Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere trainingen ouwe.
Probeer wel je reps tussen de 8-12 te houden he, met squat en dips zit je mijn inziens wat laag in reps voor hypertrofie.
Hoe gaat het eten trouwens?

Heb jij soms als ervaring met 10-8-6-4 voor massa te trainen ?
Want hij is begonnen op ongeveer mijn basic... Maar traint altijd 3x12 meestal. Of heeft hij niet de bedoeling op puur massa ? Probeer gewoon zo goed mogelijk te volgen![]()
. Ik ben nu hoe jij mss meer als een jaar geleden was
. Weet jij het antwoord soms ? Of heb jij er ondervindingen mee ...Heb jij soms als ervaring met 10-8-6-4 voor massa te trainen ?
Want hij is begonnen op ongeveer mijn basic... Maar traint altijd 3x12 meestal. Of heeft hij niet de bedoeling op puur massa ? Probeer gewoon zo goed mogelijk te volgen![]()
Als je kijkt naar de huidige theorieën betreffende de beste reprange voor hypertrofie dan wordt 8-12 aangegeven.
Nou verschilt dat per persoon en per spiergroep, maar zeker als beginnende bodybuilder kan je beter blijven bij de gangbare kennis, daar het onmogelijk is om in het begin van je carriere al te bepalen wat voor jou het beste werkt.
Je vindt in de literatuur veel aanwijzingen dat benen goed groeien op een wat hogere reprange, rondom de 15 zelfs. Er zijn hier op dit forum ook al wat postings aan gewijd. o.a over de verhoudingen van slow-en fasttwitch spiervezels in de benen. Bieden type vezels vragen een andere reprange.
Zeker voor beginnende bodybuilders zou ik het niet aanraden om meteen laag te gaan in reps bij squatten. Nadeel van heavy weights > low reps is dat de techniek er heel snel onder gaat lijden. In een reprange van rond de 12 is het makkelijker om een strakke vorm en een betere mind-muscle connection te hanteren.
Ik zelf ga nu een tijdje een combi toepassen; 3 werksets waarvan een of twee hoog in reps (12) en een of twee laag in reps (6).
Het blijft uitproberen, en afwisselen...
)Overhead press is een heerlijke oefenening. ****ing zwaar.
Thnx man.
je had een spelfoutje gemaakt ik heb je ff gecorrigeerd.
you got me there.
heb ik zoveel moeite gedaan voor mijn 4 star rating.Wie heeft er trouwens een sterretje van me gestolenheb ik zoveel moeite gedaan voor mijn 4 star rating.

Haha, ik vind het geen probleem natuurlijk die 1 ster. Maar ik zou graag horen waarom ze die dan geven, zo kan ik er nog wat van leren.Je had wel zin zie ik in die overhead presses.
Verder lekkere upright row bro. Daarvoor krijg je van mij wel weer 4 sterren. Je moet het blijven compenseren he, met die mother****ers die je 1 ster geven.
hehe so true.