Fitness Seller

Becoming a strong man

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.643
Yes:D

Goede trainingen btw. Doe je nog meer mee, of alleen de sterkste Limburger?

Sterkste Limburger zowiezo. Misschien de kwalificatie in Limburg en misschien nog een wedstrijd met Alex. Voor de rest zie ik wel wat er op mijn pad komt en wat mij aanspreekt.

Ik wou ook mee doen met de kwalificaties, maar mocht niet omdat ik een vrouw ben. :(

(Had me ingeschreven voor Sterkste Haven Man, een C klasse wedstrijd.. maar kreeg te horen dat het niet mogelijk was want ik ben geen man. :P )

Ik wou ook mee doen met de kwalificaties, maar mocht niet omdat ik een vrouw ben. :(

(Had me ingeschreven voor Sterkste Haven Man, een C klasse wedstrijd.. maar kreeg te horen dat het niet mogelijk was want ik ben geen man. :P )

Met alle respect Sanne, want je weet dat ik je verrichtingen waardeer, op een kwalificatie hoor je kwa niveau niet thuis. Dat snap ik wel. Maar zou niet inzien wanneer je op een C wedstrijd geweigerd wordt. Denk dat dit een aanwinst voor de wedstrijd en een goede reclame voor jezelf zou zijn.

Lex.. Dat van die kwalificatie was een grap :P dat is wel logisch dat ik niet aan dat niveau kan tippen. :P

Haha, oke sorry ;)

• #1.649
C-wedstrijd moet jij gewoon mee kunnen doen Sanne. Ik zie het probleem niet zo, misschien zijn ze bang dat je ze klop geeft.

• #1.650
Events training 10-3-2013.

Warm-up m.p.:
-8x50kg.
-5x70kg.
-3x90kg.

IFSA log lift:
-3x90kg.
-3x90kg, tot hier strict.
-3x90kg
-3x100kg.
-3x110kg.
-5x110kg, Rep PR. Erg blij mee.

Fat dumble press, 62kg:
-3x warm-up.
-5x in 60 sec, 6de rep buiten de tijd. 6x is wel rep PR.
-5x in 60 sec, nu 6de rep wel binnen de tijd maar fail.

Yoke:
-80kg 40m.
-130kg 40m.
-180kg 40m.
-210kg 20m.
-240kg 20m.
-270kg 20m.
-290kg 20m.
-260kg 20m.

Wheelflip:
-6x360kg.
-6x360kg.
-6x360kg.

Stones @ 120cm:
-3x105kg.
-3x105kg.
-3x122kg.
-2x141kg.
-1x150kg, 2de keer wel gelapt, maar mijn onderrug was er gewoon klaar mee.

Hooggooien:
-10x.

Lekker getraind. Erg blij met 5x110kg boom, zeker gezien het feit dat ik de laatste dagen slecht gegeten heb en niet echt goed op gewicht ben. Op naar volgende week.

nette training maurice

• #1.652

Toch niet slecht voor iemand die in jouw ogen niet structureel hard traint. Je hebt me weer goed gemotiveerd vandaag Domi. Kort gezegd: als trainigsmaten moet je elkaar positief stimuleren en het beste uit elkaar naar boven halen en niet bezig zijn met die "mindgames" die jij blijkbaar hoog in het vaandel hebt staan. Als ik met iemand tijdens een training diep ga, gun ik die sportief het allerbeste en ga ik geen "koude oorlog" voeren.

Blijft toffe log om te lezen dit, constante progressie!

Ik blijf volgen.

Toch niet slecht voor iemand die in jouw ogen niet structureel hard traint. Je hebt me weer goed gemotiveerd vandaag Domi. Kort gezegd: als trainigsmaten moet je elkaar positief stimuleren en het beste uit elkaar naar boven halen en niet bezig zijn met die "mindgames" die jij blijkbaar hoog in het vaandel hebt staan. Als ik met iemand tijdens een training diep ga, gun ik die sportief het allerbeste en ga ik geen "koude oorlog" voeren.

haha ik gun jou sportief ook het allerbeste man, maar als er van andere kanten: kijk domie! word geroepen als het bij jou WEL goed gaat na een fail van mij op de log dan word brengt dat niet het beste in mij naar boven... maar goed

• #1.656
haha ik gun jou sportief ook het allerbeste man, maar als er van andere kanten: kijk domie! word geroepen als het bij jou WEL goed gaat na een fail van mij op de log dan word brengt dat niet het beste in mij naar boven... maar goed

