girovaki
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 217
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal eerlijk zijn, ik vond het ook raar bij de stones omdat ik je al meerdere malen die run heb zien doen met 120kg. Maar bij vikingpress en deadlift was je wel fantastisch!![]()
Mooie wedstrijd gedraaid matey, erg jammer dat ik het niet heb kunnen uitzien, hopelijk snel weer samen knallen !!!
Thanx mate, rusten en eten gaat goed komen. Nu gewoon weer lekker trainen en statisch weer sterker worden.
Gefeliciteerd met je vijfde plek man, was een mooie wedstrijd. Jammer van die valse start op de truckpull inderdaad, voor de rest sterk gepresteerd. Leuk je ff te spreken ook.
-Frenk, gast doe dat nooit meer op die stonesrun, ik stond perplex. Het feit

Truck is gewoon jammer, glijden kan. Ik had Frank gezegd minder diep te gaan zitten om dit te voorkomen en heb hem tijdens de run hierop steeds gecoached.
Zeer brute schouderpower dat zie je zo bij de viking.
De 120 steen, tja.... spanning en je leek daarom te gehaast. Je tilde de steen simpelweg niet ver genoeg door en ging te vroeg naar het platform. Ik weet niet of je na de eerste 2 pogingen nog de kracht had maar een 120 stone moet je kunnen schouderen.
Je echte potentie laat de uitslag niet zien maar je strijdt wel goed en we weten allemaal wat een wedstrijd met je kan doen.
Oke, volgende keer zal ik de 166 er ook op leggen. Ik beloof het je!
Verder vind ik dit erg tof om te lezen![]()