Fitness Seller

Beginner, begin foto

Mokker

Novice
Waardering
0
2nisi29.jpg

Nouja dit is vlak 2 weken na training dus beschouw het maar als niet getrained, maar wat kan ik het best doen met dit lichaam?
meer massa aanzetten ?
hard trainen ?
veel eten ? / afvallen ?
nouja vragen waar elke beginner wel mee zit, ik hoop op sugesties.
(let nie op de scheve verhouding van schouder,biceps links en rechts)
???

Laatst bewerkt:
you look like a yellow frog?

Ziet er op zich al aardig uit hoor ! leuk begin ...

Je kunt je foto beter even uploaden op tinypic.com ... Imageshack blokkeert ons forum ..

Kwestie van belichting en slechte kwal cam ;)

Zo bedoelde ie het niet hoor, er kwam een icoontje van imageshack op en dat is nou toevallig een gele kikker...

Ik zou je voeding bijschaven en hard gaan trainen idd. Doe wat jij wilt, als jij eerst wil afvallen, dan moet je dat doen. Anders: goed eten en trainen als een beest.

je rechterarm ziet er veel groter uit dan je linkerarm. ik zou flink gaan trainen met genoeg gezond eten.

idd, veeeeeeeeeel eten, zo gezond mogelijk en lekker trainen een keer of 4 in de week. Dan zien we je over een jaar wel weer eens terug....

succes

ok, dit is dus de voor, over een jaartje post je hier de na ;)

veel sucses! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Ik hou jullie op de hoogte over een maandje of 8 --> Next :rolleyes:

Sorry maar na 2 weken ben je toch geen beginner meer? Toon wat progressiefoto's, heb je geen van 2 weken geleden?

Ok, dit was niet zo lief. Wel, ik denk dat je (en samen met mij minstens half DBB) je je geen zorgen moet maken over je lichaam en gewoon LEKKER MOET TRAINEN :) Succes!

nu heb je nog een u vorm,tijd om er een v vorm van te maken!

Je hebt een goede basis als je het mij vraagt. Let een beetje op je vet % en probeer een goede trainingsmethode in samenwerking met goede voeding. Als beginner kun je heel snel groeien als je het goed doet. Ik wou dat ik het nog eens helemaal opnieuw mocht proberen op de leeftijd waarom ik toen ook begonnen ben maar dan natuurlijk wel weten wat ik nu weet.

ik zou eerst je bf% verlagen (gewoon krachttraining & regelmatig cardio'en)

Goed eten en hard trainen ziet er niet super slecht uit hoor als je net begint!

Laat je bf wat zakke en dan knoerhard trainen!!!

Terug
Naar boven