JacobV
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

10 pagina's en ik vind geen enkele training? Of kijk ik erover en is dit stiekem een super goed logje?![]()

Bench Press 2x15x11kg
Deadlift 2x15x11kg
MP 2x15x11kg
En nu duimen dat er microtrauma en de microplasma plaats heeft gevonden. Oeh dolletjes!

, lol ik ga niet eens in discussie meer met jou man
triest mannetje
dit is trouwens snipers zn log
en ik wacht nog op antwoord op mn vraag aan sniper of hij zelf niet vind dat ie zn rug wat weinig traint zo.
En die gewichten man...zo zwak is niemand. Zelfs ik begon met een stang van 20 KG te pressen, Deadlifts op 70 KG, etc. Waar hebben we het over als je hoe dan ook 11 kg gebruikt?

Antwoord: Ik ga er bij BOR'en. Thanks.
Ik ben verdomd serieus maar ik wordt gewoon niet serieus genomen. Daarom heb ik het idee om de gewichten maar weg te gaan laten en alleen de sets/reps te posten. Niemand die het zal boeien, en dan ben ik eindelijk van gewichtsgezeik af. Ik ben niet sterk. Punt uit. Ik ben zwak. Daarom train ik. Maar v.n.l. om spiermassa te krijgen. Het is een keer klaar. Ik heb al ZO ongelooflijk veel kritiek moeten verduren, en ik kan best tegen veel kritiek, maar ooit op een dag houdt het op. En al helemaal over het zelfde onderwerp. Laat me lekker trainen en opbouwen op MIJN manier.
Ik post trainingen, 3x per week. Dus ik snap het niet?
Voeding vandaag: Goed.
Thanks Bas. Denk dat het niet veel zal uitmaken, dan krijg ik weer 'geen gewichten; geen volgers'.
Nog niet echt omhoog. Ik gain nog dus.
Succes h87
Je kan niet met prutstrainingen aankomen en dan verwachten dat mensen je serieus gaan nemen.
Waarom hou je een log bij? Misschien is het een idee om gewoon voor jezelf te gaan trainen en loggen te laten voor wat het is. Ook aangezien je niks doet met het advies dat je hier gegeven wordt.