Fitness Seller

Becoming a SuperSized Archetype _LOG_

• Topic Starter Topic Starter
Dat zijn idd de waarden voor gekookte rijst, als je droge rijst 100g neemt heb je toch als 350 kcal of ergens in die buurt te pakken.

Thanks, vond het al rete veel voor zo weinig calorieen. Waarom berekenen ze de waardes voor gekookte rijst, je koopt het toch ongekookt.. fukking c1000.

---------- Post toegevoegd 16 October 2013 om 15:58 ----------

Haha dan heb je flink zitten bunkeren om dat weg te eten :p

Klopt, iets meer kcals gegeten dan nodig was.. achja.

---------- Post toegevoegd 16 October 2013 om 16:00 ----------

Mooie trainingen! En een massief fysiek als ik je avatar beoordeel, heb je ook bepaalde ambities?

Thanks!

geen ambities, gewoon werken aan een fysiek waar ik tevreden mee kan zijn.

Sterke deadlifts! Hoop dat je weinig last van acne gaat krijgen,

Misschien een vraag die je misschien niet wilt Beantwoorden, Maar hoeveel ben je op maand basis kwijt aan AAS? Ongeveer?.

Ja raar dat ze gekookte rijst opschrijven als waarde, Dit getal verschild namelijk altijd

Mijn huid ziet er nu beter uit als ooit, b5 is echt een aanrader.
Had verwacht op dianabol toch wel flink acne te pakken, op zijn minst een paar puisten erbij.
Af en toe voel ik wel wat bultjes die door willen zetten, maar dan smeer ik er snel differin gel op zodat dit de onsteking tegengaat. Lijkt allemaal super te werken!
Maar ik juig nog niet te vroeg, testosteron was vorige keer de boosdoener.. word nog vervolgd :(

Ik wil je die vraag wel beantwoorden, ben er vrij open in. Prijzen mogen alleen niet besproken worden. Stuur wel ff een pm.

training van vandaag

SQUATS
8x80
8x100
8x120
8x110
8x100

LEG EXTENSIONS
3x12x70

LEG CURL
20x30
12x50
12x60
12x60

HAMSTRINGS IN DE LEG EXTENSIONS
12x10
15x10
12x15

Geen kuiten, alles bezet. Doe ik morgen wel.

Weer sterke training, gewoon lekker hard trainen naast je werk, Heerlijk!

Kan veel van je voeding opsteken, ook maar even écht gaan doen ! ziet er goed uit

Weer sterke training, gewoon lekker hard trainen naast je werk, Heerlijk!

Thanks voel de beentjes ook goed vandaag ;)

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 17:21 ----------

Kan veel van je voeding opsteken, ook maar even écht gaan doen ! ziet er goed uit

Ben blij dat je er wat aan hebt, zal hem van vandaag ook even uploaden voor je.
Als je moeite hebt met calorieen naar binnen werken dan raad ik je echt havermout aan. 100 gram in de blender met 400 ml water en wat whey giet je echt ontzettend makkelijk weg. 1-2 lepels olijfolie erbij en je hebt al 600 + kcals. Kan je makkelijk 2x op een dag doen en je raakt er niet echt vol van ;) Gooi het wel in de blender!

Voeding van vandaag

mini penne 350 gram
pastasaus 600 gram
runder gehakt 600 gram
havermout 200 gram
whey 45 gram
olijfolie 1 eetlepel
div groentes

goed voor zo'n:

3600 kcals
150 gram vet
220 gram eiwit
440 gram koolhydraat

Wat hoog in kcals vandaag, kwam toevallig zo uit.. zonde om weg te gooien ;)

Training van vandaag:

BENCHPRESS
5x70
1x80
1x90
5x100
5x95
5x90
5x85
5x80

PULLUPS
10/8/8 lang geleden dat ik die gedaan heb

CABLE LAT MACHINE (TRIANGLE GRIP)
10x70
9x70
9x65

ROW MACHINE (plate loaded, single arm)
10x30
10x40
10x50
10x60
7x70

Geen kuiten vandaag, tijdgebrek. Morgen echt even erbij gaan doen ;) Zit nu in dag 6 dianabol only. Heb er wel spijt van dat ik mijn geduld niet kon bewaren en meteen aan de oral ben gegaan. Ik wil de dosis namelijk gaan verhogen naar 40 mg en dan ben ik er vrij snel doorheen (terwijl de eerste inject er nog moet ingaan) Merk niet dat ik kilo's meer kan pakken, hier en daar een rep meer dat is het eigenlijk. Persoonlijk zou ik hiervoor niet je axis plat gaan leggen.
Heb wel heel de dag last van mijn onderrug, is dit nu wat er word bedoeld met backpump? Meende dat zoiets alleen tijdens de training (deadlifts,squats) naar voren zou kunnen komen. Maar ook in rust dus?

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 17:31 ----------

Ik zal morgen trouwens even gaan wegen, geen idee wat mijn startgewicht was.

