AndroidHealthClinic

Becoming a SuperSized Archetype _LOG_

• Topic Starter Topic Starter
SQUATS
6x130
4x140
1x150
10x100

LEG EXTENSIONS (SUPERSETTED)
12/12/12x70

LEG CURL (SUPERSETTED)
12/12/12x70
+20x60

STANDING CALVES (SMITH)
10x100
12x120
10x140

In!

Mooie trainingen al lekkere gewichten.
Voeding ziet er ook goed uit zo te zien ga je al even mee in de sport.

Hoe lang train je al?

In!

Mooie trainingen al lekkere gewichten.
Voeding ziet er ook goed uit zo te zien ga je al even mee in de sport.

Hoe lang train je al?

Tja, altijd wel op en aan gekloot met gewichten. Tijdje alleen maar borst/biceps getraind je kent het wel ;) Dan weer een tijdje helemaal niets. Dan weer heel actief wat aankloten in de gym voor een maandje en dan weer 3 maanden stoppen. Serieus en doelgericht trainen doe ik nu ongeveer pas een jaar of 2.

Tja, altijd wel op en aan gekloot met gewichten. Tijdje alleen maar borst/biceps getraind je kent het wel ;) Dan weer een tijdje helemaal niets. Dan weer heel actief wat aankloten in de gym voor een maandje en dan weer 3 maanden stoppen. Serieus en doelgericht trainen doe ik nu ongeveer pas een jaar of 2.

Ja klinkt bekent denk dat er vele zo begonnen zijn superdude style.

Vind dat je mooi wat hebt opgebouwd in 2 jaar tijd.

Heerlijke training supersized!

voelde je zeker wel goed in je quads/hamstrings?

Eigenlijk rustdagje vandaag maar ik kon het niet laten, morgen verplicht een dagje vrij nemen..

DUMBELL PRESS
9x32
5x32

Kon vaker en meer setjes maar hij voelt niet fijn aan bij mij, ben bang dat mijn schouder uit de kom vliegt aangezien ik dit in het verleden vaker is gebeurd. Heb ik alleen met deze oefening gelukkig, andere presses lukken wel.
Ik snap verder niet hoe ze die presses uitvoeren op dat ding van techno gym. Je krijgt die barbell toch helemaal niet uit die houders? Je moet met je armen ver naar achter om hem eraf te tillen.. zo'n vertical bench bedoel ik.

BARBELL CURL
6x45
6x50
5x50

DUMBELL FRONT RAISES
10/10x10

BENT OVER CABLE EXTENSIONS (SUPERSETTED)
10x30
10x35
9x37.5

DUMBELL HAMMER CURL (SUPERSETTED)
10x16
8x16
7x16

DUMBELL KICKBACKS
10/10x10

Laatst bewerkt:
Following :)
Krachtige deadlift!

Zit je barbel curl nog steeds te bewonderen. Hoe ****ing groot zijn jouw biceps? xD

Succes verder, gaat zeker goed!

Abbo btw!

Following :)
Krachtige deadlift!

welkom;) en bedankt!

---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 23:31 ----------

Zit je barbel curl nog steeds te bewonderen. Hoe ****ing groot zijn jouw biceps? xD

Succes verder, gaat zeker goed!

Abbo btw!

momenteel 42 cm, zal nog wel een cm verliezen door het cutten.

---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 23:34 ----------

Gisteren rug getraind, training is niet de moeite waard om te posten.
Voelde me grieperig en was snel moe, lichte setjes gedaan die al erg zwaar aanvoelden.
Bij thuiskomst meteen extra gegeten om beter te kunnen herstellen. Vandaag ook lekker gegeten en niet getraind.
Het lijkt erop dat het niet doorzet, toch maar beter mijn groentes gaan eten, merk dat ik anders erg vatbaar ben voor verkoudheid/griep. Morgen staat borst op het schema en wat cardio. Cardio ga ik vanaf nu langzaam toevoegen omdat het nu wat langzamer verloopt kwa vetverlies.

Yup.. ben weer terug. Goed opgeknapt en mijn lesje geleerd (hoop ik)

Training van vandaag ging lekker, begin weer gemotiveerd te raken in het cutten. Iets meer gepakt als anders dus zolang de gewichten omhoog gaan hou ik het kwa cutten makkelijk vol.

BENCHPRESS
5x80
1x90
8x100
6x100
6x100

INCLINE CHEST PRESS
8x80
6x90
5x100

CABLE FLYES
10x40
9x45
7x40

Krijg inmiddels ook wel erg veel zin in bulken, denk dat ik dan heel snel kracht ga pakken. Eindelijk begint het bij borst ergens op te lijken!

Training binnen een half uur afgerond en geen cardio toegevoegd. Zit vandaag laag in kcals, kom niet boven de 2100 uit.

hoor hem dan '' eindelijk begint mijn borst ergens op te lijken'' drukt 8x100kg :P

Kort maar krachtige training!

Is dit die gast van je afbeelding?

Tja, als je iets gedrukt hebt dan lijkt het ineens niets meer.. Nu vind ik 130 kg zwaar, zodra ik hem gedrukt heb ben ik de keer erop niet meer tevreden:p U know that feel..:D

Is inderdaad dat jochie, topgozer is het. Word natuurlijk wel gepushed door zijn vader maar hij vind het ook echt leuk om te doen, zo lijkt het tenminste.

Dat plaatje van Ronnie maar eruit gegooid, vind het maar een mong**l haha.

Eigenlijk rustdagje vandaag maar ik kon het niet laten, morgen verplicht een dagje vrij nemen..

BARBELL CURL
6x45
6x50
5x50

DUMBELL FRONT RAISES

Haha, zie het al voor me, iemand zit voor het eerst te benchen met 50 kilo in de sportschool, kom jij aanlopen ""bijna klaar met je setjes?"
"Ja, wil je ook benchen?"
"Eh nee, curlen"
"Oh, ik zal wel de gewichten eraf halen"
"Nee, dit is prima"
:eek:

:D

Haha, zie het al voor me, iemand zit voor het eerst te benchen met 50 kilo in de sportschool, kom jij aanlopen ""bijna klaar met je setjes?"
"Ja, wil je ook benchen?"
"Eh nee, curlen"
"Oh, ik zal wel de gewichten eraf halen"
"Nee, dit is prima"
:eek:

:D

Ik curl niet in de benchrek :eek: dit doe ik natuurlijk in de squatrek:p

Mooie training weer man lekker kort maar krachtig! Sterke incline chest press man.

zoals als tepel zij, myfitnesspal is echt super heeft alle producten van alle winkels er in staan ( meeste)
Ook een app van.

Sterke training! met goede voeding haal je die 12% wel in 9 weken misschien nog even door cutten naar de 10% geeft je lekkere boost, voor dat je het weet is het al weer winter :P

Nog bedankt voor de app, ik gebruik hem nu al een paar dagen.
rekent die app ook alle vetten en eiwitten bij elkaar op? Kan dat nergens terug vinden, alleen per maaltijd en dan moet je het zelf optellen (wat ook geen ramp is)
Meeste producten kan ik gewoon inscannen en wat die niet scant daarvan kan je wel een gelijkwaardig product terug vinden in de database. Thanks man!

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 20:27 ----------

Geen fijne training vandaag, duizelig en vermoeid.

SQUATTEN
5x80
5x100
5x130
3x140
8x100

LEG EXTENSIONS
12x70
12x70
12x70

LEG CURL
10x70
10x70

SINGLE LEG CURL
12x30
12x35

Kuiten pak ik morgen mee met schouders en armen.

Tog maar getraint! Zolang je squats niet onder de 100kg zitten groeien je benen wel hoor :P

Ja app telr alles op t ook voor mobiel, Moet je eens gaan naar hoofd menu op je app dan daily (today) aan klikken

Als je er niet uit komt Kan ik ff een filmpje maken best makkelijk alleen je moet het maar net weten. Check ook even de computer versie kan je gelijk je daily behoefte in vullen

Zo moet je het standerd totaal veranderen ff paint gemaakt, Paint skils X

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven