Fitness Seller

Becoming a SuperSized Archetype _LOG_

jammer van bench press ach ja... niet elke training hoeft perfect tezijn

Ik betaal me ook blauw aan sportschool 43 euro per maand.. ( onbeperkt maar tog..)

Heb ook wel ruimte naast het huis 50m vierkante meter alleen wordt nu verbouwt tot iets anders....

Als je home gym heb kom ik keertje buurten :P

• Topic Starter Topic Starter
Ah oke! Succes man, wel duur allemaal. Maar voor jou geen probleem denk ik, als werknemer.

Personeel is hier ook pauper, instructeurs alleen bij spinning en leden.. tja wel lachwekkend soms maar van die kampers kan ik me ook aan ergeren. Get in en get out zeg ik altijd. Ben ook wel blij als ik weer weg ben xD.

Reistijd enz zijn inderdaad ook dingen waar ik me aan erger. Als ik om 15:30 ga ben ik meestal pas om 18:00 thuis ofzo xD. Focus heb ik denk ik wel meer in de gym dan thuis.

Ik denk dat ik thuis wat meer focus heb, word niet afgeleid door andere leden en ik kan harde muziek draaien naar eigen smaak. Is voor iedereen natuurlijk anders.

Kost ook wat inderdaad, maar dat haal ik er vrij snel uit.
Ik betaal nu maar 20 euro per maand omdat ik van sportschool ben geswitced (een gekozen die dichterbij was) maar het bevalt me echt niet. Andere sportschool waar ik eerst zat beviel me prima, maar die zit te ver van huis en kost 43 euro per 4 weken. Dus dat is 14x43= 602 euro op jaarbasis.
Tel hierbij aan brandstof zo'n 6 km per keer bij op, dus zo'n 1600 km op jaarbasis. In de stad rij ik 1 op 10 ongeveer, dus 160 liter aan benzine x1,75 = 280 euro, bijelkaar opgeteld is dit ongeveer 900 euro samen! En dat is alleen voor mij dan, de abbonementskosten van mijn vriendin zijn er dan niet bij opgeteld.

---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 08:43 ----------

jammer van bench press ach ja... niet elke training hoeft perfect tezijn

Ik betaal me ook blauw aan sportschool 43 euro per maand.. ( onbeperkt maar tog..)

Heb ook wel ruimte naast het huis 50m vierkante meter alleen wordt nu verbouwt tot iets anders....

Als je home gym heb kom ik keertje buurten :P

Hoop volgende week weer wat meer reps te maken op de 100 kg, zal wel goed komen.

Duurt nog wel even maar je bent welkom ;)

toch geen slechte training man. volgende training knal je weer op je bp.

homegym is een mooie inverstering man. enige nadeel vind ik dat je dan alleen bent en geen spotter hebt wanneer nodig.

toch geen slechte training man. volgende training knal je weer op je bp.

homegym is een mooie inverstering man. enige nadeel vind ik dat je dan alleen bent en geen spotter hebt wanneer nodig.

Ja ik zie het nu al helemaal voor mij, grote spiegel tegen de muur, boxen ophangen, misschien wat motivatie spreuken tegen de muur en wat vrouwelijk schoon om mijn test op te krikken :)

Mijn vriendin kan mij spotten, we wonen samen ;)

dit helpt je test te verhogen:D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

dit helpt je test te verhogen:D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

haha, dan zijn het niet meer alleen de gewichten die omhoog gaan ;)

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 20:39 ----------

Voor de jongens die dit weekend zin in een filmpje hebben:

[Link niet meer beschikbaar]

niet meer van toepassing

Laatst bewerkt:
Ben momenteel een weekje aan het deloaden, woensdag begin ik weer met trainen.

Ik ga op trainingsdagen 3000 kcals eten en op rustdagen 2500 kcals. Onderhoud zal tussen de 2700-2800 liggen.
Afgelopen week merkte ik minder volume in mijn borst en dat de trainingen toch stiekem wat minder werden. Vetpercentage is prima om op te bouwen, het liefst wil ik er nog ietsjes vanaf werken. Ik heb nog nooit via recomp gegeten en wil het een kans gaan geven de aankomende tijd, vooral omdat ik over een paar weken op vakantie ga en niet wil stijgen in vet maar wel iets meer volume wil hebben.

Trainingschema ga ik ook omgooien, ik ga nu trainen via lb/ub principe:

LB

squatten
deadlift
leg extensions
leg curl
calves
leg raises
cable crunches

UB

benchpress
pec deck
pull ups
row machine
bent over dumbell raises
dumbell side raises
barbell curl
dumbell skullcrushes

Trainingen gaan lang en zwaar worden, misschien wel wat te veel oefeningen. Hiernaast ook wat meer rustdagen aangezien ik 4x per week ga trainen. Op- of aanmerkingen zijn natuurlijk welkom!

best wel wat volume ja vooral op ub. mischien uitsplitsen naar ub1 en ub2 zodat je de eene training voorkant schouders pakt andere training zijkant achterkant. zo kan je dan ook je traps op een training meenemen.

best wel wat volume ja vooral op ub. mischien uitsplitsen naar ub1 en ub2 zodat je de eene training voorkant schouders pakt andere training zijkant achterkant. zo kan je dan ook je traps op een training meenemen.

die hoeven niet geisoleerd te worden, krijgen al genoeg prikkels door bankdrukken en deadliften etc.
maar bedankt voor het meedenken!

Toch mijn ub iets ingekort/aangepast:

benchpress
lat machine
row machine
dumbell side raises
barbell curl
dumbell skullcrushes

Vanavond even mee beginnen

Net fysiek kerel, sterke presses ook!

Net fysiek kerel, sterke presses ook!

thanks!

---------- Post toegevoegd 7 August 2013 om 02:25 ----------

Na een weekje 'deloaden' of wat eigenlijk de bedoeling was vandaag weer gaan trainen.
Veel kracht ingeleverd helaas, te weinig gegeten en eenmalig flink doorgezakt (festival).
Scheelde gvd 10 kg op de benchpress :S Mijn lesje wel geleerd, nu even goed gaan trainen, geen drankjes meer en mijn kracht snel terug winnen. Baal als een stekker.

BENCHPRESS
7x90
6x90
4x90
7x80
10x75

Fuuuaarrkkk wat ging dat slecht zeg.. van 8x100 naar 7x90 in 1 week tijd :O

ROW MACHINE (PLATES)
10x80
8x100
6x120

Bij rug viel het gelukkig wel mee, krachtverlies merk ik altijd het eerst bij borst.

LAT MACHINE (PLATES)
8x100
5x100
9x80

BARBELL CURL
10x45
6x50
7x45

DUMBELL SKULLCRUSHES
10x14
4x18
9x14

DUMBELL SIDE RAISES
10x8
12x8
11x8

Voelde niet helemaal lekker aan, gewicht laag gehouden.

Training binnen een uurtje afgewerkt, prima te doen dus.

Laatst bewerkt:
Kan gebeuren man, had er zelf ook last van, erger dan 10kg verschil zelfs ;)
Blame it on the summer!
Barbell curls nog steeds net zo gruwelijk als altijd zo te zien

Know that feel, benchen gaat bij mij ook altijd triest.

Kan gebeuren man, had er zelf ook last van, erger dan 10kg verschil zelfs ;)
Blame it on the summer!
Barbell curls nog steeds net zo gruwelijk als altijd zo te zien

Ook die waren ietsje minder, maar viel gelukkig nog mee.
Voel me nu wel stukken beter nu ik weer spierpijn heb :D
Zomer heeft er niet veel mee te maken, meer ondergedoseerd eten, alcohol en niet trainen.

---------- Post toegevoegd 7 August 2013 om 14:23 ----------

Know that feel, benchen gaat bij mij ook altijd triest.

Gaat het langzaamste omhoog, het snelste omlaag... altijd vervelend om te zien hoe anderen mij inmaken op de bench terwijl ik met andere lifts stukken hoger zit.

BOX SQUATS
10x90
9x130
5x170
7x190
12x170

DEADLIFT
6x90
1x130
1x150
7x170 mehh
10x150

LEG EXTENSIONS
10x80
12x80

LEG CURL
15x60
11x70

BENCH LEG RAISES of zoiets
12x50
7x70

DRAGON FLAGS
5 reps slow negatives pfff die zijn zwaar!

BENCHPRESS
10x40
10x50
5x70
8x90
6x90
6x90
5x80
7x70

mehh, duurt wel weer ff een maandje voordat ik mijn kracht terug heb, vervolgens 10 dagen op vakantie en ik ben weer terug bij af. Achja, rest van het jaar geen onderbrekingen meer hoop ik!

LAT MACHINE PLATE LOADED
10x60
8x80
8x100

BENT OVER DUMBELL RAISES
12x8
10x10
11x12

DUMBELL SIDE RAISES
3x12x8

BARBELL CURL
6x30