AndroidHealthClinic

Becoming a beast by bulking and HST (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Of zouden jullie met zijn allen niet gevorderd zijn. :O

Sniper; weet je wat de makkelijkste manier is om geen " azijnzeikers" te krijgen?
Door geen log te hebben. Of door geen domme dingen te doen. Of te zeggen.

Het leven is soms zo makkelijk.
 
Een log is prima en niet te hard van stapel lopen met gewichten ook.

Maar dude, 11kg squatten? wtf man.
 
10 pagina's en ik vind geen enkele training? Of kijk ik erover en is dit stiekem een super goed logje? :scratch:

Toon eens dat je ballen hebt sniperx. Ik en seagal zijn vandaag ook terug met hst begonnen, daarnaast zijn er nog een hoop die het doen hier. Zorg dat je lekker meedoet en leer uit elkaars logjes. Ik wil dat jouw progressie verdomme dubbel zo hoog ligt als de mijne gezien je groeipotentieel! Knallen moet je!
 
10 pagina's en ik vind geen enkele training? Of kijk ik erover en is dit stiekem een super goed logje? :scratch:

Je kijkt er overheen:p
 
Je kijkt er overheen:p

Oja, post 143 bevat idd een training. :D

Bench Press 2x15x11kg

Deadlift 2x15x11kg

MP 2x15x11kg

Waarom doe je die deadlifts in godsnaam even zwaar als je MP en BP? Dat KAN zelf niet kloppen... Ga op zn minst voor 20kg, daarmee zal je ook nog lang niet overbelasten. Als je dan na die twee weken 15-reppers op 25kg zit ga je zelf nog niet moeten denken aan failure op je laatste set, wat dus eig wel de bedoeling is als je het wat goed wilt doen. Anders kan je net zo goed niet trainen met hst, ondanks al je mooie praat over microtrauma en -plasma...


En nu duimen dat er microtrauma en de microplasma plaats heeft gevonden. Oeh dolletjes!

Dat bedoel ik dus ongeveer, maar dan anders verwoord. :roflol:
 
Laatst bewerkt:
:roflol:, lol ik ga niet eens in discussie meer met jou man
triest mannetje

dit is trouwens snipers zn log

en ik wacht nog op antwoord op mn vraag aan sniper of hij zelf niet vind dat ie zn rug wat weinig traint zo.

Antwoord: Ik ga er bij BOR'en. Thanks.

Ik ben verdomd serieus maar ik wordt gewoon niet serieus genomen. Daarom heb ik het idee om de gewichten maar weg te gaan laten en alleen de sets/reps te posten. Niemand die het zal boeien, en dan ben ik eindelijk van gewichtsgezeik af. Ik ben niet sterk. Punt uit. Ik ben zwak. Daarom train ik. Maar v.n.l. om spiermassa te krijgen. Het is een keer klaar. Ik heb al ZO ongelooflijk veel kritiek moeten verduren, en ik kan best tegen veel kritiek, maar ooit op een dag houdt het op. En al helemaal over het zelfde onderwerp. Laat me lekker trainen en opbouwen op MIJN manier.
 
Beste log ooit.

En "gevorderd" haha. Gevorderd betekent letterlijk dat je gevorderd bent (wat een uitleg...). Met andere woorden...verder gekomen. Jongen, je max gewicht is precies hetzelfde voor elke oefeningen, je lichaamsgewicht is afgezien van het normale groeien tussen 12-14 ook hetzelfde gebleven. Waar zijn de vorderingen? Ergens onder het bed verstopt?

Gevorderd ben je naar mijn mening zodra je moet periodiseren om goede progressie te boeken. Dat kan na 5 maanden zijn, of na 16 maanden. Boeit helemaal niet en het is niet "stoer" als je gevorderd bent. Dus het is ook niet "stoer" als je een toeters en bellen schema gaat volgen terwijl je met simpele Rippetoe shit nog 20 kg kan gainen en je max lifts kan verdubbelen.

En die gewichten man...zo zwak is niemand. Zelfs ik begon met een stang van 20 KG te pressen, Deadlifts op 70 KG, etc. Waar hebben we het over als je hoe dan ook 11 kg gebruikt?

