michieln
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 283
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tog maar getraint! Zolang je squats niet onder de 100kg zitten groeien je benen wel hoor![]()
Ja app telr alles op t ook voor mobiel, Moet je eens gaan naar hoofd menu op je app dan daily (today) aan klikken
Als je er niet uit komt Kan ik ff een filmpje maken best makkelijk alleen je moet het maar net weten. Check ook even de computer versie kan je gelijk je daily behoefte in vullen
Zo moet je het standerd totaal veranderen ff paint gemaakt, Paint skils X
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Lekkere been training man mooie squat.
Myfitnesspal is een handige app inderdaad. Wat bedoel je met scannen?
Echt een aanrader 
Wat voor werk doe je? ik doe je het niet na om zo vroeg in de ochtend te trainen
Toch een lekkere training man voor de vroege ochtend. 5 uur opstaan wend wel als het een regelmaat is.
Cut verloopt goed, ben nu zo'n anderhalf maand bezig. Vetpercentage ligt nu tussen de 14-15% ik denk dat het eerst tussen de 17-18% lag. Maak nog steeds krachtgains gelukkig, daardoor valt het cutten ook makkelijker vol te houden. Doel is 12%, ik hoop dat ik hier begin september op sta.
Op de lange termijn is mijn doel 80 kg op 12% hier hoop ik de volgende zomer op te staan.

Zo te zien hebben wij ongeveer hetzelfde doel dan en ongeveer hetzelfde vet% momenteel
Hoeveel weeg je nu, en wat is je lengte?
Sterke mofo die je bent met die barbell curls!![]()