Ik heb niks geroepen Dome, dus wend je dan tot de boodschapper i.p.v. dingen over mij te zeggen die kant noch wal raken. Immers jij had de toon gezet, dus dat mensen daarop reageren of ageren is niet vreemd. Ben niet haatdragend, dus zand erover.

haha nee maar alles wat ik zeg word uit zn verband gerukt:

ik zeg: ik wil top 5 komen, ervanuit gaande dat de top 3 alex/enzo/teun is moet ik dus mannen als ruben/maurice/seb/youri etc. kunnen verslaan...
er word dan gezegd: domie zegt dat ie maurice gaat verslaan

lex zegt: zie je hoe goed de events gaan van maurice
domie: als ie zo doorgaat met events trainen, dan heb ik een probleem ja
(nergens bedoel ik dat jij niet hard traint, ik bedoelde enkel dat jij door werk en andere verplichtingen lang niet zo vaak KAN komen als ik, aan mij de taak om ook daadwerkelijk vaker dan jou te komen)

alles wat ik zeg word altijd fout doorverteld en daardoor krijg ik dan weer zeik, ja ik wil jou verslaan net als iedereen maar niet omdat jij het verkloot maar omdat IK sterker word... verder idd laten we het maar laten :)

• #1.658
haha nee maar alles wat ik zeg word uit zn verband gerukt:

ik zeg: ik wil top 5 komen, ervanuit gaande dat de top 3 alex/enzo/teun is moet ik dus mannen als ruben/maurice/seb/youri etc. kunnen verslaan...
er word dan gezegd: domie zegt dat ie maurice gaat verslaan

lex zegt: zie je hoe goed de events gaan van maurice
domie: als ie zo doorgaat met events trainen, dan heb ik een probleem ja
(nergens bedoel ik dat jij niet hard traint, ik bedoelde enkel dat jij door werk en andere verplichtingen lang niet zo vaak KAN komen als ik, aan mij de taak om ook daadwerkelijk vaker dan jou te komen)

alles wat ik zeg word altijd fout doorverteld en daardoor krijg ik dan weer zeik, ja ik wil jou verslaan net als iedereen maar niet omdat jij het verkloot maar omdat IK sterker word... verder idd laten we het maar laten :)

Ik vind het prima als jij mij wilt verslaan, al vraag ik me af waarop je dat baseert. Als je mijn log volgt, zie je dat ik structureel progressie maak en ook sterker word, daarnaast heb je volgens mij vrijwel nooit een onderdeel van me gewonnen.

Je hebt nu een beetje last van het "Kalimero syndroom". Ik weet precies wat jij gezegd hebt en er is niks uit het verband getrokken of verkeerd verteld, want de jongens die er vandaag waren zijn allemaal eerlijk en oprecht. Ik train me het snot voor de ogen in de sportschool en als ik onderdelen kan trainen geef ik alles. Ben vorig jaar in de voorbereiding naar de Limburger elke week op de bazaar geweest en jij veel minder frequent en ja door wisseldiensten en het recente vaderschap ben ik de afgelopen tijd wat minder vaak geweest, maar ook daar komt verandering in.

Ik vind altijd dat je eerst naar jezelf moet kijken en je eigen progressie voor ogen moet houden en niet zo geforceerd bezig moet zijn met je "tegenstanders" die in de praktijk je trainigsmaten zijn.

Eens met Maurice.

Sorry Domi, maar Maurice is zeker niet de enige die zich aan dit soort dingen stoort. Ik heb het ook reeds meerdere malen mogen ervaren dat je met je "mindgames" bezig was.

Met alle respect, maar we zijn (behalve Lex) allemaal amateurs die zich naar alle waarschijnlijkheid (behalve misschien Teun of Enzo) nimmer zullen kwalificeren voor de SM v. NL. En dat is ook helemaal niet erg. Zolang we maar sterker worden en onderling plezier hebben om samen te trainen. Echter ben jij altijd weer met onderlinge wedstrijdjes bezig, hetgeen soms (op de manier waarop jij dat doet) stoort. Hopelijk accepteer je eens onze mening en doe je er iets mee. Verder no hard feelings.

Over and out.

Lekker die log weer zeg!! En fat dumbbell presses is ook zeker niet mis!!

Terug
Naar boven