- Waardering
- 884
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
Doe zelf eens wat moeite ipv mensen alles laten voorkauwen aub.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe zelf eens wat moeite ipv mensen alles laten voorkauwen aub.

Als ik jou was zou ik eerst focussen om naar 10% vet te cutten en hier is hardlopen icm krachttraining prima geschikt voor. Nadat je een acceptabel vetpercentage hebt kan je gaan bulken en zal je er na een aantal jaar goed uit zien.
Het ligt er een beetje aan je aanleg (en of je anabolen gaat gebruiken), maar zo breed en droog als je voorbeeld zal je niet in een paar jaar halen.
). En ja hoogstwaarschijnlijk is het niet al natuur maar goed. Ik zal nooit annebolen gebruiken simpelweg omdat het ten koste gaat van mijn geslachtsdeel en dat is toch de kroon van mijn lichaam.Je kan het beste tonijn op water kopen ipv op olie. Mocht je alsnog vette willen toevoegen aan je maaltijd zijn daar betere bronnen voor.
Brood zou ik niet eten als je droog wil trainen en aardappels zou ik bataten voor nemen.
Een weegschaaltje om voedsel af te wegen, wat raad je me aan en af ?
jeff seid.. wie is dat? Zyzz brah. Maar om even te reageren op je topic. Ik ben de laatste tijd ook heel erg obsessed met fitnessmodel lichaam zoals die van Zyzz, maar ik weet zelf ook dat dat een paar jaar gaat duren. Ik zou als ik jou was veel springtouwen en zwemmen, want ik heb gehoord dat dat goed is om af te vallen. Succes
Hallo iedereen,
Laat ik eerst kort iets over mezelf zeggen.
Ben 25 jaar oud, net afgestudeerd, 1.78 lang, weeg 100 kg (overgewicht) en wil beginnen met fitnessen deze zomer. Tot mijn 21e was ik in fysieke topconditie en had een mooi fysiek, kracht als conditie echter heeft het studentenleven mijn lichaam weinig goed gedaan. Ik voel me dik, slap, zwak en ellendig.
Wil deze zomer dringend een metamorfose ondergaan en er beter uitzien. Zelf vind ik (ja ik weet het zeer extreem) Jeff Seid een goede fysiek hebben. Zowel kracht, grote spieren als een laag vetpercentage heeft deze model. Of het voor mij haalbaar is is de vraag.
Gezien dit een bekend en druk forum is zou ik graag mijn voordeel uit de door jullie opgedane ervaring willen halen. Ik ben al 6 weken bezig met om de dag hardlopen wat mijn conditie en soepelheid goed heeft gedaan. Nu ik wil beginnen met fitnessen en het streven naar het onderstaande lichaam dien ik rekening te houden met (i) voeding en (ii) training/sport.
Zouden jullie mij kunnen helpen met wat ik wel en niet moet eten wil ik naar dit lichaam streven ?
En is hardlopen in combinatie met fitness wel zinvol ? Doet het geen afbraak aan mijn spieropbouw ?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en mocht ik wat verkeerds gezegd hebben vergeef me
![]()
Kijk even op www.fitnesscoachonline.nl of mail ze even fitnesscoachonline@hotmail.com
hun hebben mij ook erg geholpen met bodybuilding. binnen 8 weken van 12% naar 8% lichaamsvet te gaan (Y)
je trainingen:
eerst een spiergroep uitputten, dan pas naar de volgende spiergroep.
beginnen met compound oefeningen, afmaken met isolatie
eerst de grootste spiergroep dan de kleinere.
dus: eerst alle beenspieroefeningen, daarna je borst
beginnen met squatten (echt!)1 legpress- daarna pas leg extentions en leg curls (wat jij nu puls noemt)
maar: waarom neem je niet een van de voorbeeld schema's uit de stickies.
met alle respect maar wat je nu doet lijkt nog op niet veel