XXL Nutrition

Becoming a SuperSized Archetype _LOG_

• Topic Starter Topic Starter
nog even vermelden dat ik een nieuwe indeling ga hanteren, word als volgt:

rug
borst
benen
schouders/biceps/triceps

Bij schouders pak ik dan ook alleen de zijkanten, bij borst doe ik nog wat front raises en bij rug wat reverse flyes.

Gewicht vanmorgen was onder de 82 kg, ruim een kilo kwijt dus!

vandaag kwam mijn lifting belt binnen van B&F (betterbodies) wat een klote ding zeg!
zit niet fijn en als je bukt kan je een hand tussen je riem en rug steken, afrader dus.

training van vandaag

SQUATS
7x120 atg
4x130 iets onder parr
10x100 atg

Toch weer flink inkomen met squatten, gelukkig ga ik nu wel flink diep wat ik voorheen nooit deed. Meestal zat ik dan nog vrij ver boven parr. En maar stoer doen met gewicht natuurlijk haha.

DEADLIFT
5x110
10x150
6x160

toch zwaar na squattten, maja, moest deze training even inhalen.

LEG EXTENSION
12x70
10x80
10x80

LEG CURL
12/10 x 60

Weinig slaap gehad vandaag en helemaal brak omdat ik van avonddienst naar ochtenddienst ben gegaan. Heb ik om de week helaas last van. De maandag is het dan meestal t zwaarst. 5-6 uur slaap en om 5 uur opstaan.
Desondanks wel tevreden over mijn training.

Morgen rustdagje, word ook veels te warm.

Geniet van de mooie dagen buffels!

Laatst bewerkt:
Lekkere training! geniet van je rust morgen ;)

Het rustdagje zijn er twee geworden, ook gecheat met 3 flesjes corona. Achja, genieten moeten we gewoon doen met dit weer. Vandaag de training even inhalen: borst/rug.

borst/rug is altijd zo fijn qua pomp :) ga je supersetten of niet?

Nee geen supersetjes. Denk dat ik wat ga bankdrukken en mischien wat flyes erbij.
Vervolgens mijn rugroutine uitvoeren, begin altijd met deadlift en vervolgens kijk ik altijd wat ik ga doen.
Zolang het maar 3-4 oefeningen zijn voor upperback (naast deadlift)

BENCHPRESS

6x100
5x100
8x90
8x80
10x70

Blijf een beetje op plateau merk ik met banken, ben al blij dat ik geen krachtverlies hierop merk aangezien ik dit vaak heb in de cut.

DEADLIFT
3x130
10x160
5x170
3x180

PULLUPS WIDE (handpalmen naar buiten)
7/6/6

PULLUPS SMALL (handpalmen naar binnen)
8/6

REVERSE CABLE FLYES
8x12,5
10x10
10x10

REVERSE DUMBLE FLYES
12/12/12 x 16

Lekker getraind vandaag, binnenkort maar eens een poging doen op de 200 kg deadlift.

Wat voor schema pas jij toe?
Hoe heb je bepaald hoeveel hh per oeffening ed en wanneer verhoog je?

Wat voor schema pas jij toe?
Hoe heb je bepaald hoeveel hh per oeffening ed en wanneer verhoog je?

Ik doe vooral waar ik zin in heb de laatste tijd.
Paar basisoefeningen zoals benchpress, deadlift en squats zitten er altijd in. Dat zijn ook vooral de oefeningen waaraan ik mijn progressie meet.

Afgelopen zaterdag nog een training gehad.
Triceps&Biceps&zijkant schouders.
Training niet echt bijgehouden, maar wel lekker geknald.
Die ochtend na een poepje en plasje nog gewogen. Weegschaal van mij is er niet één van topkwaliteit, gaf twee keer een gewicht aan van 81,5 en twee keer een gewicht van 81 kg. Zal daar dus wel tussen liggen. In ieder geval zakt 't gewicht nog steeds zonder krachtverlies. Die dag ook een flinke reefeed gehad (BBQ) en t nodige alcohol voor de aankomende weken genuttigd. Gisteren ook geen topdag gehad kwa voeding maar daar zit ik niet veel mee. Soms moet je kunnen genieten. Vandaag weer de teugels aantrekken zodat ik volgende week onder de 81 sta.

BENCHPRESS
16x50
8x70
1x90
3x110
5x100
7x90
20x50

SQUATTEN (uiteraard alles min. tot parr)
20x40
5x80
5x120
4x140
7x120

in mijn rust met squatten wat front raises gedaan, dus een supersetje.

DUMBELL FRONT RAISES HAMMER GRIP
10x16
10x20
10x20

LEGRPESS (NIET PLATE LOADED)
15x200
15x200

LEG CURL
10x65
10x70
10x70

ROTARY CALF
20x27,5
16x40
13x50

Tot zover gaat de cut lekker, geen last van energietekort/duizeligheid tijdens trainingen.
Kracht gaat op sommige lifts nog gewoon omhoog, met name de deadlift en de squat. Bench staat op plateau, vind dit prima.
Vetverlies gaat ook lekker, begin het nu wel te merken aan mijn buik. Benieuwd hoe ik er over 2 maanden bij sta!
Aan de andere kant natuurlijk ontzettend zin om te bulken omdat ik meer krachtgains wil maar als ik nu ga bulken dan irriteer ik me alweer snel aan overtollig gewicht. Beter nu wat dieper gaan zodat ik later wat langer kan bulken.

Goed om te horen kan alleen maar beter worden!

