- Waardering
- 135
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
damn sucks janssen, hoop dat je snel herstelt want stal trainingen zonder flauwe, droge humor is een stuk minder leuk!
vind je dat serieus

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
damn sucks janssen, hoop dat je snel herstelt want stal trainingen zonder flauwe, droge humor is een stuk minder leuk!

Zeer goed. Ik merk dat ik sneller vooruitgang boek door de squat raw omhoog te krijgen en af en toe eens de kniebanden te gebruiken dan door meteen naar de bandjes te grijpen en zo proberen te stijgen.
Ga je me nu ook al Jezus noemen

ik merk het voordeel erg bij looponderdelen.. omdat je of geen riem hoeft te dragen of er minder gebruik van maakt op e.o.a. manier gaat je ademhaling een stuk eenvoudigerMoet zeggen dat ik wel al een redelijk sterke core heb en dat wordt alleen maar sterker door oefeningen raw te doen. Door de deadlift zonder riem te doen, merk ik dat mezelf aanleer om goed spanning op mijn lichaam te zetten en indd sterke buikspieren horen daar ook bij.
ik merk het voordeel erg bij looponderdelen.. omdat je of geen riem hoeft te dragen of er minder gebruik van maakt op e.o.a. manier gaat je ademhaling een stuk eenvoudiger
Daar heb je indd gelijk in. Het dragen van een riem gaat vaak ten nadele van een goede ademhaling, maar als ik zwaar yoke loop doe ik hem toch uit voorzorg om.