MuscleMeat

Becoming a SuperSized Archetype _LOG_

4x 85 ohp is monster hoor oud damn naice.!!!!

Shiiiiiiiit doe mij ook zo een squat

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere training weer kerel !

thnx, wel vermoeiend al die supersetjes.
vooral de legpress op het einde pfffff

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 08:06 ----------

Squats gaan vooruit! zou wel lekker pomp zijn geweest in je benen

ja gelukkig wel, vroeger wel 160 gesquat maar dat waren eerder partial squats:roflol:
dat was in de tijd dat gewicht belangrijker was dan vorm..heeft me ook een blessure opgebracht waardoor ik maanden niet kon squatten. (diep gegaan voor filmpje met 150kg en dan voorover klappen omdat ik niet omhoog kon komen)

nu lach ik elke dag weer in de gym, je ziet jongens curlen en dan niet all the way gaan. En maar verhogen en verhogen.. Eerst zei ik er nog wat van, maar dan word je gek aangekeken als je zegt dat ze het gewicht moeten verminderen en de armen volledig moeten strekken. Ze gaan liever verhogen en dan de armpjes in een hoek van max 90 graden laten komen. :o Dan niet.. Kan me voorstellen dat het je ego aantast maar ik heb ook graag dat ik gecorrigeerd word als mijn vorm niet juist is.

Laatst bewerkt:
4x 85 ohp is monster hoor oud damn naice.!!!!

thnks, vorige keer ging hij makkelijker:

7x85
1x95
8x85

achja, toen is er ook geen squatsessie aan vooraf gegaan.
ik kan het niet laten om elke keer zwaar te pressen, wil toch meer een hogere reprange gaan aanhouden bij de OHP.

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 08:14 ----------

Shiiiiiiiit doe mij ook zo een squat

Die van jou staat anders ook op 145!

thnks, vorige keer ging hij makkelijker:

7x85
1x95
8x85

achja, toen is er ook geen squatsessie aan vooraf gegaan.
ik kan het niet laten om elke keer zwaar te pressen, wil toch meer een hogere reprange gaan aanhouden bij de OHP.

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 08:14 ----------

Die van jou staat anders ook op 145!

Ja dat wel, maar technisch zuigt de die.
Setjes van 100+ gaan opzich best, maar te weinig spanning in me heupen waardoor me knieen naar binnen gaan.
Nu dus met 75kg :p en nu op naar me vpr van 5x5 120(maar dan netjes).

Ben ik nog steeds niet bij jou squat.

Btw, Juice is finally binnen bishes!! Even naaldjes halen en dan één dezer dagen zetten.

Ja dat wel, maar technisch zuigt de die.
Setjes van 100+ gaan opzich best, maar te weinig spanning in me heupen waardoor me knieen naar binnen gaan.
Nu dus met 75kg :p en nu op naar me vpr van 5x5 120(maar dan netjes).

Ben ik nog steeds niet bij jou squat.

Techniek gaat inderdaad voor!

squatten
5x80
5x100
5x120
2x140
5x130
5x120

vanaf hier alles waren het allemaal supersetjes

seated ohp
10x45
5x65
4x85

leg extensions
15x60
12x64
12x70

dumbell press
12x30
6x32
8x28

leg curl
12x55
12x60
12x65

hamstrings in de leg extensions
3x15x15

side raises
12x8
12x8
12x10
12x10

legpress
20x200
15x200

side raises (singles)
12x8
12x8

Zeker nette foto's hoor!
En ook een goede training zo te zien :eek:

had meer van de training van vandaag verwacht, was helaas niet fit.

benchpress
5x70
5x80
1x90
5x100
8x90
4x95
6x90
6x85

incline db press
12x32
9x32
9x32

pec deck
7x75
11x65
10x65

cable extension
9x40
8x40
10x37.5

cgbp
10x50
12x60
9x70

Nice log, ik volg.

volgens mij heb je het verkeerde spul hoor XD, Gelijk de eerste training minder pakken .

Heb je wel eens van die dagen dat gewoon niet gaat, Gaat met motivatie naar de gym ben je eenmaal aan het trainen
Gaat het voor geen meter.

betekend dat volgende workout alleen maar beter kan zijn!

volgens mij heb je het verkeerde spul hoor XD, Gelijk de eerste training minder pakken .

Heb je wel eens van die dagen dat gewoon niet gaat, Gaat met motivatie naar de gym ben je eenmaal aan het trainen
Gaat het voor geen meter.

betekend dat volgende workout alleen maar beter kan zijn!

Spul zit er nog niet in, en het zijn lange esters, zal de aankomende weken vrij weinig krachtverschil merken:mad:

Ik ging ook niet echt gemotiveerd naar de gym, was erg moe. Maar goed, moest gebeuren ;)

Afgelopen zaterdag dus de eerste inject gezet (300 mg deca en 150 mg test-e) plan was om 2x per week te gaan zetten voor betere bloedwaardes. Dus op zaterdag en dinsdag.
Heb veel last van mijn bovenbeen, kan hem amper gebruiken nu. Misschien toch maar 1x per week gaan zetten als dit aanhoudt, want zo kan ik geen benen trainen. Morgen gaat de tweede inject er in, wel in het andere been. Ben benieuwd of het nu weer zo'n pijn gaat doen, kan ik beide benen niet gebruiken:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Afgelopen zaterdag dus de eerste inject gezet (300 ml deca en 150 ml test-e) plan was om 2x per week te gaan zetten voor betere bloedwaardes. Dus op zaterdag en dinsdag.
Heb veel last van mijn bovenbeen, kan hem amper gebruiken nu. Misschien toch maar 1x per week gaan zetten als dit aanhoudt, want zo kan ik geen benen trainen. Morgen gaat de tweede inject er in, wel in het andere been. Ben benieuwd of het nu weer zo'n pijn gaat doen, kan ik beide benen niet gebruiken:rolleyes:

Ii heb er echt 0 verstand van, maar treed er niet iets als gewenning op?

Dan zou het misschien beter zijn weer jezelfde been te pakken.

Nou roep ik ook maar wat hoor, tis maar een idee.

Ii heb er echt 0 verstand van, maar treed er niet iets als gewenning op?

Dan zou het misschien beter zijn weer jezelfde been te pakken.

Nou roep ik ook maar wat hoor, tis maar een idee.

Als het goed is wel, alleen zie ik het nu nog niet zitten om in een gevoelige been te gaan prikken.

---------- Post toegevoegd 28 October 2013 om 14:56 ----------

Heb trouwens nog 80 stuks dianabol erbij gekregen, moest wel goed spul zijn. De eerste 20 zij naan binnen gewerkt door ms olympia 2001 ;)

---------- Post toegevoegd 28 October 2013 om 16:19 ----------

gewicht momenteel: ongv. 85 kg

benchpress
10x50
5x60
5x70
5x80
1x90
5x100
5x100
4x100

lat machine wide grip
10x55
10x65
8x75
8x70

lat machine triangle grip
8x75
12x65
10x65

row machine single arm
12x50
12x55
10x60

Lekker getraind op borst na, gaat maar niet omhoog.. vaker benchen is beter worden in de bench. De aankomende tijd zal je hem dus vaker voorbij zien komen.

Bench vind ik toch nog sterk, als ik het vergelijk met je squat gaat hij goed mee lijkt mij. Goed bezig hoor!

Terug
Naar boven