Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterke deadlifts ! 6x180kg... hoe gaat het met je schouders tijdens deadliften?
Decline is ook wat makkelijker/fijner voor mensen met langere armen. Vind zelf decline ook fijner dan de normale flat BP. Heb eigenlijk nooit last van mijn schouders of ellebogen, terwijl soms wel mijn onderarm/pols zeer doet.
Supersized who cares how much weight you do, no one..
Als jij straks uit je cut bent dan woej zie je er picobello uit man. Niet zo druk maken om kracht verlies, dat is toch normaal in de cut.
Maar dat zijn juist de momenten waarop ik sterk moet zijn, doorzetten nu, ben er bijna

sterke training! Buff man! procent is niet in te schatten op deze foto neem eens foto buiten dan kan ik het aardig goed schatten

Beetje onduidelijke foto zie ik, met teveel belichting ook. Zal volgende week een betere schieten als de kleedkamer leeg is.. Komt beetje superdude over als je daar fotos van jezelf aan het schieten bent
Ik wist niet dat mensen dat echt deden, ff een foto maken terwijl er andere mensen in de kleedkamer zitten.
Ik wist niet dat mensen dat echt deden, ff een foto maken terwijl er andere mensen in de kleedkamer zitten.
Alhoewel, er zijn er ook die een heel posingfilmpje maken terwijl er andere mensen in de kleedkamer zijn.
Kan je vetpercentage niet goed beoordelen bij de foto, maar je lijkt wel grote abs te hebben.
Als je de ruimte hebt, super vet! Ik heb geen zolder en mijn garage staat vol xD. Had ook liever een home gym gewild.
Waar erger je je dan aan of hebt je problemen mee?