AndroidHealthClinic

Becoming a SuperSized Archetype _LOG_

• Topic Starter Topic Starter

Ja echt zonde, zat nog met mijn beginnergains en heb de boel toen flink plat gelegd. Uiteindelijk hield het mijn gains alleen maar tegen.. Gelukkig herstelde ik vrij snel. Twee maandjes erna begon ik weer aan te komen. Kan nog herinneren dat ik op een moment tijdens de kuur lichter woog als voor de kuur.. :o
Flinke puisten toen die tijd, altijd een sjaal aan op het werk want heel mijn nek zat onder. Op mijn rug nog littekens ervan staan. Nooit meer op die manier!

Trek hiermee altijd wel de aandacht terwijl het gewicht niet bijzonder hoog ligt, word amper een deadlift gedaan in deze gym.

Heb ik al op 80kg deadlift. Word er ineens flink om gekeken als je steeds gewichten erop blijft gooien :P. Gister 2 n*gers zien deadliften na 6 maanden daar getrained te hebben. De eerste 2 die ik heb zien deadliften xD. Squats deden ze dan weer fout qua voetpositie xD.

Heb ik al op 80kg deadlift. Word er ineens flink om gekeken als je steeds gewichten erop blijft gooien :P. Gister 2 n*gers zien deadliften na 6 maanden daar getrained te hebben. De eerste 2 die ik heb zien deadliften xD. Squats deden ze dan weer fout qua voetpositie xD.

wat deden ze dan fout, verschillende posities zijn best mogelijk

Voeten haast naast elkaar (minder dan schouder breedte) is in mijn ogen nooit een goed idee denk ik.

de meesten weten niet eens wat een deadlift is volgens mij:p

---------- Post toegevoegd 16 August 2013 om 23:50 ----------

Voeten haast naast elkaar (minder dan schouder breedte) is in mijn ogen nooit een goed idee denk ik.

Lijkt me ook geen prettige stand, kan je ook niet fatsoenlijk doorzakken

---------- Post toegevoegd 16 August 2013 om 23:57 ----------

BENCHPRESS
10x50
5x70
5x80
1x90
4x102,5
5x100 bijna fail op laatste rep.. gelukkig geen roll of shame
5x95
6x90
8x80

LAT MACHINE PLATES (wide grip)
10x60
6x80
8x100
6x110

ROW MACHINE PLATES
10x90
8x100
6x110

DUMBELL CURL
9x20
7x20
6x20

DUMBELL SKULLCRUSHES
10x14
8x18
8x18

SIDE RAISES
8x10
12x10
10x10

Geen verkeerde training, borst kruipt langzaam omhoog. Denk dat ik weer volledig op oude krachten ben zodra ik weer op vakantie ga. Baal er wel van dat natty gainen zo ontzettend langzaam gaat.

Lekkere benchpress :D

Je dumbbell skull crushers damn xD. Echt netjes man.

Mooie training weer man. Sterke bench weer. Je had toch wel 2 oefeningen staan voor borst op je schema?

Zou toch even netjes wachten met kuren tot je alles zeker weet lijkt me voor ook pretiger:D

Thanks, nog niet op mn top maar hij kruipt op!

---------- Post toegevoegd 17 August 2013 om 13:08 ----------

Je dumbbell skull crushers damn xD. Echt netjes man.

Thanks bra!

---------- Post toegevoegd 17 August 2013 om 13:10 ----------

Mooie training weer man. Sterke bench weer. Je had toch wel 2 oefeningen staan voor borst op je schema?

Zou toch even netjes wachten met kuren tot je alles zeker weet lijkt me voor ook pretiger:D

Nee alleen benchen, hou er spierpijn aan over dus het zal voldoende zijn.
Wachten doe ik sowieso ;) Niet alles draait om trainen :D

Natty gainen schiet inderdaad niet op, dat heb ik ook aan den lijve ondervonden. De eerste 3 jaar gain je het meest, daarna wordt het buffelen voor elke gram extra spiermassa. Desalniettemin ben ik nog steeds natty en probeer er maar het beste van te maken.

Goed om te lezen dat de trainingen weer beter gaan.

Natty gainen schiet inderdaad niet op, dat heb ik ook aan den lijve ondervonden. De eerste 3 jaar gain je het meest, daarna wordt het buffelen voor elke gram extra spiermassa. Desalniettemin ben ik nog steeds natty en probeer er maar het beste van te maken.

Goed om te lezen dat de trainingen weer beter gaan.

