Fitness Seller

Becoming a SuperSized Archetype _LOG_

• Topic Starter Topic Starter
Afgelopen dagen flink ziek geweest, zit me niet mee de laatste tijd.
Zondag weer trainen, hopen dat de schade een beetje meevalt.

Miste je berichtjes al!

Veel beterschap G!

Das minder man beterschap en hopen op een mooie training morgen

Woensdag 5x moeten braken, max 200 kcals kunnen eten die dag. Donderdag ongeveer zo'n 1000 kcals gegeten en vrijdag 2000 kcals. Vandaag kan ik weer normaal eten gelukkig, flink volproppen en wellicht valt het wel mee met drie dagen..

Wel weer een fatsoenlijke trainingsmaatje va maandag, A-atleet die aantal jaar geleden ook kampioen junioren is geweest is Nederland.

Eerste training na 5 keer braken, anderhalf uur durende diarree sessie en weinig kcals.
Het viel op zich wel mee, wel kracht ingeleverd maar ik had erger verwacht.

BENCHPRESS
15x40
5x60
5x70
7x90
8x90
7x90
8x80

PEC DECK
10x75
7x80
8x75

LAT MACHINE PLATES
10x60
8x80
10x100
7x110

BARBELL CURL
7x25
5x35
8x45
5x50
5x55
8x45

BENT OVER RAISES
10x10
9x12
10x12
10x12

SIDE RAISES
3x12x8

FRONT RAISES
8x8
10x8

DB SKULLCRUSHES
7x12
5x14
10x18
5x20

Zin in de training van morgen, kast van een kerel waarmee ik ga trainen. Word wel lastig bijbenen aangezien hij 300+ squat :P

Verder nog anderhalf week tot aan mijn vakantie, bij terugkomst meteen roa bestellen en na maandje roa gaat de eerste inject er in. Ik ga hier geen kuurlog voor openen maar blijf wel compleet eerlijk over in mijn huidige log.
Het word een combi van test/tren/mast. Met tren rustig beginnen en naar gevoel verhogen. Bijwerkingen etc zal ik hier gewoon gaan posten.

Goeie training weer man. Goed dat je opent bent over je aankomende kuur. Ben benieuwd wat het je gaat brengen. Succes met je nieuwe trainings partner ga je zo te horen ook nog flink van kunnen leren.:thumbup:

Vraagje, neem je roa tijdens de kuur of alleen een maandje ervoor ?

Vraagje, neem je roa tijdens de kuur of alleen een maandje ervoor ?

Eerst een maandje roa, en dan laat ik het ook tijdens kuur meelopen.
Vaak worden de verschijnselen door roa de eerste paar weken erger, dus daarom dat ik nog een maandje wacht met kuren, ook om te kijken wat het precies met me doet.

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 07:18 ----------

Goeie training weer man. Goed dat je opent bent over je aankomende kuur. Ben benieuwd wat het je gaat brengen. Succes met je nieuwe trainings partner ga je zo te horen ook nog flink van kunnen leren.:thumbup:

Thanks! Ik hoop op wat daling van bf en stijging van vvm. Moet wel gaan lukken ;)

OK, ik reageerde zelf best heftig op de bijwerkingen van roa maar dat is bij iedereen anders natuurlijk.
Niet bang dat het een zware belasting word voor je lichaam omdat het toch een zware antibiotica is ?.

OK, ik reageerde zelf best heftig op de bijwerkingen van roa maar dat is bij iedereen anders natuurlijk.
Niet bang dat het een zware belasting word voor je lichaam omdat het toch een zware antibiotica is ?.

het zal niet gezond zijn, maar wel noodzakelijk.
welke bijwerkingen had je verder?

Eerste 2 weken letterlijk ziek op de bank gelegen.
Voornamelijk kort ademig had ik het meest last van, nadat een keer de dosis werd verhoogd werd het zo erg dat ik na 100meter fietsen al buiten adem was.
Na de antibiotica kuur ook aantal maanden nog steeds last van gehad tot het uiteindelijk verdween.

Had wel de pech dat ik juist heftig reageerde op 1 van de zelden bijwerkingen.

Hoezo acht je roa noodzakelijk tijdens kuur als ik vragen mag ?

Eerste 2 weken letterlijk ziek op de bank gelegen.
Voornamelijk kort ademig had ik het meest last van, nadat een keer de dosis werd verhoogd werd het zo erg dat ik na 100meter fietsen al buiten adem was.
Na de antibiotica kuur ook aantal maanden nog steeds last van gehad tot het uiteindelijk verdween.

Had wel de pech dat ik juist heftig reageerde op 1 van de zelden bijwerkingen.

Hoezo acht je roa noodzakelijk tijdens kuur als ik vragen mag ?

dat is wel extreem ja!
roa ga ik nemen omdat ik niet helemaal onder de puisten wil zitten, moet toch wel voor de dag kunnen komen. Hiernaast blijf je de littekens je hele leven bij je dragen.. dan liever wat roa op lage dosis naast mijn kuur.

Training van vandaag, pff wat een training was dat. Trainingsmaatje heeft me tot het uiterste gepushed.. met zijn tweetjes trainen heeft echt voordelen, al helemaal als je bij elke rep mietje in je oor geschreeuwd krijgt hehe.

LEG PRESS PLATE LOADED
12x80
10x120
10x200
10x240
10x280
10x320
7x360
10x320

SQUATTEN
10x80
5x120
8x100

Kikkeren in de smith
8x60 pff dit is zwaar

LEG EXTENSIONS
3x12x65

LEG CURL
3x12x55

HAMSTRINGS IN DE LEG EXTENSIONS
3x12x15

Geen calves gedaan, flinke kramp in mijn kuiten gekregen en aanhoudende pijn.

20 minuutjes cardio lichte intensiteit eraan geplakt voor doorbloeding.

Word morgen niet lopen maar kruipen.

Laatst bewerkt:
Damn, lijkt me idd wel relaxt als je zo aangemoedigd word.

Wat is kikkeren in de smith ?.

ondanks je moest overgeven toch nog sterke training!

Kikkeren in de smith zie het al helemaal voor me :P

Goed dat je open bent over het gebruik van aas, Is dit je eerste keer of heb je het vroeger ook al een keer gebruikt?

Succes man en sterkte bij je volgende trainingen.

Terug
Naar boven