supersized
Huge Freak
- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
in! zelfde lengte als ik (op een cm), alleen in een verder stadium.

maar is soms ook wel goed, morgen weer knallen!
) Startgewicht was 70 kg nu 68,8. Ze hanteerd hetzelfde schema als mij, maar ze gaat dieper cutten dan ik. Toen ik haar leerde kennen woog ze ongv. 58 kg, daar wilt ze nu weer naartoe. Ook haar weegmomenten ga ik posten, puur voor het gemak om bij te houden.welkom
nu dag 4 dat ik niet getraind hebmaar is soms ook wel goed, morgen weer knallen!
Mijn vriendin traint tegenwoordig ook met me mee ( ze is wat te chubby geworden door de jaren heen) Startgewicht was 70 kg nu 68,8. Ze hanteerd hetzelfde schema als mij, maar ze gaat dieper cutten dan ik. Toen ik haar leerde kennen woog ze ongv. 58 kg, daar wilt ze nu weer naartoe. Ook haar weegmomenten ga ik posten, puur voor het gemak om bij te houden.

Als ik droger sta zal ik wel weer een foto van mij voor jou posten, maar dat bedoelde je zeker niet![]()

even in mijn log aangepast. Verder zal het gewicht van mijn MP in de aankomende trainingen ook afwijken (minder) want de smithmachine die ze in deze gym hebben geeft veel tegendruk.Nete training tog kort maar krachtig, Mijn cut verloopt ook niet helemaal zo als geplant
Procentje of 14 sta ik nu op, dus valt nog te doen.Ja klopt, ik heb dat ook als paar dagen niet kan trainen.,
Nou ik heb mijn voeding schema goed alleen er is altijd wel wat, bijvoorbeeld me vader heeft bijvoorbeeld friet gehaald. Of ik kom op verjaardag ze bieden me taart aan zelf gebakken natuurlijk vinden ze het niet leuk als je niks neemt, zo maar door...
Gelukkig ben nu 10 dagen alleen tuis kan ik goed mijn schema volgen, alleen de 19mei ga voor 1 week naar spanje dus ja...