Fitness Seller

Becoming a SuperSized Archetype _LOG_

Sterke deadlifts ! 6x180kg... hoe gaat het met je schouders tijdens deadliften?

Sterke training man! Mooie curls ook

• Topic Starter Topic Starter
Sterke deadlifts ! 6x180kg... hoe gaat het met je schouders tijdens deadliften?

Op naar de 10x180, zal niet zo lang duren. Ik heb verder geen last van de schouders tijdens deadliften, wel flinke spierpijn aan de achterste koppen overgehouden, denk dat het door de rowmachine komt. Die hoe ik er in! Schouder gaat het nu al beter, pijn is bijna weg. Sowieso blijf ik nu een paar weekjes van de benchpress weg

---------- Post toegevoegd 26 July 2013 om 19:18 ----------

Sterke training man! Mooie curls ook

Thanks, was toch zwaar na rug, meestal train ik ze samen met schouders.

---------- Post toegevoegd 26 July 2013 om 19:21 ----------

Decline is ook wat makkelijker/fijner voor mensen met langere armen. Vind zelf decline ook fijner dan de normale flat BP. Heb eigenlijk nooit last van mijn schouders of ellebogen, terwijl soms wel mijn onderarm/pols zeer doet.

Supersized who cares how much weight you do, no one..

Als jij straks uit je cut bent dan woej zie je er picobello uit man. Niet zo druk maken om kracht verlies, dat is toch normaal in de cut.

Daar maak ik mij ook niet druk om, tot nu toe geen kracht verloren, zelfs iets sterker geworden.
Op sommige momenten voel ik me gewoon dun en op sommige momenten heb ik zin om meer te eten, ben dol op eten:rolleyes: Maar dat zijn juist de momenten waarop ik sterk moet zijn, doorzetten nu, ben er bijna:)

Erg lange armen heb ik niet, ben niet zo lang:o:mad:
Ik heb wel een grote . . .

neus

Laatst bewerkt:
INCLINE CHEST PRESS (PLATE LOADED)
10x40
6x60
3x80
5x100
4x120
6x110
7x100
7x100

PEC DECK
10x75
9x80
5x85
3x80 drop
2x75 drop
2x70 drop

CABLE EXTENSIONS
8x27.5
5x32.5
4x40
9x50
5x50
15x40

Lekker getraind, flink duizelig dat wel. Voor de training alleen wat whey en water gehad + j3cked dmaa versie.
dmaa slaat dan wel 2x zo hard aan op een bijna nuchtere maag, hart ging tekeer en flink nerveus.

Voeding kom ik vandaag aan mijn aantallen maar ik ga zometeen een ijssorbet eten met mijn vriendin.
Hoeveel kcals zullen dit zijn? Ik moet ongeveer een 40 minuten heen en 40 minuten terug fietsen op matig tempo, hiermee verbrand ik 300 kcals ofzo? Misschien kan ik ergens anders nog 200 kcals minderen, dan moet het wel goed zitten denk ik.

Laatst bewerkt:
Even foto geschoten vandaag na workout, denk dat ik nu op een procentje of 14 sta? Wegen doe ik tegenwoordig helemaal niet meer, maakt me alleen maar gek. Wat denken jullie..

progressie 26-07-2013.jpg

Beetje onduidelijke foto zie ik, met teveel belichting ook. Zal volgende week een betere schieten als de kleedkamer leeg is.. Komt beetje superdude over als je daar fotos van jezelf aan het schieten bent

Een schatting over je vetpercentage waag ik me niet aan :o
Wel flinke armen man en ziet er aardig droog uit, ik zou wel minder als 14% gokken!

Mooie training man. Foto is lastig om je vet% op te schatten afstand wat te ver ook.
Wel flinke armen in iedergeval

sterke training! Buff man! procent is niet in te schatten op deze foto neem eens foto buiten dan kan ik het aardig goed schatten

sterke training! Buff man! procent is niet in te schatten op deze foto neem eens foto buiten dan kan ik het aardig goed schatten

goed idee! buiten heb je niet zo veel last van de lampen in de kleedkamer.. maar die kleedkamer lampen maken het allemaal wel een stuk mooier vind ik altijd ahha, wat schaduw wel niet kan doen:rolleyes:

---------- Post toegevoegd 27 July 2013 om 00:43 ----------

Heb er maar een reefeed dag van gemaakt, zal weinig verschil maken als ik hem 2 dagen eerder doe, duurt het de volgende keer gewoon 2 dagen langer.

Today's workout

SQUATS (high bar/ atg )
10x50
5x70
3x90
3x100
3x120
2x140

BOX SQUAT

Hierbij halterbankje gebruikt, squat was helaas iets boven par aangezien ik niets lagers kon vinden. Stand van voeten is hetzelfde als bij normale squat, volgende keer ga ik hem wijd pakken. Weet eigenlijk niet waarvoor deze dienen, volgens mij om je sticking point te trainen ofzo? Filmpje op youtube die ik achteraf bekeken had zie ik ze ook echt de kont flink naar achteren drukken, ik heb hem uitgevoerd als normale squats (door het midden proberen te gaan) Was ook even met gewichten zoeken omdat ik het nog nooit had gedaan. Zat ook meer in met deze techniek. Heb verder nog geen tijd gehad om mij hierin te verdiepen, ga morgen op kantoor even surfen. Tips en uitleg zijn natuurlijk welkom :)

4x80
10x100
8x120
8x140
5x160
6x180

Kon makkelijk over de 200 gaan, moet wel iets niet goed doen denk ik? Zal ook wel komen doordat ik gewend ben erg diep te gaan.

Lekker weekje trainen, nu weer weekje ochtenddienst... fml

lekkere squats man. volgens mij is box squat een goed middel om te leren squaten antans is mij is verteld in het begin.

Beetje onduidelijke foto zie ik, met teveel belichting ook. Zal volgende week een betere schieten als de kleedkamer leeg is.. Komt beetje superdude over als je daar fotos van jezelf aan het schieten bent

:roflol:Ik wist niet dat mensen dat echt deden, ff een foto maken terwijl er andere mensen in de kleedkamer zitten.

Alhoewel, er zijn er ook die een heel posingfilmpje maken terwijl er andere mensen in de kleedkamer zijn.:o

Kan je vetpercentage niet goed beoordelen bij de foto, maar je lijkt wel grote abs te hebben.

:roflol:Ik wist niet dat mensen dat echt deden, ff een foto maken terwijl er andere mensen in de kleedkamer zitten.

Alhoewel, er zijn er ook die een heel posingfilmpje maken terwijl er andere mensen in de kleedkamer zijn.:o

Kan je vetpercentage niet goed beoordelen bij de foto, maar je lijkt wel grote abs te hebben.

Je zal je verbazen wat er allemaal gebeurd in de gym.
Betrapte laatst twee ecto's, maar dan ook echt ecto's voor de spiegel abs vergelijken (dun waren ze wel abs waren er niet) Later stonden ze allebei zonder shirt te trainen en te flexen, heb me scheef gelachen.. en dat heb ik ze ook laten merken.

gisteren nog rug getraind, had hem netjes in mijn telefoon gezet maar per ongeluk het berichtje verwijderd.

Deadlift ging wat minder als de vorige keer:

3x180 / 6x170 / 10x150 zoiets.

Na deadlift heb ik de lat machine plate loaded gedaan:

10x70 / 8x100 / 5x110.

Vervolgens wat bent over raises:

12x12

En dezelfde oefening tegen een incline bankje.

12x8
10x8

Nog wat bent over rows gedaan:

12x40
10x60
8x70

Training zit toch nog aardig in mijn hoofd, geen geweldige training ook niet de slechtste. Volgende week weer vpr proberen te zetten op de deadlift (7-8 reps op de 180)

BENCHPRESS
10x50
8x70
5x80
4x90
3x100
5x90
7x80
8x70
9x60
15x50

Erg zwak vandaag op de benchpress, in ieder geval geen last van mijn schouder gehad.

OVERHEAD CABLE EXTENSION
10x20
10x30
7x35

BARBELL CURL
10x15
5x25
10x45
8x50
5x55
7x45

PEC DECK
10x70
10x70
6x70

Ook nog wat mp's gedaan in de smith, maar gewicht was om te schamen. Heb dit gedaan nadat ik borst/triceps had aangepakt dus dit was niet vreemd. Ik voel deze altijd flink in mijn onderrug, ik probeer onder de bar te komen met mijn hoofd maar kan het niet vermijden om toch iets naar achter te leunen omdat ik anders mijn kin raak bij uitdrukken.

Verder ga ik mijn voeding droppen van 2300 kcals naar 2100 kcals, het gaat me nu iets te langzaam, en ben het cutten ook bijna zat.

Besloten om volgend jaar (zodra mijn contract afloopt) aan een homegym te beginnen. Trainen in de gym ben ik gewoon zat, veel gezeur altijd en een fatsoenlijke sportschool kost mij al gauw 40-50 euro. Hiernaast is het ook tijdbesparend. Ik zit te denken aan een powercage, dumbells, chains, en ez-bar. Wil dan ook meer powerlift gericht gaan trainen.
Op zolder heb ik ruimte zat, maar kan dit geen kwaad voor mijn vloer? Moet er wel iets van rubber ofzo overheen gaan leggen, maar dat verzin ik dan wel.

Als je de ruimte hebt, super vet! Ik heb geen zolder en mijn garage staat vol xD. Had ook liever een home gym gewild.

Waar erger je je dan aan of hebt je problemen mee?

Als je de ruimte hebt, super vet! Ik heb geen zolder en mijn garage staat vol xD. Had ook liever een home gym gewild.

Waar erger je je dan aan of hebt je problemen mee?

Ik wil ongeveer zo'n 2000 euro investeren in trainingapparatuur, denk dat ik hier tweedehands wel een heel eind mee kom. Mijn zolder moest nog worden opgeknapt en aangezien ik hier geen andere bestemmingsplan voor kan verzinnen lijkt me dit ideaal. Ik erger me aan de instructeurs, het personeel, leden en de muziek etc. etc. Verder kan ik daar bijv ook geen floorpresses doen ofzo.
En ik ben ook gewoon veel tijd kwijt, spullen pakken, reistijd, aankleden.. en veel minder afleiding natuurlijk!

Ah oke! Succes man, wel duur allemaal. Maar voor jou geen probleem denk ik, als werknemer.

Personeel is hier ook pauper, instructeurs alleen bij spinning en leden.. tja wel lachwekkend soms maar van die kampers kan ik me ook aan ergeren. Get in en get out zeg ik altijd. Ben ook wel blij als ik weer weg ben xD.

Reistijd enz zijn inderdaad ook dingen waar ik me aan erger. Als ik om 15:30 ga ben ik meestal pas om 18:00 thuis ofzo xD. Focus heb ik denk ik wel meer in de gym dan thuis.

Terug
Naar boven