Ben benieuwd naar before and after foto

vind je squats/bp best sterk, zeker voor in de cut

met de plate loaded Leg press, hoe zit dat persies is dat gewoon onder 45 graden en dan stappel gewichten tot 200/300kg? voor dropsetjes lijkt mij dat ideaal

Goed om te horen kan alleen maar beter worden!

Ben benieuwd naar before and after foto

vind je squats/bp best sterk, zeker voor in de cut

met de plate loaded Leg press, hoe zit dat persies is dat gewoon onder 45 graden en dan stappel gewichten tot 200/300kg? voor dropsetjes lijkt mij dat ideaal

Thanks, ben ook vrij tevreden op dit moment.

bij plate loaded leg press kan je er schijven op gooien, dus je kan verzwaren hoeveel je wilt. Volgens mij gaat er zo'n 5-600 kg max op. Je drukt de schijven ook van je af. Je zit er ook wat schuin in. Bij die andere leg press kan je alleen maar verzwaren door middel van een pin in een gewichtje te stoppen, dat ding gaat maar max tot 195 kg. Je kan er wel wat blokken opgooien om het te verzwaren maar dat houd al gauw op. Verder druk je jezelf weg en niet de gewichten (stoel die verplaatst zich) Hier zit je er recht in.

Vandaag niet helemaal fit, beetje grieperig en dag ervoor benen getraind waardoor onderrug en hamstrings nog aan het herstellen waren.. maar alsnog wezen deadliften.

DEADLIFT
3x130
5x170
2x180
4x170

BOR
10x50
7x70
6x80

Ging voor geen meter, onderrug hield het niet door het deadliften.

TBAR Excl. stang
6x100
6x100
10x80

REVERSE DUMBELL FLYES SUPERSETTED MET FACE PULLS
12x8
12x8

FACEPULL SUPERSETTED
12x25
12x25

Nog 3 setjes voor buik gedaan, weet niet precies hoe je die oefening doet. Het zijn eigenlijk leg raises waarbij je op een halterbank ligt en een halterstang met gewicht in je handen hebt?

Result: 3x10x60

En nog een plaatje van mijn 170 kg deadlift van gisteren, niet erg bijzonder gewicht maar mijn vriendin wou het persé op de foto zetten

942074_380460765399358_1361571961_n.jpg

Nog steeds grieperig vandaag, beetje duf en een verstopte neus.
Kom 's ochtends ook erg moeilijk uit bed merkte ik de afgelopen week, kan misschien wel met mijn caloriedeficit te maken hebben. Vandaag extra vitamines naar binnen gewerkt, dubbele portie groente en een bakje aardbeien. Moet voorkomen dat ik echt de griep krijg. Anders gaat mn cut naar de klote, altijd als ik ziek ben geweest in de cut vind ik dat ik moet gaan bulken.

Rust+vitamines van gisteren heeft me goed gedaan, ben er stukken beter aan.

Training van vandaag

BENCHPRESS
3x90
6x100 (merkte dat ik er nog een kon uitdrukken, maar het was sowieso eigenlijk de bedoeling om er maar 5 te maken)
5x100
5x100
7x90

Volgende keer verhogen op de benchpress 3x5 systeem weer aanhouden aangezien ik daar zo lekker op ging.

DUMBELL FLYES
9x26
8x26
7x26

Gewicht is per dumbell, beetje verwarrend als ik het gewicht van beide dumbells bij elkaar tel.

DUMBELL SIDE RAISES
10/10/10 x 10

CABLE SIDE RAISES (DROPSET) (SINGLE)
10x5
10x3.25

DB CURL (SEATED)
8x18
6x18
8x18

Wat ging die slecht :S

HAMMER CURL ROPE (LANGZAAM)

10x17,5
10x17,5
10x20

CABLE EXTENSION
6x40
10x45
8x47,5
7x50

CABLE KICKBACK
9/9 x 7,5

Sterke deadlifts! Stang staat al beetje krom, wat is je 1rm momenteel?
Grote triceps trouwens.

3x5 is the way to go, doe het ook bevalt mij ook goed.

Na paar dagen griep lijkt het dat je helft van je massa kwijt bent, en dat in de cut is niet fijn.
Maar een rust dag doet wonderen. keep up the good work

Sterke deadlifts! Stang staat al beetje krom, wat is je 1rm momenteel?
Grote triceps trouwens.

3x5 is the way to go, doe het ook bevalt mij ook goed.

Na paar dagen griep lijkt het dat je helft van je massa kwijt bent, en dat in de cut is niet fijn.
Maar een rust dag doet wonderen. keep up the good work

Griep heeft gelukkig niet doorgezet, dus kan er weer goed tegenaan.
3x5 heeft echt veel impact op borst bij mij, lijkt wel de enige manier om succes te boeken bij benchen.
Mijn record op de deadlift staat nu op 1x190. Binnenkort ga ik de 200 proberen. Toch wel een magisch getal die 200 :p Triceps zijn inderdaad goed aanwezig, wil dan ook dat mijn schouders meer gaan uitsteken want nu zijn het de triceps die het doen.

Merk wel nog steeds dat ik niet mijn bed uit kan komen, slaap gewoon 8-9 uur en het lijkt net alsof ik er 5 heb gehad bij wekken.
Na het opstaan valt het dan wel allemaal weer reuze mee gelukkig. Reefeed morgen zal me goed gaan doen.

Sterk man zeker de 100 en 200 zijn van die doelen die je gewoon moet halen.
hoe laat ga je trouwens naar bed toe?

Morgen hoop koolhydraten naar binnen schuiven :meal:

Terug
Naar boven