Het is nogal een beetje logisch dat mensen hier gaan grappen en grollen als jij traint als Yates, praat als Yates terwijl je naja...Yates niet bent.
 
En die gewichten man...zo zwak is niemand. Zelfs ik begon met een stang van 20 KG te pressen, Deadlifts op 70 KG, etc. Waar hebben we het over als je hoe dan ook 11 kg gebruikt?

Dit was precies mijn punt.

Leuk dat je zo fanatiek bent Sniper, maar je trainingen raken kant noch wal.
 
Voeding vandaag: Goed.

Maybe gewoon eventjes geen gewichten posten, en ze allemaal over een tijdje hopelijk te verbazen. Ik weet dat je het kunt jongen.

Mooizo van je voeding, al weer iets omhoog gegaan met de KCAL?:)
 
sinds vandaag begonnen met aankomen :D
ben 1,80 en weeg 66, wil naar de 75 kilo toe
 
Antwoord: Ik ga er bij BOR'en. Thanks.

Ik ben verdomd serieus maar ik wordt gewoon niet serieus genomen. Daarom heb ik het idee om de gewichten maar weg te gaan laten en alleen de sets/reps te posten. Niemand die het zal boeien, en dan ben ik eindelijk van gewichtsgezeik af. Ik ben niet sterk. Punt uit. Ik ben zwak. Daarom train ik. Maar v.n.l. om spiermassa te krijgen. Het is een keer klaar. Ik heb al ZO ongelooflijk veel kritiek moeten verduren, en ik kan best tegen veel kritiek, maar ooit op een dag houdt het op. En al helemaal over het zelfde onderwerp. Laat me lekker trainen en opbouwen op MIJN manier.

Je bent zwak... wat wil je als je deadlift met 11 kg? Zo blijf je zwak kerel. Plak er eens 40 kg op.

11 kg deadliften deden we bijna allemaal toen we 6 jaar oud waren.
 
Sniper, niet op het commentaar letten van de anderen hier, laat ze maar blaffen!

Train op je gemak, zoals jij het wil, je zal wel groeien m8 ;)
 
Ik post trainingen, 3x per week. Dus ik snap het niet?

Voeding vandaag: Goed.

Je kan niet met prutstrainingen aankomen en dan verwachten dat mensen je serieus gaan nemen.

Waarom hou je een log bij? Misschien is het een idee om gewoon voor jezelf te gaan trainen en loggen te laten voor wat het is. Ook aangezien je niks doet met het advies dat je hier gegeven wordt.
 
Thanks Bas. Denk dat het niet veel zal uitmaken, dan krijg ik weer 'geen gewichten; geen volgers'.
Nog niet echt omhoog. Ik gain nog dus.

Succes h87
 
Thanks Bas. Denk dat het niet veel zal uitmaken, dan krijg ik weer 'geen gewichten; geen volgers'.
Nog niet echt omhoog. Ik gain nog dus.

Succes h87

Als je post hoe je training ging en óf je vorderingen maakt, weet ik zeker dat mensen zullen blijven volgen. Ik blijf je sowieso volgen, Yoshuba ook wel denk ik. Je beschikt over genoeg kennis om over een aantal jaartjes met een flink pak massa rond te lopen, laat je dus niet in de grond stampen met teksten als; 'je bent zwak'. Verbaas ze!
 
Je kan niet met prutstrainingen aankomen en dan verwachten dat mensen je serieus gaan nemen.

Waarom hou je een log bij? Misschien is het een idee om gewoon voor jezelf te gaan trainen en loggen te laten voor wat het is. Ook aangezien je niks doet met het advies dat je hier gegeven wordt.

Bewezen schema [x]
Bulken [x]
 
11 kg deadlift. :haha:
 
Bewezen schema [x]
Bulken [x]

Kom op. Voor elk advies dat je hebt opgevolgd zijn er 5 waar je niks mee doet.

Zoals ik al zei is het misschien handig om voor jezelf te gaan trainen. Omdat je zelf toch ook moet begrijpen dat je met 11 kg deadlift weinig vooruitgang zal boeken. En als je er niet tegen kan als mensen dat tegen je blijven zeggen zal je gewoon moeten stoppen met loggen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven