- Waardering
- 94
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je was voorheen al ziek een klein groot beest. Netjes!
Misschien de decline is proberen?
Doe maar! Misschien flared out elbows ofzo of niet op je schouderbladen liggen?
die kettingdie traps zij wel huge aan het worden, mooie verhouding
gebruik eens meer powerlifter style op bench press kan misschien het probleem verhelpen
midget power!

Lekkere training man sterke deadlift. En dan zeggen jelly te zijn mijn pr is 85.

tog nog sterke training! Valt mij trouwens op dat veel mensen hier pijn hebben in hun schouders bij bp
Foto van hoe ik er nu bij sta (vandaag gemaakt)
laatste meting was 15% dus denk dat ik nu tussen de 14-15 sta. Ben een midget van 1.68-1.69 en weeg momenteel rond de 80 kg.
Kort maar krachtig! heb je veel last in je quads na trainen?
Vertel me de laatste tijd wel vaker op de deadlift.training van vandaag
CONCENTRATION CURL
8x20
Laatste tijd toch wel paar momentjes gehad dat ik het cutten bijna links wou laten liggen. Wat me helpt is om dan de resultaten van anderen te bekijken, zo was er laatst een foto-topic van iemand die er goed bij stond en een stuk minder drukte als wat ik doe. Motiveert me weer om door te gaan!

Wacht even, dus als ik het goed heb gebruik jij bij concentration curls een dumbell van 20 kilo
Het is al eerder gezegd, maar voor schouders vind ik eigenlijk decline bench heel prettig. Veel gyms hebben geen decline-benches, maar je kan ook een verstelbaar benchbankje naar decline zetten(hoop ik)
Bij mij werkt dat thuis prima, en ik heb 0 problemen met mn schouders.
Zodra ik normaal ga benchen daarentegen...
goeie tip, maar is helaas niet mogelijk in mijn gym.
ik zie dat je ervaring hebt met high bar/low bar squats. Ik doe altijd high bar, verschil is stand van de stang maar wat merk je hiervan bij het squatten?