Krijg net te horen dat mijn test-e binnen is, deca nog niet.
Volgende week dus beginnen met juicen, heb er ook nog wat dianabol bijgekregen dus ga mijn dosis nu verhogen naar 50mg.

Doe je altijd zo weinig oefeningen? Wel pittig met al die sets. :o

Hey trennert kom jij nog wel eens in mijn loggie en zou je mijn voedingsschema willen beoordelen huge bro?

Sincerly,

Bro hugs and love

Ecto

Aaiii nu ga je pas ekt groeien ;) wat heb je nu aan kuur ervaring ?

Doe je altijd zo weinig oefeningen? Wel pittig met al die sets. :o

Bij rug zit er meestal nog een oefening bij (deadlift) maar ik heb heel de dag last van mijn onderrug.
Waarschijnlijk komt dit door de dianabol, als ik door mijn tabs heen zit ga ik hem er weer bij pakken.

Ik heb een hele tijd op veel minder setjes gezeten, nu ga ik dit proberen. En nu ik on ben kan ik ook wat meer hebben natuurlijk.

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 12:28 ----------

Hey trennert kom jij nog wel eens in mijn loggie en zou je mijn voedingsschema willen beoordelen huge bro?

Sincerly,

Bro hugs and love

Ecto

Nog geen trennert, tren staat de lente gepland (high tren, low test)

Ik zal eens een kijkje nemen G je weet tohg. :p

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 12:34 ----------

Aaiii nu ga je pas ekt groeien ;) wat heb je nu aan kuur ervaring ?

iets van 2-3 jaar geleden een test-e kuurtje gedaan op 500 mg per week.
trainde pas net en heb hem ook helemaal verprutst, enigste wat ik pakte was vocht volgens mij.
beginnersfoutje zullen we maar zeggen?

nu dus eigenlijk eerste serieuze kuur, dianabol op 50 mg per dag en volgende week start ik dus ook met
300 test en 600 deca. Test laat ik 2 weken langer lopen als de deca, dan verhoog ik de dosis ook (vials leeg maken)

ik sta eigenlijk te hoog in vet voor deze kuur, toch wel op 13-14%.
gelukkig dat we de winter in gaan.. plan is om na mijn kuurtje aantal maanden gewicht enigszins vast te houden en dan met tren-a te gaan kloten (hekel aan cardio, liefde voor lekker eten)

Laatst bewerkt:
Heb er idd geen verstand van, iemand die aas gebruikt vind ik automatisch een trennert :P nvm me!

Ben echt benieuwd naar volgend jaar hoe je er dan bij staat :)

De t*ring zeg, knalde er vandaag goed in! Eindelijk een dagje dat ik kan zeggen dat ik krachtverschil merk, heerlijk ;)
Dosis is dan ook naar 50mg gegaan, werpt meteen zijn vruchten af.

seated ohp (smith)
10x45
10x55
5x65
3x75
7x85
1x95 whutt
8x85

side raises
4x12x8

front raises (excl. barbell)
3x10x10

reverse cable flyes
15x3.75
3x12x5

standing calves (smith) supersetted
15x85
12x105
11x115
12x105
15x85
13x95

bent over dumbell raises (seated) supersetted
12x8
12x10
12x10

dumbell shrugs
15x30
12x28 1 tel vasthouden
15x26 2 tellen vasthouden
10x32

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 15:13 ----------

Ik zal zo nog even een foto uploaden van vandaag, dan heb ik nog iets van een 'beginfoto'..

Gewicht momenteel: 83.6 kg

Zozo ziet er goed uit kerel.
Zal wel heerlijk gevoel zijn geweest die 1x95 OHP, ofnie ? :)

Zozo ziet er goed uit kerel.
Zal wel heerlijk gevoel zijn geweest die 1x95 OHP, ofnie ? :)

Hij was zwaar maar hij ging wel, ja voelde me wel even koning op dat moment haha.
Moet er wel bij vermelden dat ik hem niet tot mijn borst laat zakken, ik geef de stang een 'zoentje'

Damn lekker man die press, vind zelf helemaal k*t om iets in de smith te doen. Als ik geen vrijheid heb dan heb ik stuk minder power. Wel lekker dat je krachtgains merkt is toch altijd een mentale upper.

Damn lekker man die press, vind zelf helemaal k*t om iets in de smith te doen. Als ik geen vrijheid heb dan heb ik stuk minder power. Wel lekker dat je krachtgains merkt is toch altijd een mentale upper.

Het scheelt bij mij ook niet veel, los OHP pak ik iets minder als in de smith, maar dit zijn maar een paar kilo. Misschien 5 ofzo. Probleem is dat we geen fatsoenlijke rack hebben, dus kan hem niet uitvoeren.. vind mijn rug trouwens ook wat fijner.

Training ging erg lekker, heb nu niets te doen en ga vandaag voor de 2de keer trainen:rolleyes: Kijken of het nog een keer wilt lukken.

Terug
Naar boven