MuscleMeat

Beginner en ik streef naar het lichaam van een fitnessmodel, plan van aanpak ?

Stap 1: sluit je aan bij een gym die een squatrack heeft en volgt dit schema. Op de dagen dat je niet moet trainen ga je 45 minuten wandelen aan een redelijk tempo.

Stap 2: je bmr is 1990, je onderhoud als je begint te sporten is 3000. Dus eet elke dag volgende maaltijden:

Maaltijd 1:
100gr havermout
400ml melk

Maaltijd 2:
100gr volkoren brood
50gram kipfilet

Maaltijd 3:
100gram volkoren brood
15 gram pindakaas

Maaltijd 4:
125gr zilvervliesrijst
220 gram kipfilet of 125gram zalm
100gr groenten

Na je training:
30gr Whey
1 banaan

Uurtje na training:
50gram hazelnoten
500gram kwark

Stap 3: blijf stap 1 en 2 doen en wacht 10 maanden

Stap 4: zie er redelijk goed uit en neuk wijven

Stap 1:
sluit je aan bij een gym die een squatrack heeft en volgt dit schema. Op de dagen dat je niet moet trainen ga je 45 minuten wandelen aan een redelijk tempo.

Stap 2: je bmr is 1990, je onderhoud als je begint te sporten is 3000. Dus eet elke dag volgende maaltijden:

Maaltijd 1:
100gr havermout
400ml melk

Maaltijd 2:
100gr volkoren brood
50gram kipfilet

Maaltijd 3:
100gram volkoren brood
15 gram pindakaas

Maaltijd 4:
125gr zilvervliesrijst
100gr groenten

Na je training:
30gr Whey
1 banaan

Uurtje na training:
50gram hazelnoten
500gram kwark

What is dis sorcery
Angelus die iemand helpt?

Ik kom op een BMR van 2100-2150.

• Topic Starter Topic Starter
heb een vp van 25 gegokt bij 100kg en zijn verklaring dat hij dik is:P kan idd fout zijn

Nee, vetpercentage van 25 is goed.

Ik hoop dat ik mijn vetpercentage bij dat fitnesscentrum kan laten meten.

Wat voor weegschaal gebruiken jullie ? Nog iets 'speciaals' ?

Of voldoet een simpele ook ? Moet er namelijk een gaan kopen.

Geen elektrische weegschaal gebruiken (inaccuraat), huidplooimeter gebruiken.

Stap 1: sluit je aan bij een gym die een squatrack heeft en volgt dit schema. Op de dagen dat je niet moet trainen ga je 45 minuten wandelen aan een redelijk tempo.

Maaltijd 1:
100gr havermout
400ml melk

Maaltijd 2:
100gr volkoren brood
50gram kipfilet

Maaltijd 3:
100gram volkoren brood
15 gram pindakaas

Maaltijd 4:
125gr zilvervliesrijst
100gr groenten

Na je training:
30gr Whey
1 banaan

Uurtje na training:
50gram hazelnoten
500gram kwark

Wordt je van pindakaas niet dik ?

En wat vlees en groenten betreft als je dit stomend klaar maakt is alleen beter toch ?

Geen olie, geen vet.

Geen elektrische weegschaal gebruiken (inaccuraat), huidplooimeter gebruiken.

Ja zo een plastic dingetje waar je een stukje huid tussen mag proppen.

Ligt er ook maar net aan waar je meet.

Bij mijn armen en schouders is het weinig, bij mijn benen wat meer en bij buik helemaal.

En wat vlees en groenten betreft als je dit stomend klaar maakt is alleen beter toch ?

Geen olie, geen vet.

J hebt vet nodig man, voor jenhormonen. J wordt altijd dik als je meer eet dan je lichaam nodig heeft. Als je niet traint zeker, train je met voldoende eiwitrijke inname, dam kun je spiernaanzetten. Alleen als je een beetje boven onderhoud zit..anders wordende nog dikker...

Geen olie, geen vet.

je moet minstens 50-60gr vet per dag binnenkrijgen, pindakaas is een "redelijke" bron.

en idd stomen is ideaal, hoewel het wss niet super veel boeit als je dat niet doet.

J hebt vet nodig man, voor jenhormonen. J wordt altijd dik als je meer eet dan je lichaam nodig heeft. Als je niet traint zeker, train je met voldoende eiwitrijke inname, dam kun je spiernaanzetten. Alleen als je een beetje boven onderhoud zit..anders wordende nog dikker...

Juist ja mijn energie inname (Kca) dient gelijk te staan aan standaard onderhoud PLUS training.

Eet je teveel dan wordt je dikker, eet je te weinig dan maak je geen spieren aan.

---------- Post toegevoegd 22 July 2013 om 14:39 ----------

je moet minstens 50-60gr vet per dag binnenkrijgen, pindakaas is een "redelijke" bron.

en idd stomen is ideaal, hoewel het wss niet super veel boeit als je dat niet doet.

Bedankt man, waardeer ik.

Zelf hou ik ook van salades.

Salade met tomaat, mais, tonijn, olijven. Wat heeft dat voor invloed ?
Zit daar ook benodigde voedingswaarde in ?

Juist ja mijn energie inname (Kca) dient gelijk te staan aan standaard onderhoud PLUS training.

Eet je teveel dan wordt je dikker, eet je te weinig dan maak je geen spieren aan.

klopt niet, je energie inname moet gelijk zijn aan standaard onderhoud + training - 500. Met jouw huidige vetpercentage moet je gewoon eerst cutten tot 8-12%.

---------- Post toegevoegd 22 July 2013 om 16:42 ----------

Bedankt man, waardeer ik.

Zelf hou ik ook van salades.

Salade met tomaat, mais, tonijn, olijven. Wat heeft dat voor invloed ?
Zit daar ook benodigde voedingswaarde in ?

afhankelijk van hoeveel tonijn kan je zo'n maaltijd wel eten ipv één van de maaltijden waar je boterhammen met pindakaas of kipfilet eet. Gewoon zorgen dat je bij die maaltijd ook rond de 275kcal zit.

Totaal niet geschikt voor een Natural Bodybuilder, vooral niet voor wie net begint. Kijk even naar een UB/LB schema of Starting Strength hier op het forum.

Terug
Naar boven