AndroidHealthClinic

Becoming a SuperSized Archetype _LOG_

• Topic Starter Topic Starter
Training van gisteren.

Eigenlijk had ik benen op het programma maar ik had hier echt geen zin in. Gekozen voor schouders,triceps en biceps. Benen komen vandaag wel aan de beurt.

front raises (cable)
10/9/10x15

side db raises (single)
10/10x18
10x20

Nog een poging gedaan op de reverse flyes maar op één of andere manier wou het niet lukken, doorgegaan naar biceps.

Barbell curl
10x45
9x50
5x60

close grip board presses (smith)
10x100
5x110
8x100

Gaat erg lekker op die board presses!

Hammer curls
9/6x18
14x12

cable extensions
10x12,5
10x15
5x17,5

Gisteren werd er flink geroddeld achter mijn rug om. Heb het toevallig gedeeltelijk opgevangen. Ging over mijn board presses, ze snapten maar niet waarom ik zo belachelijk aan het benchen was. Die ezels begrepen niet eens dat ik mijn borst niet aan het trainen was maar dat dit een oefening is voor de triceps en lockout. En zelf benchen ze met een een veel te kleine rom, achterlijke gasten.

Ga weer cutten.. ja alweer.. ! Hoop het nu een keerje vol te houden, is altijd mind****ing dat inleveren.

Vandaag benen op het programma, gisteren geen energie gehad om te trainen ivm weinig slaap.

Gewicht momenteel: 83 kg.

Laag gewicht voor de gewichten die je gebruikt. Hoe ga je cutten vanaf nu? en wat is je percentage precies?

83kg op 1,69m is buff, bedoel ik niet dat gewicht laag is want je hebt gelijk supersized heeft veel kracht!

Succes supersize! met je cut.

cutten is niet leukste vooral in de avond uren na je een zware training heb gehad, dan mag je meestal niks meer eten omdat je al aan je kcal max zit.

Naar procentje 11/12? of lager?

Laag gewicht voor de gewichten die je gebruikt. Hoe ga je cutten vanaf nu? en wat is je percentage precies?

Ik ben dan ook niet erg lang, daar zal het hem in zitten.

Cutten ga ik doen dmv het voedingsschema wat ik op de eerste pagina heb staan. Dat is ongeveer een caloriedeficit van 500 kcals, ik voeg er voorlopig geen cardio aan toe. Dat doe ik pas als ik op plateau kom te staan. Percentage ligt zo'n beetje op 16 procent denk ik, ik heb geen meting gedaan.

---------- Post toegevoegd 7 June 2013 om 06:48 ----------

83kg op 1,69m is buff, bedoel ik niet dat gewicht laag is want je hebt gelijk supersized heeft veel kracht!

Succes supersize! met je cut.

cutten is niet leukste vooral in de avond uren na je een zware training heb gehad, dan mag je meestal niks meer eten omdat je al aan je kcal max zit.

Naar procentje 11/12? of lager?

bedankt bro!

tijdens cutten kom ik altijd in de verleiding om extreem te gaan cheaten, wat ik in de bulk niet of minder vaak heb. hongergevoel prikkelt de zintuigen hè.

ik probeer op 12 procent uit te komen, dat is voor mij al een hele uitdaging.
natuurlijk is dit een reeël doel maar cutten en volhouden is voor mij altijd een probleem geweest.

ik ben in ieder geval blij met het resultaat van mijn (korte) bulk, toch wat pr's kunnen zetten.

Training van gisteren (benen)

Gewicht niet bijgehouden deze keer, ik zet het altijd in mijn telefoon maar deze thuis laten liggen.

Gewicht op de legpress heb ik omlaag gegooid, ik wil eens weten wat meer herhalingen met mijn benen gaan doen.
Reprange is daar nu 15-20 herhalingen, benen willen daar wel eens goed op reageren.

Vanavond weer banken, kijken of ik dezelfde gewichten als de vorige keer kan pakken. Ben erg benieuwd.

training van vandaag

iets minder gepakt op de benchpress, vanmorgen om 5 uur opgestaan en weinig slaap gehad, kan daar goed mee te maken hebben.

benchpress
2x90
6x100
4x100
8x90

Hierna een confrontatie gehad met iemand in de gym.
Kerel had z'n handdoek op een halterbankje laten liggen, na aan iedereen gevraagd te hebben of die van iemand was heb ik hem op de grond gelegd. Kerel komt even later aanlopen, vraagt hij waarom ik hem niet op een ander halterbankje had gelegd. Ik wou er niet op in gaan en zei dat dit niet in mij was opgekomen. Krijg ik een paar vervelende opmerkingen naar me toe dat nadenken moeilijk is enzo. Hij vond het ook nodig om lekker dominant dichtbij te komen staan. Maakte een opmerking dat hij maar beter weg kon wezen en hij vroeg of dat een dreigement was. Kreeg het even flink warm van die vent, woede uiteindelijk kunnen beheersen en vervolgens uitgelegd dat hij de bankjes niet bezet moest houden als hij ze niet gebruikt. Als ik hem op een andere halterbankje zou leggen dan lijkt deze ook bezet. Strontaap is vervolgens naar een medewerker gelopen en zaten achter een glazen deur over me te roddelen. Maar goed, agressie door die vent heeft me wel een paar lekkere dumbbell flyes opgeleverd :)

Dumbbell flyes
6x48
6x56
8x56

single cable side raises (superset)
10x6.25
10x6.25
12x6.25

cable extensions (superset)
12x45
7x50
6x45

Laatst bewerkt:
wowow 52kg fly's! Sterke training

Echt he dat sommige mensen zo reageren als je 1 ding verkeerd/ anders doet dan hun denken..... Ach ja je kan je goed uitleven daarna op de gewichten!

wowow 52kg fly's! Sterke training

Echt he dat sommige mensen zo reageren als je 1 ding verkeerd/ anders doet dan hun denken..... Ach ja je kan je goed uitleven daarna op de gewichten!

Achteraf kreeg ik te horen van anderen die het allemaal hadden meegekregen dat hij altijd op iedereen zit te zeiken, hij denkt dat hij daar veel te zeggen heeft omdat zijn vriendin daar werkt. Grapjas.

Die flyes hebben mij wel een pijnlijke schouder opgeleverd. Werd vanmorgen wakker en kan hem zijwaarts niet zonder pijn omhoog krijgen. Kan ook komen doordat ik de laatste tijd veel schouders gepakt heb, of misschien gewoon verkeerd gelegen.

---------- Post toegevoegd 8 June 2013 om 15:06 ----------

deadlift
7/8/5 x 157,5

cable pulldown
10/8 x 70
12x60

low row dropset
8x80
4x70
8x50

Geen geweldige training, ook vrij weinig gedaan. Achja, zo'n dagen heb je er ook tussen zitten.

barbell curl
10/10/8 x 45

concentration curl
8/8 x 20

hammer curl
8/8 x 16

En toen eens geprobeerd of ik kon squatten. Tegen mijn verwachting in ging het bijzonder goed, geen pijntjes.. wel nog erg voorzichtig gedaan en telkens ietsje verhogen wanneer ik geen pijn voelde.
Lijkt erop dat ik weer kan squatten, de komende tijd gaat gooi ik hem dus weer in mijn schema en dan vooral rustig opbouwen..!

fullsquat ATG
12x60
10x80
10x100
7x120

leg curl
12/12/14/10 x 65

Laatst bewerkt:
Die flyes zijn zwaarder(opgetelt ) dan je bench, is t 52 per hand of 26?
Justasking

haha Ik dacht al 56kg per hand fly's is wel er zwaar. .
26kg Is ook super heavy mijn. max 20/22

waar heb je persies last bij je knieën?

Pffieuw dacht al dat er iemand met E-stats bezig was xd

haha Ik dacht al 56kg per hand fly's is wel er zwaar. .
26kg Is ook super heavy mijn. max 20/22

waar heb je persies last bij je knieën?

niet 26, 28 :hedbang:

ik denk dat je op squatten doelt? ik had geen last van de knietjes maar van mijn wervel.
Keertje dubbelgeklapt tijdens squatten, zeker 1,5 jaar last van gehad.
Flinke druk op mijn borst bij het terug leggen van de stang in het rek, soms zo erg dat ik 's avonds niets meer kon doen behalve plat liggen.

---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 19:37 ----------

Pffieuw dacht al dat er iemand met E-stats bezig was xd

haha, stel je voor... ik heb het nog niemand zien doen!

niet 26, 28 :hedbang:

ik denk dat je op squatten doelt? ik had geen last van de knietjes maar van mijn wervel.
Keertje dubbelgeklapt tijdens squatten, zeker 1,5 jaar last van gehad.
Flinke druk op mijn borst bij het terug leggen van de stang in het rek, soms zo erg dat ik 's avonds niets meer kon doen behalve plat liggen.

---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 19:37 ----------

haha, stel je voor... ik heb het nog niemand zien doen!

Vast wel :p
Maar is normaal moeilijk te checken, een fly van 50+ kg is iets makkelijker te doorprikken.

benchpress
10x90
6x100
5x100
7x90
7x80
8x70

Geen extra reps, niet meer gewicht. Dit verwacht ik verder ook niet in de cut, in ieder geval niet zo snel op de benchpress.

Lying decline cable flyes
10/12 x 20
11/10 x 25
11/15 x 20

Standing calves smith
12x40
14x80
11x100
10x120
7x130

Momenteel iets van 300 gram kwijt, goed op weg dus!

BOR

10x50
10x60
10x70
8x80

TBAR ROW (gewicht excl. stang)
12x80
10x100
8x100

CABLE PULLDOWN (LATS) (SINGLE ARM)
10x30
7x35
10x30

DUMBELL SHRUGS
14x28
16x24
14x28

Vandaag geen deadlift, helemaal vergeten te doen.

BENCHPRESS
10x70
2x90
3x110
5x100
5x100
5x90

LYING CABLE FLYES
10x25
10x30
9x35

FRENCHPRESS
10x35
7x45
5x45

BENT OVER CABLE EXTENSIONS (SINGLE)
7x10
10x7.5

BARBELL CURL
10/10/8 x 45

SEATED SIDE RAISES
10/10/10 X 16 (8x2 dumbbells)

gewicht op de side raises verlaagd en heel geconcentreerd uitgevoerd, op het hoogste punt 2 tellen vastgehouden.
voel hem veel beter als ik het zo doe dan wanneer ik dumbbells van 20 kg pak. Dan ben ik meer met het gewicht aan het smijten.

Terug
Naar boven