Ik denk dat ik natty niet kan komen waar ik wil komen, vandaar mijn keuze voor AAS in de toekomst.
En natuurlijk is het heerlijk om makkelijk massa en kracht te pakken, iets waar ik wel naar verlang:cool:

---------- Post toegevoegd 18 August 2013 om 20:59 ----------

DEADLIFT
10x50
3x90
1x130
1x150
1x170
5x180

SQUATTEN
10x50
10x80
12x80
12x80
18x60

Weinig tijd vandaag, squatten dus wat lichter gedaan + meer reps en amper rust tussen de setjes. Pff.. is toch zwaar zo!

Qua kracht kan je sowieso nog massa's kilo's pakken als "natty", misschien eens naar wat meer geavanceerde trainingsprogramma's kijken. Weet niet precies wat je doelen zijn, maar is zonde om de "easy way out" te pakken imo.

Lekkere training man kort maar zeker krachtig!

Qua kracht kan je sowieso nog massa's kilo's pakken als "natty", misschien eens naar wat meer geavanceerde trainingsprogramma's kijken. Weet niet precies wat je doelen zijn, maar is zonde om de "easy way out" te pakken imo.

Daar ben ik ook van overtuigd, maar ik wil gewoon een pak meer massa gaan pakken.
Ik heb altijd bb-gericht getraind maar de laatste tijd neig ik steeds meer naar pl toe. Vind de compounds gewoon heerlijk om te doen en merk dat ik er vrij goed op ga. Voor nu ligt de prioriteit alsnog bij massa, omdat ik nog niet tevreden ben over mijn fysiek. Switchen naar PL is een optie die ik wel open hou, maar dan moet sowieso mijn homegym af zijn. Hier in de buurt zit helaas geen gym waar dit mogelijk is. Denk aan oly's, floorpresses, boardpresses, chains etc.
Welke schema's kan je mij dan aanraden, iets van Wendler of Madcow?

---------- Post toegevoegd 19 August 2013 om 15:35 ----------

Lekkere training man kort maar zeker krachtig!

Lijkt niet veel het gewicht op de squat maar was alsnog flink afgemat. Merkte ook dat het zwaar werd op de longen (roker) conditie is ruk bij mij.

BENCHPRESS
10x50
5x70
5x80
3x90
5x100
5x100
5x100
5x90 dropset
5x80 dropset
5x70 dropset
6x60 dropset

had de dropsetjes liever wat zwaarder willen gaan en wat minder reps maar geen spotten te vinden in de gym.. srs.

LAT MACHINE PLATE LOADED
12x50
10x70
5x90
6x110
10x100

LAT MACHINE CABLE (TRIANGLE GRIP)
5x80
3x70 dropset
3x60 dropset

BENT OVER DUMBELL RAISES
12x10
8x12
8x14

BARBELL CURL
5x45
5x50
5x55
5x50
5x45

Toch maar weer barbell, vind het net wat effectiever een fijner om te doen. Polsen geen last van gehad vandaag.

BARBELL SKULLCRUSHES
8x45
5x45

De bench gaat lekker man.
En die bb curl xd

Mooie training man, sterke bench ook weer. Alleen je db bor is normaal wel hoger toch?

Daar ben ik ook van overtuigd, maar ik wil gewoon een pak meer massa gaan pakken.
Ik heb altijd bb-gericht getraind maar de laatste tijd neig ik steeds meer naar pl toe. Vind de compounds gewoon heerlijk om te doen en merk dat ik er vrij goed op ga. Voor nu ligt de prioriteit alsnog bij massa, omdat ik nog niet tevreden ben over mijn fysiek. Switchen naar PL is een optie die ik wel open hou, maar dan moet sowieso mijn homegym af zijn. Hier in de buurt zit helaas geen gym waar dit mogelijk is. Denk aan oly's, floorpresses, boardpresses, chains etc.
Welke schema's kan je mij dan aanraden, iets van Wendler of Madcow?

Boards kan je zelf maken en meenemen naar je gym, deed ik ook altijd ;)
Niet dat dat nou het meest essentiele onderdeel is voor een pl'er... cage/rack, halter, bench en gewichten kan je al een heel eind mee komen natuurlijk.
Ben zelf niet zo van de voorgekauwde schema's, maak ze altijd zelf. Wendler is prima voor veel mensen, Madcow weet ik te weinig van.

Waarom in 2 weken opnieuw beginnen?

Terug
Naar boven