Fitness Seller

Becoming a SuperSized Archetype _LOG_

Geniet van je vakantie! ;)
Mag wel na die trainings hehe

Damn, 380 kilo en ik dacht dat 160kilo heen en weer slepen al genoeg was :P

haha ja ik zag het ook XD

• Topic Starter Topic Starter
Die lat machine, wat is dat voor apparaat?
En ik zie dat de cable rows bij jou ook een stuk lager zijn, hoe komt dat?.

Lat machine : cable, lange stang pak ik altijd wijd en smal met triangle.
Cable rows zijn idd wat lager, denk dat het met de beweging te maken heeft. Ben nooit goed in die oefening. Met plates daarintegen gaat het wel altijd lekker. Bij barbell curl en dumbell curl merk ik dat verschil ook altijd.

Sterke rug training man mooie afsluiting.

Geniet van je vakantie:thumbup:

ff vraagje hoeveel weeg jij ook alweer en wat is je vetpercentage?

Lat machine : cable, lange stang pak ik altijd wijd en smal met triangle.
Cable rows zijn idd wat lager, denk dat het met de beweging te maken heeft. Ben nooit goed in die oefening. Met plates daarintegen gaat het wel altijd lekker. Bij barbell curl en dumbell curl merk ik dat verschil ook altijd.

Ahh latpully :p
En ik heb precies hetzelfde, met cable rows lukt het gewoon niet(of moet heel erg mee bewegen) en de seated row gaat heerlijk.

Ahh latpully :p
En ik heb precies hetzelfde, met cable rows lukt het gewoon niet(of moet heel erg mee bewegen) en de seated row gaat heerlijk.

precies, het kabel werk zit vaak stukken lager als het platen werk.

---------- Post toegevoegd 23 September 2013 om 10:03 ----------

Weer terug van vakantie, veel ingeleverd door het niet trainen en bijna elke dag drinken. Achja, hoort erbij.

Trainingen posten begin ik over een maandje weer mee, zullen nu niet zo heel bijzonder zijn.

Begin nu met een maandje cutten, en vervolgens kuur met test/deca/dianabol erin. Test op 300mg en deca op 600. Eerste vier weken kicken met dianabol. Hoop dat de roa ook wat gaat doen voor me!

Laatst bewerkt:
Nog even een plaatje van hoe ik er op dag 1 van mijn vakantie bij stond

Bijlagen

Kracht valt nu nog flink tegen na vakantie, beetje een indicatie van de grote lifts

incline chest press (machine plate loaded)
8x90
10x100
5x110

deadlift
5x130
5x150
10x150

Squatten/legpress nog niet gedaan. Achja, voor je het weet ben ik weer op niveau.. tot volgend jaar weer lekker knallen zolang ik niet ziek word :D

Gear word trouwens vrijdag besteld, roa ga ik vandaag nog even snel bestellen. Geen idee welke dosering ik moet pakken, denk dat ik 20 mg aanhoudt. Laat het direct langs mijn kuur lopen, geen zin om nog een aantal weekjes te wachten ;)

Haha die sokken en die broek op de knieën. Kan echt niet!! :P t*ring buffe triceps G dat.

Succes met je opbouw man! Moet wel goed komen :)

Hoe gaat het eigenlijk met de gedachte om te kuren?

Haha die sokken en die broek op de knieën. Kan echt niet!! :P t*ring buffe triceps G dat.

Succes met je opbouw man! Moet wel goed komen :)

Hoe gaat het eigenlijk met de gedachte om te kuren?

Who gives a shit, heb je gezien hoe de plaatselijke bevolking er daar bij loopt :p
(schone)kleding is daar al heel wat, helaas..
Wist niet dat de modepolitie hier ook actief was, had ze eerder bij de libelle ofzo verwacht :P

Stond er daar wel goed bij vind ik zelf, helaas wat gekrompen door de vakantie. Hoort erbij.

Wat bedoel je met de gedachte aan kuren?

Laatst bewerkt:
Nog steeds in. ;)

Nja je zat te denken om te gaan kuren toch? Of dat nog steeds in je zit?

Nja je zat te denken om te gaan kuren toch? Of dat nog steeds in je zit?

Klopt, paar posts geleden zei ik dat aankomende vrijdag de bestelling word verzonden.
Zal volgende week wel binnenkomen.

Ik ga nu zetten:

week 1-4 dianabol
week 1-14 300 mg test-e
week 1-12 600 mg deca
week 16-20 nolva

Waarschijnlijk zet ik de test in week 13+14 een stuk hoger, Ligt eraan wat er nog in het vialtje zit als ik de 12 weken heb gehad.
Misschien dat ik wel ga bridgen, en vervolgens ga cutten op test/tren..
Maar voor nu ziet het er zo uit!

Ik wou gisteren Roa bestellen maar kon alleen met creditcard betalen, en ja, die heb ik dus niet..
Heb nu een shitload aan vitB5 besteld, in de hoop dat dit wat gaat bijdragen. Ik ga dit combineren met differin gel.

Laatst bewerkt:
wat een triceps! Wat meten die armen 45 cm? kreeg je veel opmerkingen over je fysiek?

sterke deadlifts waarom begin je met lage reps en eindig je max hoog?

heb het ook altijd.. eerste 2 dagen van je vakantie zie je nog buff uit en laatste dagen lijkt net of je de helft kwijd bent
vitamine b5 wat doet dat persies?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven