Ashbringer45
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zijn idd de waarden voor gekookte rijst, als je droge rijst 100g neemt heb je toch als 350 kcal of ergens in die buurt te pakken.
Haha dan heb je flink zitten bunkeren om dat weg te eten![]()
Mooie trainingen! En een massief fysiek als ik je avatar beoordeel, heb je ook bepaalde ambities?
Sterke deadlifts! Hoop dat je weinig last van acne gaat krijgen,
Misschien een vraag die je misschien niet wilt Beantwoorden, Maar hoeveel ben je op maand basis kwijt aan AAS? Ongeveer?.
Ja raar dat ze gekookte rijst opschrijven als waarde, Dit getal verschild namelijk altijd

Thanks!
geen ambities, gewoon werken aan een fysiek waar ik tevreden mee kan zijn.
Je hebt al een goed fysiek, maar het moet natuurlijk altijd groter 
Weer sterke training, gewoon lekker hard trainen naast je werk, Heerlijk!

Kan veel van je voeding opsteken, ook maar even écht gaan doen ! ziet er goed uit
Gooi het wel in de blender!
Zit nu in dag 6 dianabol only. Heb er wel spijt van dat ik mijn geduld niet kon bewaren en meteen aan de oral ben gegaan. Ik wil de dosis namelijk gaan verhogen naar 40 mg en dan ben ik er vrij snel doorheen (terwijl de eerste inject er nog moet ingaan) Merk niet dat ik kilo's meer kan pakken, hier en daar een rep meer dat is het eigenlijk. Persoonlijk zou ik hiervoor niet je axis plat gaan leggen. Doe je altijd zo weinig oefeningen? Wel pittig met al die sets.![]()
Hey trennert kom jij nog wel eens in mijn loggie en zou je mijn voedingsschema willen beoordelen huge bro?
Sincerly,
Bro hugs and love
Ecto

Aaiii nu ga je pas ekt groeienwat heb je nu aan kuur ervaring ?

Zozo ziet er goed uit kerel.
Zal wel heerlijk gevoel zijn geweest die 1x95 OHP, ofnie ?![]()
Damn lekker man die press, vind zelf helemaal k*t om iets in de smith te doen. Als ik geen vrijheid heb dan heb ik stuk minder power. Wel lekker dat je krachtgains merkt is toch altijd een mentale upper.
Kijken of het nog een keer wilt lukken.