Vandaag sterkste Limburger. Alles moest kloppen vandaag , heb er hard voor getraind en er veel voor gelaten.
Event 1: Truckpull hand over hand.
-Door de regen was de ondergrond glad. Van te voren even getest welk schoeisel ik het beste aan kon doen. Keus was gevallen op bergschoentjes. Helaas bij de start en halverwege plat op mijn bek en totaal geen grip. Ondanks dat truckpull mij toch wel ligt een laatste plek, what the ****. Ook flink pijn aan mijn hand, knie en elleboog door het vallen.
Event 2: Viking press.
-Flink de balen van het eerste onderdeel, wat een valse start. Toch geprobeerd om de negatieve energie om te zetten. 6 reps met 120kg, 4de plek.
Event 3: Medley Timebers 125kg p/hand, yoke 320kg, 3x wheelflip 370kg.
-Timbers en yoke gingen in een goed tempo. Wheelflip 1x, grip was waardeloos op deze natte band. Ook hierop 4de plek.
Event 4: Cardeadlift.
-Mochten geen straps gebruiken. Dit maakte voor mij niet zoveel uit, want weet dat mijn grip in orde is. Uiteindelijk 7 reps, wel een beetje de rem erop, omdat mijn rug nog steeds niet helemaal 100% is. 5de plek hierop.
Event 5: Laadrace 2x110kg vaten, 100kg zak en 130kg zak laden op 135cm over 10m.
-Totaan het 130kg zak goed tempo. 130kg zak was gewoon te zwaar vandaag, wel 2 keer op mijn knieen gehad, maar tevergeefs. Denk ook top 5 op dit onderdeel.
Event 6: Stones.
-Op dit moment toch al behoorlijk naar de klote en zeker mijn rug zat goed vol. Eerste steen ging er goed op, maar daarna ging het fout. 2de steen niet kunnen laden. Op de training deze steen er elke keer probleemloos opgelegd, vandaag lukt het dan teleurstellend niet.
Uiteindelijk een gedeeld 5de plek. Gezien de valse start en het aantal punten dat ik vervolgens terug heb weten te pakken niet geheel ontevreden. Jammer dat ik het op het eerste onderdeel zo heb laten liggen dat had ik me toch anders voorgesteld.
Mijn gedachten gaan uit naar:
-Sanca , toch een goede trainingsmaat de laatste periode, moest geblesseerd uitvallen. Weet hoe hard hij getraind heeft en hoeveel zin hij in vandaag had. Hoop dat de schade meevalt en dat het herstel voorspoedig verloopt.
-Chris en Fausto die een geweldige progressie geboekt hebben en hebben laten zien uit het juiste hout gesneden te zijn.
-Enzo, damn gast groot respect voor jou. Een belofte voor de toekomst. Binnenkort rijd ik niet alleen maar voor Alex naar de Fibo maar ook voor jou dikke.
-Alex, diepe buiging voor jou dat je dit weer allemaal hebt weten te realiseren en daarnaast ook nog weet te presteren. Voor jou een dikke kus.
-Frenk, gast doe dat nooit meer op die stonesrun, ik stond perplex. Het feit dat ik me er niet voor schaam de 5de plek met jou te delen zegt alles over jou. Zie je in Vlaanderen, worden we gedeeld eerste.
-Dominique, ook jij hebt laten zien progressie geboekt te hebben. Alleen jammer dat op het einde een corrigerende tik van Alex nodig was.
-Ruben oude strijder, solid like always.
-Alle helpers wil ik graag bedanken voor jullie inzet, zonder jullie was dit allemaal niet mogelijk. Ook de leiding van de scheidsrechters en speaker was in mijn optiek naar wens.