maar aanmodderen.

Voor mijn part ga je pas binnen 5 weken naar een gym, maar besef dan ook goed dat je pas binnen 5 weken kan beginnen trainen, en wat je nu doet niets is. Niet een slechte versie van HST, niet HST met wat te weinig gewicht, niet HST en niet HST met beperkt materiaal. Je doet niets. Je traint niet. Rien, nul de botten, der u voeten aan vegen, met de klak naar smijten,...

"Hallo, ik ben Sniperx. Ik ben 14 en ik train niet."

Zo, dat was het, alles goed verder? :)

Squat 2x15x14kg
Walking lunges 2x15x10kg

Bench Press 2x15x14kg

Deadlift 2x15x14kg

BB Curls 2x15x14kg

MP 2x15x14kg

Tricep Dips 2x15xBW

Sit-ups 2x15 (Nog steeds écht meest pijnlijke van allemaal.)

Com: Ging wel lekker, behalve dat de pijn weer lekker was.. (not)

Het probleem is een beetje dat heel je redenatie krom is. Om te beginnen zal geen enkel schema werken voor jou als je geen materiaal hebt (en geloof me, dat heb je niet).
Daar komt nog eens bij dat je redenen aanhaalt om HST te doen en niet HST die geen reden zijn.

Het enige wat je nu doet, en laat ik nu heel duidelijk zijn, is wat rommelen met gewichten. Je hebt voor HST gekozen, maar je doet het niet. Je kan geen HST doen. Net zoals je eigenlijk ook geen starting strength kan doen nu. Je kan alleen maar aanmodderen.

Voor mijn part ga je pas binnen 5 weken naar een gym, maar besef dan ook goed dat je pas binnen 5 weken kan beginnen trainen, en wat je nu doet niets is. Niet een slechte versie van HST, niet HST met wat te weinig gewicht, niet HST en niet HST met beperkt materiaal. Je doet niets. Je traint niet. Rien, nul de botten, der u voeten aan vegen, met de klak naar smijten,...

"Hallo, ik ben Sniperx. Ik ben 14 en ik train niet."

Zo, dat was het, alles goed verder? :)

Zo ja die zit.

Edit: Nu niet allemaal gaan schrikken, dat was natuurlijk maar een grap. Zo'n reactie zoals ik al eerder zei motiveert mij enkel meer en meer.

Je moet niet stoppen met trainen, je traint niet!

Ik stel voor dat je met die 31kg halter wat andere dingen gaat doen, wat conditioning of zo. Maar sowiso eerst die rib laten genezen.

Goddamn man, allemaal leuk en aardig dat je tips geeft die ik ook waardeer, maar dit waarder ik dus totaal NIET. Ik doe gewoon aan BB, hetzij met een laag gewicht, zolang ik niet in de gym ben. Ik zeg toch dat ik bezig met een gym ben? En Conditioning? Jesus Christ, ik wil geen conditioning, ik wil BB.

Het enige dat jij wilt is dat alles naar jou toe komt waaien, zonde.
Over je training zal ik niks zeggen, het spreekt voorzich.
Verder wil ik je succes wensen met je ambities, tot die tijd zeg ik dag!

Dag.

Als ik soms lees wat je allemaal post, en dan nog zulke bullshit kunnen uitkramen, stelt mij dat diep teleur :(

Och, volgens 99% heb ik toch geen recht van spreken en 'lul ik maar wat' uit m'n nek. Dus onzin uitkramen doe ik toch al.

Wat een debiel ben jij toch ook. Iedereen zegt hetzelfde, maar jij blijft koppig verder (niks) doen.

Lekkere tricepsdip. (moet je eens met 1 hand proberen)Gelukkig weer een training.:)
Gaat het weer wat beter met de rib?
greetzzz

Lol, verhitte discussie hierzo.

Maar Snipe, nogmaals een recap van mij voor jou.

De reden dat mensen hier op Rippetoe hameren, is omdat het perfect is voor beginners. Dit vanwege de 'progressive overload', een term waar je best mee bekend bent geloof ik.

Die 'overload' vind ook plaats bij jou met HST, met 1 KG per training.
Maar met jouw beschikbare materiaal ga je 2 nadelen ondervinden;

Je zit zo op je max qua materiaal.
Mogelijk ontwikkel je geen microtrauma door die verhoging van 'maar' 1KG.

Je kunt nu best verhit gaan reageren op alle 'haters' maar daar schiet je geen **** mee op en dat weet je zelf ook. Neem het advies van een gym ter harte, neem het advies over Rippetoe ter harte, blijf vreten zoals je nu doet en dan komt het goed.

En dan durf ik er donder op te zeggen, dat er binnen een jaar al aardige progressiefoto's van jou op DBB kunnen staan.

The best time to start is now. The best time to start is always now.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven