AndroidHealthClinic

Becoming a beast by bulking and HST

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dit is echt prijsloos. :D

Wat een fail log :roflol:

En wat betreft tips, je doet er toch geen reet mee, dus wt boeit het nog. Wacht nog 1 keer dan:
Rippetoe + 4000 kcal + inzet + geduld = succes

Simpel eh.

• Topic Starter Topic Starter

En wat betreft tips, je doet er toch geen reet mee, dus wt boeit het nog. Wacht nog 1 keer dan:

Simpel eh.

4000 Kcal kan ik niet, ik woon thuis, dat lukt gewoon niet. Ik doe wel 3000, dat is ver boven onderhoud. 1000 erboven ofzo.

Rippetoe wordt dus HST. Inzet is er al heel lang. Anders was ik niet op m'n 12e 'begonnen' . Geduld ook.

4000 Kcal kan ik niet, ik woon thuis, dat lukt gewoon niet. Ik doe wel 3000, dat is ver boven onderhoud. 1000 erboven ofzo.

Rippetoe wordt dus HST. Inzet is er al heel lang. Anders was ik niet op m'n 12e 'begonnen' . Geduld ook.

Het enige waar jij mee bent begonnen is ouwehoeren op een forum...

Mja geen idee wat je verdere stats zijn, maar je noemt jezelf al geen beginner meer met een BW van -60 kg bij 1m80. Je bent gewoon een beginner, en dan hoor je gewoon hard te gainen. Ook omdat het gewoon in het begin zo snel kan gaan. Dus zorg er gewoon eerst voor dat je ergens fatsoenlijk kan trainen. Hou je schema basics eet je boterhammetjes met pindakaas, drink je (choco)melk. En je zal verschieten hoe snel het kan vlotten, je bent 14 tijd om te knallen..

Simpel eh.

+ goed materiaal.

Hij heeft geen eens een bench of een degelijke oly barbell, ook geen rack.

er zitten geen rows in je schema sniper.
denk je nog steeds dat je genoeg hebt aan je rugtas?

en idd zoals gezegd moet je wel goed materiaal hebben voordat je fatsoenlijk kan trainen.

Die vriend van jou, terrorbokkie, die heeft toch ook materiaal?
als jullie dat van jullie nou samen doen, en samen een goed schema volgen, elkaars techniek controleren, elkaar motiveren, is dat niet een idee?

• Topic Starter Topic Starter
er zitten geen rows in je schema sniper.
denk je nog steeds dat je genoeg hebt aan je rugtas?

en idd zoals gezegd moet je wel goed materiaal hebben voordat je fatsoenlijk kan trainen.

Die vriend van jou, terrorbokkie, die heeft toch ook materiaal?
als jullie dat van jullie nou samen doen, en samen een goed schema volgen, elkaars techniek controleren, elkaar motiveren, is dat niet een idee?

Hij heeft enkel een beetje meer gewichten en zo'n halterstation ding.

Geen rows, dit schema is die van seagal maar dan ietsjes aangepast. Ik vertrouw erop dat hij weet waar hij over praat want hij heeft HST gedaan./

This thread needs more rocketscience. Zoals al eerder vermeld: minder bladiebla, meer trainen, eten en slapen.

ps. JacobV knetterhard butthurtz door halfgod sniperx.

Hij heeft enkel een beetje meer gewichten en zo'n halterstation ding.

Geen rows, dit schema is die van seagal maar dan ietsjes aangepast. Ik vertrouw erop dat hij weet waar hij over praat want hij heeft HST gedaan./

nou spaar samen voor een rack dan.. dan hebben jullie al een beetje een fatsoenlijke homegym

seagal weet waar hij over praat - gewoon lekker je ding doen -

Ik heb het idee dat de reden om je gewichten amper te verhogen is dat je traint voor massa en niet voor kracht.

maar vergeet niet zoals al eerder gezegd, kracht = massa

Ik snap ook niet dat je nu zo desperate HST wil gaan doen, terwijl er ik denk inmiddels honderden posts in jou diverse logs verspilt zijn aan jou te vertellen dat je gewoon een schema als Rippetoe moet gaan knallen en gaan sparen voor degelijke apparatuur, doe gewoon niet zo eigenwijs. Je zegt zelf dat je motivatie zo torenhoog zit, dan kun je vast ook wel aan geld voor degelijke apparatuur of een gym abbo komen, want immers waar een wil is, is een weg.

Overigens dat je oefeningen als dips en chins nergens kunt uitvoeren betreft een gebrek aan creabea qualities. Desnoods ren je een stukje naar het speeltuintje in je wijk waar je je vervolgens aan het speelrek gaat optrekken.

I.p.v. lachen kan je uitleg geven of tips geven. Nu lach ik jou eerder uit.

Daar luister je toch niet naar. Je bent immers al ervaren, je buikspieren zijn al 100% uitontwikkeld en jij bent de man die op zijn 14e rippetoe en HST wel even op een hoop gooit.

Maar blijf lachen jongen. Is ook belangrijk.

LINK

Daar luister je toch niet naar. Je bent immers al ervaren, je buikspieren zijn al 100% uitontwikkeld en jij bent de man die op zijn 14e rippetoe en HST wel even op een hoop gooit.

LINK

je bent net pas lid , en je loopt al te zeiken in andermans log - heb jezelf al een log jacob? Daar ben ik wel benieuwd naar dan ???

je bent net pas lid , en je loopt al te zeiken in andermans log - heb jezelf al een log jacob? Daar ben ik wel benieuwd naar dan ???

Ik wist niet dat er een statute of limitation zat op de termijn waarna je kritiek mag leveren op iemand. Ik wist ook niet dat jij het forumopperhoofd in charge of "bepalen wie waar wel of niet mag posten" was. Bij deze; aangenaam.

Ik ben maar een simpele ecto. Wel een ecto met een blog, die staat in een link onderaan al mijn posts. Waar je pijltje in een handje verandert.

Veel leesplezier.

Ik wist niet dat er een statute of limitation zat op de termijn waarna je kritiek mag leveren op iemand. Ik wist ook niet dat jij het forumopperhoofd in charge of "bepalen wie waar wel of niet mag posten" was. Bij deze; aangenaam.

Ik ben maar een simpele ecto. Wel een ecto met een blog, die staat in een link onderaan al mijn posts. Waar je pijltje in een handje verandert.

Veel leesplezier.

Ik vertaal het even voor je: 'Je bankt nog geen 100, dus bek houden.'

LINK

Veel leesplezier.

je klinkt hier al veel volwassener dan dat je tot nu overkomt - een jochie van 14 afzeiken is oh zo makkelijk nietwaar

maar goed je hebt een logje - mooi man

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven