- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat het om gekookte of ongekookte zilvervlies rijst? Verder ziet het er inderdaad niet direct naar uit dat dit je fout is, how about je routine?
hoe ziet je trainings schema er uit? Als je doel is om krachtier te worden moet je minder reps doen (5x5 bijvoorbeeld ipv 4x10). Ook helpt het om met een progressive overload te werken, dat zorgt voor de constante gains.
Het gaat om ongekookte zilvervliesrijst, 2 x zakjes van 125 gram (ongekookt) eet ik dan gekookt, mijn trainingsschema ga ik vanavond posten, moet nu vertrekken...
By the way, ik heb me vandaag nog eens gewogen om om exact te zijn weeg ik 69,9kg (gewogen op nuchtere maag)
---------- Toegevoegd om 08:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:19 ----------
Wat bedoel je exact met "progressive overload" ?
70kg @ 1.81 mtr en je totaal = 2745kcal , lijkt me te weinig. Zou persoonlijk het aantal KCAL verhogen naar 3500 kcal of meer. Goed schema + voldoende rust en geen vooruitgang is simpelweg meer eten.
minder herhalingen gaan doen. 5x5 ipv 4x10 en dan elke training 2,5 erbij proberen te doen.
Wat denk jij waar cleanbulken voor staat? Dat staat voor +300-500 kcal, waar je nu waarschijnlijk niet op zit. Dus ga of cutten of ga bulken, anders ga je amper vooruit.Ik heb een hoog vetpercentage, voornamelijk op de abdomen, daarom doe ik cleanbulken...
---------- Toegevoegd om 12:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:13 ----------
Thanks voor de tip, dit ga ik vanaf vanavond uitproberen![]()
Wat denk jij waar cleanbulken voor staat? Dat staat voor +300-500 kcal, waar je nu waarschijnlijk niet op zit. Dus ga of cutten of ga bulken, anders ga je amper vooruit.
Cleanbulken betekent +200kcal boven je onderhoud, binnenkort ga ik beginnen met cutten.
met 70kg cutten, dan blijft er helemaal niks over. Je kracht gaat dan ook nog eens achteruit.
Je kan beter een progressief schema gaan volgen tot je sterk bent en dan eens gaan kijken of je gaat cutten.
Cleanbulken betekent +200kcal boven je onderhoud, binnenkort ga ik beginnen met cutten.
Heel matig schema, te weinig compounds en dat in een 1x per week split. Verre van gunstig.
Je kan idd veeeeel beter een fullbody gaan doen(5x5 bv). Maar hoe bedoel je gesukkeld met je rug?

Wel, ik heb een lichte vorm van scoliose (omgekeerde S vorm) en met deadlifts krijg ik ontzettend veel pijn, de andere oefeningen kan ik prima doen...
Ik heb ook een lichte scoliose, ondertussen deadlift ik vrolijk 250 zonder klachten. Je onderrug versterken is altijd een goed idee, met of zonder scoliose. Ook mensen zonder scoliose ervaren vaak pijn met de deadlift, dit heeft te maken met een stukje techniek. Iets waar je juist met een scoliose extra aandacht aan moet geven.
Je squat overigens wel, dat in geval van rugklachten en scoliose niet veel beter is dan een deadlift.
Jij moet wel echt absurd slechte genen hebben zeg. Na een half jaar trainen met toch een degelijk eet schema voor een beginner 28kg bankdrukken wtf man. Kan het me haast niet voorstellen op 70kg ook.
Toen ik voor het eerst de sportschool in liep als schraal mannetje van 57kg begon ik met 40kg setjes ofzo dat ik me herinner en ik was absoluut niet sterk ofzo..
kan niet geloven dat je een half jaar lang gewoon goed je best hebt gedaan in de sportschool en je aan dat voedingsschema hebt gehouden