AndroidHealthClinic

Becoming a SuperSized Archetype _LOG_

Hoe gaat je cut? Hoe lang al bezig en kwijt etc?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe gaat je cut? Hoe lang al bezig en kwijt etc?

Cut verloopt goed, ben nu zo'n anderhalf maand bezig. Vetpercentage ligt nu tussen de 14-15% ik denk dat het eerst tussen de 17-18% lag. Maak nog steeds krachtgains gelukkig, daardoor valt het cutten ook makkelijker vol te houden. Doel is 12%, ik hoop dat ik hier begin september op sta.
Op de lange termijn is mijn doel 80 kg op 12% hier hoop ik de volgende zomer op te staan.

Tog maar getraint! Zolang je squats niet onder de 100kg zitten groeien je benen wel hoor :P

Ja app telr alles op t ook voor mobiel, Moet je eens gaan naar hoofd menu op je app dan daily (today) aan klikken

Als je er niet uit komt Kan ik ff een filmpje maken best makkelijk alleen je moet het maar net weten. Check ook even de computer versie kan je gelijk je daily behoefte in vullen

Zo moet je het standerd totaal veranderen ff paint gemaakt, Paint skils X

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Thanks! Zie dat hij ze gewoon optelt! karma on ur way brah!

Lekkere been training man mooie squat.
Myfitnesspal is een handige app inderdaad. Wat bedoel je met scannen?

Lekkere been training man mooie squat.
Myfitnesspal is een handige app inderdaad. Wat bedoel je met scannen?

Thanks man, was gister juist een mindere training maar toch wel iets aan spierpijn vandaag.
Je kan barcode's scannen via je telefoon. Dan hoef je het product niet te zoeken in de database of handmatig toe te voegen:) Echt een aanrader ;)

weer niet fit tijdens de training, maar dat heb je als je om 5 uur 's ochtends eruit moet. Lukt me maar niet om te wennen.

STANDING OVERHEAD PRESS SMITH

5x47,5
5x60
4x70
8x50

SIDE RAISES (ARMEN IN HOEK VAN 90 GRADEN)

10/12/10 x 10

CABLE SIDE RAISES (SINGLE)

10x5 /voorlangs
12x3,75 achterlangs

BARBELL CURL
5x25
5x35
5x45
5x50
3x55
meteen erachteraan
15x25

ROTARY CALF (SINGLE)
10x17,5
12x30
16x25

CALVES LEGPRESS
12x190
16x190

Wat voor werk doe je? ik doe je het niet na om zo vroeg in de ochtend te trainen

Toch een lekkere training man voor de vroege ochtend. 5 uur opstaan wend wel als het een regelmaat is.

Wow je calf legpress. Daaaaaaaaaaaaaaamn :P.

Wat voor werk doe je? ik doe je het niet na om zo vroeg in de ochtend te trainen

Ik werk bij een internationale veiling in groente & fruit.
Ik ben daar verantwoordelijk voor oa planning, administratie en verkoop.
Ik train dan ook niet 's ochtends (dan zou het misschien wel wat beter gaan)
maar na het werk rond 17.00 uur.

---------- Post toegevoegd 18 July 2013 om 08:59 ----------

Toch een lekkere training man voor de vroege ochtend. 5 uur opstaan wend wel als het een regelmaat is.

Dat is het probleem ook, de ene week om 6 uur beginnen de andere om 1 uur smiddags. Op tijd naar bed gaat dan ook niet omdat je dan pas laat thuis bent. Gelukkig is dit alleen tijdens de zomerperiodes, in de herfst/winter is het seizoen voorbij waardoor ik wat minder uurtjes draai en eerder mijn nest in kan ploffen.

Al met al toch had de training toch wel een goeie impact gehad, heb nu nog steeds spierpijn in de hamstrings. Gevoelsmatig zat het niet helemaal lekker maar het was voldoende. Train vandaag ook borst ipv rug zodat de hamstrings morgen hersteld zijn.

Cut verloopt goed, ben nu zo'n anderhalf maand bezig. Vetpercentage ligt nu tussen de 14-15% ik denk dat het eerst tussen de 17-18% lag. Maak nog steeds krachtgains gelukkig, daardoor valt het cutten ook makkelijker vol te houden. Doel is 12%, ik hoop dat ik hier begin september op sta.
Op de lange termijn is mijn doel 80 kg op 12% hier hoop ik de volgende zomer op te staan.

Zo te zien hebben wij ongeveer hetzelfde doel dan en ongeveer hetzelfde vet% momenteel ;)
Hoeveel weeg je nu, en wat is je lengte?
Sterke mofo die je bent met die barbell curls! :eek:

Zo te zien hebben wij ongeveer hetzelfde doel dan en ongeveer hetzelfde vet% momenteel ;)
Hoeveel weeg je nu, en wat is je lengte?
Sterke mofo die je bent met die barbell curls! :eek:

Foto van hoe ik er nu bij sta (vandaag gemaakt)
laatste meting was 15% dus denk dat ik nu tussen de 14-15 sta. Ben een midget van 1.68-1.69 en weeg momenteel rond de 80 kg.

20130718_181322.jpg

training van vandaag ging niet erg lekker, mede door de ochtenddienst natuurlijk maar ook door een pijntje in mijn linkerschouderkop (zijkant) had hier recent ook een keer last van, hoop niet dat hier iets mee is.

BENCHPRESS
5x80
2x90
6x100 (hier voelde ik mijn schouder)
5x100 (nog steeds, minder gewicht dan maar)
9x80
6x70 (niet afgemaakt want schouder speelde zelfs met dit gewicht op)

PEC DECK
10x60 (hier geen last)
9x70
6x75

CABLE FLYES DROPSET
15x25
20x20
20x15

Bij flyes was de pijn ook aanwezig, toch eigenwijs doorgezet op licht gewicht omdat ik geen zin had om te switchen.

Volgende keer beter!

Hoe komt het denk je?

Hier de foto's op een rijtje (jaar progressie)

vergelijking jaar trainen.jpg

Je was voorheen al ziek een klein groot beest :P. Netjes!

Misschien de decline is proberen?

Doe maar! Misschien flared out elbows ofzo of niet op je schouderbladen liggen?

Wtf lulhannes die armen. Massieffff

die ketting :P die traps zij wel huge aan het worden, mooie verhouding
gebruik eens meer powerlifter style op bench press kan misschien het probleem verhelpen

midget power!

Brute armen, Gimli zou trots op je zijn:p

Terug
Naar boven